globalmoto_kveten





Téma: Horské kolo
3.1.2016 v 09:55
Zdravim bando,
přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

19.2.2020 v 17:18 | Nahoru | #1
vilemx> jo o tohle jde.. hele to je vec kazdeho, co mu sedi, trend se snazi neco diktovat, nekdo podlehne, a nekdo si navzdory jednadvacatemu stoleti vozi sedmikolecko

jinak v zasade, na profi silnici to vahu asi ma, tam vozej 2x11 uz leta (prave protoze jsou schopni moc dobre poznat jake zrovna jedou tempo/waty) a řadí skoro porad, aby byli neustale v co nejoptimalnejsich podminkach vuci svym noham/telu.. na bike bylo dlouho 3xX (8,9,10..) s tim ze trojplacka ti dava neco navic, ale samozrejme ze 3x7 neni 21 pouzitelnych prevodu (to vime vsichni).. jednoplacka je chytra, (vsak to ma i kerut ) ulehcuje razeni v tom ze nemusis nijak kombinovat, s navic zahodis presmyk a dalsi tac a tim i odlehcis kolo..

jestli 1x8 nebo 1x14.. to uz je fakt vec kazdeho soudruha co mu proste sedne.. nekdo ma vetsi rozpeti kadenci, nekdo uzsi, nekdo ma nohy ze je mu to naproto fuk a ujede ti pomalu i do kopce na drahovce, jinek ma natrenovano prd takze si zase rad pomuze razenim.. v tomhle bych fyziku fakt nehledal, a souvislost s prumerem kol uz vubec ne, tohle vsechno se da dokompenzovat velikosti tech prevodniku a kazet, a tech je fakt mrtě....

(reakce na) Horské kolo

19.2.2020 v 17:52 | Nahoru | #2
kerut> V tomhle jsem holt konzerva, no Když jsem jezdil na Varanovi s šestikvaltem, tak všichni kolem chrochtali blahem, jak to je úžasné proti předchozímu pětikvaltu. Já na to nadával jak mohl, protože ta převodovka zase tak výrazný rozsah neměla, takže jsem řadil povětšinou 1, 2, 4, 6 , někdy jsem prděl i na tu jedničku. Protože kopat to tam postupně mi příšlo jako přistoupit na zoufalé řešení kontruktéra, jak splnit homologační test na emise, aby motor do šedesáti vždy běžel v ideálních otáčkách .....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist