Pracuji na rekonstrukci Suzuki RGV 250. Koupil jsem jí v poměrně originálním stavu lehce napadenou českým kutilem. Je to japonská verze a má najeto originálně 11 tis. km. To je znát na dílech, když člověk motorku rozebírá kontroluje atd... Motorka bude používaná hobby na okruhu. Mám v plánu jí nechat v originálním stavu a jen vše pečlivě připravit. Motorka toho hodně nastála a naposledy vrčela prý před 2 roky. Což by se dalo věřit.
Samozřejmě projde kompletním servisem.
Otázka 1: Co obou za gumy. Origo rozměry jsou 110/70-17 a 140/60-18 a na to se nedá sehnat rozumné gumy.
Napadlo mě, jestli někdo nemá zkušenost s přestavbou na kolo z nového modelu s rozměrem 150/60/17.
Otázka 2 : Vzhledem k stáří nemám moc důvěry v oil master. Vzhledem k použití na okruhu bych ho vyřadil.
Jak to udělat, aby to nemělo vliv na motor? úplně vyndat, nebo jen zaslepit atd...
Děkuji za odpovědi. Časem jsem určitě ještě další otázky přidám.
1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
hrochino> Tas tak origo to není, kapoty jsou sprasené a přestříkané. držík značky je uříznutý, chybí blinkry zadní světlo atd.. chci to právě předělat jen bez destruktivního zásahu kvůli gumám. Takhle se dá sehnat tak 3 druhy gum a ještě prehistorický konstrukce.
Lze to udělat bez trvalých zásahů, tak nad tím zapřemýšlím.
1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
Jo a jen tak mimochodem s tím čerpadlem uvidíš jak půjde povolit krytka. Já měl na jednom motoru zakouslé šrouby a nechtělo se mi s tím rozčilovat, tak jsem odstřihal co šlo a udělal záslepky. Pro silniční drandění to stačilo:) Ale jak tu psali pokud to chceš na okruh, tak stejně budeš kontrolovat motor a případně ty šrouby odvrtáš:)
Jinač hodně štěstí s opravama:)
1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
Prodlouží to životnost klik.ložisek.
Zadní kolo 17"ráfek a guma ano, ale Suzuki ti nedá žádné potvrzení o změně pneu, takže na stk, jestli to chceš i do provozu mět nahozenou starou 18", pak přehodit 17" pneu.
Jinak postup je takový že přes zimu jsem udělal komplet odpružení a podvozek. přední brzdy a zadek. Zatím vše funguje. Jen mám problém s ovzdušněním předních třmenů. na motoru jsem kontroloval pohledem od výfuků a vypadá to odpovídající kilometrům.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber: dunlop qualfier 2 vs. Dunlop... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 8 | 2.9.2021 v 22:06 tempest |
RGV, náhrada za NSR? Honda NSR 250R, Suzuki RGV 250 Gamma | Sallen | 12 | 28.2.2018 v 10:01 risko |
Přeleštění předního plexištítu Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 6 | 10.7.2016 v 20:38 zizour |
RGV 250-provozní vůle labyrint/stře... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 1 | 26.9.2015 v 21:23 dakarista |
levné plexi-KDE koupit Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 3 | 25.2.2015 v 07:22 Topper |