bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Projekt RGV 250 VJ21- Otázky
Zdravím všechny.
Pracuji na rekonstrukci Suzuki RGV 250. Koupil jsem jí v poměrně originálním stavu lehce napadenou českým kutilem. Je to japonská verze a má najeto originálně 11 tis. km. To je znát na dílech, když člověk motorku rozebírá kontroluje atd... Motorka bude používaná hobby na okruhu. Mám v plánu jí nechat v originálním stavu a jen vše pečlivě připravit. Motorka toho hodně nastála a naposledy vrčela prý před 2 roky. Což by se dalo věřit.
Samozřejmě projde kompletním servisem.
Otázka 1: Co obou za gumy. Origo rozměry jsou 110/70-17 a 140/60-18 a na to se nedá sehnat rozumné gumy.
Napadlo mě, jestli někdo nemá zkušenost s přestavbou na kolo z nového modelu s rozměrem 150/60/17.
Otázka 2 : Vzhledem k stáří nemám moc důvěry v oil master. Vzhledem k použití na okruhu bych ho vyřadil.
Jak to udělat, aby to nemělo vliv na motor? úplně vyndat, nebo jen zaslepit atd...
Děkuji za odpovědi. Časem jsem určitě ještě další otázky přidám.





1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

6.1.2016 v 19:53 | Nahoru | #1
tahle je od Brídovic Motoscotu .. že jooo

Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

6.1.2016 v 19:55 | Nahoru | #2
jestli je origo tak bych určitě ty kola nepředělával,teda pokud taky nechceš být českým kutilem.

(reakce na) Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

6.1.2016 v 20:02 | Nahoru | #3
gorkin> Z Motoscotu možná je, ale já to kupoval od člověka, který to dostal jako splátku dluhu. Takže původní dovozce do Čr je pro mě neznámý.
hrochino> Tas tak origo to není, kapoty jsou sprasené a přestříkané. držík značky je uříznutý, chybí blinkry zadní světlo atd.. chci to právě předělat jen bez destruktivního zásahu kvůli gumám. Takhle se dá sehnat tak 3 druhy gum a ještě prehistorický konstrukce.

Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

6.1.2016 v 21:05 | Nahoru | #4
Otázka 1. Zodpovězena na anglickém fóru. Změna ráfků
Lze to udělat bez trvalých zásahů, tak nad tím zapřemýšlím.

1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

6.1.2016 v 21:24 | Nahoru | #5
K ad 2 kdyz to uplne vyndas tak to musis uplne zaslepit a naopak kdybys to chtel jen zaslepit tak to musíš uplne vyndat.....to je zase dotaz

(reakce na) Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

7.1.2016 v 08:22 | Nahoru | #6
Duritio> Kdybys místo blbostí radši odpověděl. Ještě jsem se na ten mechanismus nedíval. Takže jsem chtěl jen radu někoho, kdo to na týhle motorce dělal.

1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

7.1.2016 v 16:26 | Nahoru | #7
Blbej ses akorat ty resp. Tvůj dotaz. Proc bys proboha na okruhu vozil sebou tak nepotrebnou věc jako je oilmaster se zaslepenymi hadickami. Vyndej ho a zahod a tu diru po nem zaslep tak jak to maji všichni.

(reakce na) Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

7.1.2016 v 16:42 | Nahoru | #8
Duritio> A co by ti to udělalo, kdybys napsal tu odpověď rovnou? Je vidět, že si musíš léčit mindráky.

Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2016 v 17:55 | Nahoru | #9
Na 21 pasujou věci z typu 22. Dá se přehodit i kyvka, tlumiče, kapoty atd. Dej dozadu ráfek 17 a kup pneu Pirelli Dragon Supercorsa SC1, nebo SC 2. Nic lepšího neseženeš. Oilmaster vyhoď pryč úplně, jak psali výše. Každopádně udělej revizi motoru ať se ti to nerozletí. Držím palce. Taky jednu mám doma, ale na závody.

Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

24.3.2016 v 20:58 | Nahoru | #10
Ahoj, kdyby jsi měl zájem o nějaké díly tak se ozvi. Měl bych ještě mít v celkem dobrém stavu origo držák na značku a nějaké další serepetičky:) Repektive mám doma dvě RGV, jednu krabičkovou a jednu OK :)
Jo a jen tak mimochodem s tím čerpadlem uvidíš jak půjde povolit krytka. Já měl na jednom motoru zakouslé šrouby a nechtělo se mi s tím rozčilovat, tak jsem odstřihal co šlo a udělal záslepky. Pro silniční drandění to stačilo:) Ale jak tu psali pokud to chceš na okruh, tak stejně budeš kontrolovat motor a případně ty šrouby odvrtáš:)

Jinač hodně štěstí s opravama:)

1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

24.3.2016 v 21:04 | Nahoru | #11
Asi uz to nebude aktulani - ale zaslepit to cerpadlo asi neni uplne ok reseni ne? Spis bych udelal propojku sani-vytlak aby olej cerpadlem v tomhle uzavrenem okruhu koloval a nezadrelo se - teda v pripade ze se komplet nevynda...

1 reakcí na tento příspěvek Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

Skvělá odpověď, děkuji! 22.6.2016 v 18:47 | Nahoru | #12
V anglii mě poradili kluci ho tam nechat a dávat do benzínu ještě trochu oleje.
Prodlouží to životnost klik.ložisek.
Zadní kolo 17"ráfek a guma ano, ale Suzuki ti nedá žádné potvrzení o změně pneu, takže na stk, jestli to chceš i do provozu mět nahozenou starou 18", pak přehodit 17" pneu.

(reakce na) Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

17.3.2017 v 19:33 | Nahoru | #13
assassin> Díky za dotaz. No trochu jsem přes zimu zaspal. Plánuju buď úplně vyndat, nebo komplet nechat. Myslím si, že by mohlo fungovat. Ale prostě z principu nemám k těmto věcem důvěru a když to nebude jezdit na silnici není důvod kvůli pohodlí s taháním oleje to řešit.
Jinak postup je takový že přes zimu jsem udělal komplet odpružení a podvozek. přední brzdy a zadek. Zatím vše funguje. Jen mám problém s ovzdušněním předních třmenů. na motoru jsem kontroloval pohledem od výfuků a vypadá to odpovídající kilometrům.

(reakce na) Projekt RGV 250 VJ21- Otázky

17.3.2017 v 19:34 | Nahoru | #14
mira76> Ok, no tak mohl bych to zkusit. Kolik je ale trochu. Resp. jaký poměr?
Jo a nemá to TP. takže s tím nebude problém, jde čistě o použití mimo silnici.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber: dunlop qualfier 2 vs. Dunlop... Suzuki RGV 250 Gamma mira76 8 2.9.2021 v 22:06 tempest
RGV, náhrada za NSR? Honda NSR 250R, Suzuki RGV 250 Gamma Sallen 12 28.2.2018 v 10:01 risko
Přeleštění předního plexištítu Suzuki RGV 250 Gamma mira76 6 10.7.2016 v 20:38 zizour
RGV 250-provozní vůle labyrint/stře... Suzuki RGV 250 Gamma mira76 1 26.9.2015 v 21:23 dakarista
levné plexi-KDE koupit Suzuki RGV 250 Gamma mira76 3 25.2.2015 v 07:22 Topper


TOPlist