globalmoto_kveten





Téma: Horské kolo
3.1.2016 v 09:55
Zdravim bando,
přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

13.9.2023 v 09:37 | Nahoru | #1
Honza-TA950> Fazuu jsi testoval už tu novou (druhou generaci) s aku 430? Prosím pokud ano, rozepiš se víc, extra mě to zajímá, ale nedaří se mi k tomu dostat.... projel jsem to 10min na rovině.... Když pojedu kořenový výjezd na bost, rovná se to spíš EMTB nebo TOUR u bosche???
Jinak s těma váhama, se fest kecá, nebo platí pro XXS , donutil jsem prodejce, pověsit na váhu karbonový FOCUS v XL s tou novou fazuo, zdvihy 140/150, poměrně úzké gumy, bez jediného doplňku a 19,95kg...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

13.9.2023 v 10:14 | Nahoru | #2
PETARDAK> jj tu novou, teď před víkendem, Focus model přesně nevím, nejdřív sice museli chvíli laborovat jak probudit baterku k životu jak to déle stálo, ale rozběhli to tak jsem na tom chvíli jezdil

skutečnou hmotnost nevím, klidně do 20 kg, ale ten pocit při přímém přesednutí a prvním poskočení je prostě strašně znát

prudil mě ten divně fórový přepínač úrovní dopomoci, kýval se, nepřesný v pohybu, vždy jsem to musel vizuálně zkontrolovat na barvě diod jestli se to přeplo, jinak rámově, geometrií a odpružením super,
ten přípomocný limit je tam znát, není tam ten wow efekt jako u plnotučného éčka, i na nejsilnější přípomoc je to max. jako tour ten výkon to víc schovává do plynulosti, ta jízda je víc jako ne běžném kole, frekvencí šlapání, řazením, zpomalením od kopce, ale tak nějak vzadu to nenásilně pomáhá a když jsem to srovnal pak s vypnutým tak je se to najednou projeví. Zase i bez přípomoci se na tom jede mnohem příjemněji než na plnotučném.

Celkově z toho mám takový rozpačitý pocit - nevím jak to správně popsat jakoby klasické kolo s dopingem co se schovává a nedává to éčko na odiv, je příjemně tiché, je to víc o jízdě za svoje, ale pořád s vyšším výkonem díky dopomoci, příjemnější ovladatelnost díky nižší hmotnosti, ale zase mi tam chybí ta dravost plného motoru (i to když člověk jde z motorky)

je to zajímavé, myšlenkově mě to hodně zajímalo jako často jezdím s lidmi bez elektriky a jezdím nízké dopomoci, ale v reálu mě to nakonec nepřesvědčilo tak wow, že bych hned teď musel měnit a pořád je mi plnotučný ebike bližší i díky té rezervě a dravosti když člověk chce a taky nejsem žádný super technický jezdec, ze skoků mám respekt, jezdím chicken liny atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist