bmw_r1300gs_cartec

Téma: Horské kolo
3.1.2016 v 09:55
Zdravim bando,
přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info

31.10.2020 v 16:40 | Nahoru | #3841

assassin píše: jo ma to zasunuty temer do ramu, ale ma starsi generaci 5010 - tzn tlumic na hornim raminku, ne na spodnim jako maji ted aktualni ramy.

Aha, tak to nic. Ted nove je to kvuli tomu tlumici celkem blby

31.10.2020 v 18:05 | Nahoru | #3842

Londoner píše: Aha, tak to nic. Ted nove je to kvuli tomu tlumici celkem blby

31.10.2020 v 18:39 | Nahoru | #3843
kratkej01> jj kdyz se to umi vypada to fantasticky... koukni na youtube (pokud uz neznas) na Ashton Martyn Road bike party ma tam tusim 3 dily,.. neskutecny co se da delat i se silnickou kdyz na tom stoji mistr sveta v trialu

31.10.2020 v 19:11 | Nahoru | #3844

assassin píše: Jo ty novejsi ramy maji min mista. Ja kdyz jsem naposled nekomu objednaval sedlovku do GT tak jsem si to na ramu nameril a k sedlovkam jde najit vykres...

Jo ten one up tam ma pekne vsechny rozmery na strankach. U tech novejch sc je blby ze vedeni pro bowden od toho teleskopu je do strany pred koncem sedlovy trubky - no asi nejlip pockat na ram a pokusit se to zmerit

1.11.2020 v 18:07 | Nahoru | #3845
Ďuričko>
Mám Oneup V1 170mm zdvih. Zatím dvě sezóny bez ztráty kytičky.

1.11.2020 v 20:27 | Nahoru | #3846
Je fakt, ze ja toho reverba letos servisoval po 4sezonach... a vlastne jsem si ho zavzdusnil sam, nevedel jsem ze je tam kroutitko na regulaci rychlosti vysouvani a v mrazu kdyz nechtel vylejzat jsem za nej tahal - to tesneni je delany na pretlak, pri podtlaku si nasaje vzduch

1.11.2020 v 20:58 | Nahoru | #3847
vojtechposmourny> No dvě sezóny nejsou nic,kdyby to nemělo dát ani to tak by tobylo smutný, me se ta gianťácká rozsypala po 4 letech, ikdyž min.rok jsem skoro nejezdil,takže vlastně po třech

Assassin> ...hele mě se ten Reverb prostě nelíbí, zbytečně složitej, sprostě drahej ...ale kdybys potřeboval bleed kit tak mam jeden jednou použitej

Asi půjdu do toho CB Highline,reference good...

2.11.2020 v 15:21 | Nahoru | #3848
Ďuričko> bleed kit mam, je stejnej jako na brzdy ale diiik. musel jsem si vyrobit i IFP tool a docela jsem si u toho repasu zanadaval. novou bych si ji nejspis nekoupil, ale kdyz uz ji mam, tak ji budu udrzovat. neni spatna a drzi.

CB testy chvali, ja ve svem okoli zadnej nemam. u toho oneup me lakalo tech 210mm zdvihu. jeste jsem kdysi koukal na 9point8, ala nevim jak na tom jsou ted s odstupem casu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

2.11.2020 v 16:45 | Nahoru | #3849

Naposledy editováno 02.11.2020 16:46:28

2.11.2020 v 17:14 | Nahoru | #3850

Ďuričko píše: assassin> No kdyby nehrály roli peníze tak za mě jasna volba na eightpins nebo jak se jmenuje ten výrobce co dodává sedlovky pro Liteville, ale 17 litrů se mi jako fakt nechce

Jo to ja bych nedal ani to co stoji bezne reverb. Pro me je asi 6k strop

Ono kdyby naka ta levna ala oneup vydrzela roky, tak kdyz ji pak vymenis za novou, tak to vyjde lip nez dat reverba do servisu

Ja na nej vzdy nadaval, ale ted kdyz jsem to pochopil jak to funguje, tak uz mi to neprijde tak zly a i proto jsem si ho nechal. Me ted maka super.

2.11.2020 v 17:36 | Nahoru | #3851
Jo reverba bych si taky zvlast nekoupil (stoji to moc na sedlovku stejne jako fox transfer) a vzal one up, ale uz tam je tak se budu trapit jako assassin - doufam ze taky az ra par let. Jinak chodi teda perfektne, tam nemam co vytknout.

3 reakcí na tento příspěvek Horské kolo

2.11.2020 v 17:40 | Nahoru | #3852

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

2.11.2020 v 18:03 | Nahoru | #3853

Londoner píše: Jinak me trochu sere jak neumim nic, v patek cumim na svetak ve sjezdu (Minnaar neskutecne opet) a v sobotu na BMX trati uplne marnej

me ted bavi trenovat zatacky, staci polni/lesni cesta a mirnej kopec dolu. Vydrzel bych u toho klidne dve hodiny a je tam videt paradne kdyz se zlepsujes. Neni to moc tezky a zaroven to hodne vyuzijes.
Dam video pro inspiraci, provedeni trochu mizerny, ale obsahem zatim nejlepsi co jsem videl. Mimochodem ten kluk vyhral na enduro kole jedno kolo sjezdu v americkym poharu, ve slusny konkurenci.
Ve zkratce, pedaly furt vodorovne, vyklapet vnitrni koleno do zatacky, mit uvolnenejsi vnitrni ruku a vest vnejsi rukou, vnejsi ruku do zatacky pokrcit priblizne jako by ses pripravoval na uder. A snazit se pumpovat i v zatacce kde to jde.
Dost mi to pomohlo.

2.11.2020 v 18:06 | Nahoru | #3854

2.11.2020 v 18:07 | Nahoru | #3855
Assassin> No jo Honzo, ty jsi ale jinej level domácího kutila

Naposledy editováno 02.11.2020 18:09:21

2.11.2020 v 18:17 | Nahoru | #3856
Stev> to mě taky hrozně baví,sjíždět hodně zatackovy trasy "dolekopcom"... akorát si vždycky uvědomím že to kolo umí o moc vic

2.11.2020 v 18:18 | Nahoru | #3857
Stev> Jo tohle video znam, ale je fakt ze ted jsem se porad pokousel skakat. Tak si dam opacko, ponevadz zatakcy mi taky nejdou

2.11.2020 v 18:19 | Nahoru | #3858

Ďuričko píše: Londoner> Já taky nic neumím, já to kolo vlastně nepotřebuju mám enduro a jezdím s tím singly

Dik hned se cejtim lip

2.11.2020 v 18:39 | Nahoru | #3859
Londoner> ja bych byl na bikrosovy trati taky marnej, to chce moc usili a velkou rychlost. Stejne jako na nakopnutejch dirtovejch skocich, to chce zas hodne zvykani si a odvahy nez neco skocim.

Proste si musis vybrat adekvani podminky

2.11.2020 v 18:49 | Nahoru | #3860
Stev> no jo no, pracuju s tim co mam ted se o vikendu chystam k nam do lesa na ty dirty, je to 2-3 mesice co jsem tam nebyl a mezitim navstivil par bajkparku tak jsem zvedavej co (a jestli vubec) skocim

a kdyz ne, tak budeme s detma pilovat zatacky. Ty teda jedou na dirty se mnou ponevadz je jeste nevideli a pri sledovani DH zavodu jsou ze skoku uneseny - to zas bude zklamani az tatinek nebude litat vzduchem jak ti panove v TV

Naposledy editováno 02.11.2020 18:52:09

1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo

2.11.2020 v 19:13 | Nahoru | #3861
My jsme minule s petremS zkouseli v prokoaku odhadem 5-7m skok, nejak jsme nesehnali odvahu abysme to doleteli ani jeden. Pak byl Petr sam a posilal mi video jak to dal, no z videa to vypada jak kdyz preskocis obrubnik

2.11.2020 v 21:13 | Nahoru | #3862
assassin> to znam moc dobre, minule v bike parku uz sem i celkem letel (pocitove) no a to video me normalne nasralo :

2.11.2020 v 22:07 | Nahoru | #3863
Tak k uverejneni peknych zaberu amaterskeho jezdce na Youtube potrebujes hlavne umet filmovat, nikoliv jezdit na kole

2.11.2020 v 22:14 | Nahoru | #3864
neumim ani jedno na youtube prdim, ja chtel zamachrovat pred brachou

3.11.2020 v 09:34 | Nahoru | #3865

Nojo, ale k eightpins potřebuješ krom sedlovky samotné taky příslušný rám, který je pro ni uzpůsobený

3.11.2020 v 13:48 | Nahoru | #3866
vojtechposmourny> tak holt koupi Liteville no....dyt je to na lesni ceste jedno

3.11.2020 v 17:09 | Nahoru | #3867

Londoner píše: vojtechposmourny> tak holt koupi Liteville no....dyt je to na lesni ceste jedno

To může, ale pak se mu těch 17k sakra znásobí
Jinak LV je super, můžu doporučit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

3.11.2020 v 17:50 | Nahoru | #3868
vojtechposmourny> kdyz sem videl posledni test jejich trail biku, tak me ta kinematika zadni stavby ktera se vyklapela smerem do rozkroku celkem znervoznovala, asi bych radsi neco vic konvencniho

3.11.2020 v 19:33 | Nahoru | #3869
Stev> Vercajk stále mám, takže v poho