globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 13:57 | Nahoru | #1
Bože a z čeho asi vypočítáváš tu energii...?
Měří to prostě krouťák a zaznamenává otáčky. ..Výkon se dopočítává. ..
A k tý tvý "teorii" o tom kdy to nejvíc zrychluje...
Křivka točivého momentu (tak jak se zaznamená na brzdě ) ukazuje zcela jasně kdy klika 'akceleruje' do maxima. .. což je maximum točivého momentu a kdy začne padat... to jak strmě nebo málo padá je pak zásadní pro to jak moc je ještě motor schopen vyvinout ještě další energii díky vzrůstajícím otáčkám ačkoli akcelerace už padá. .. víš Anděli?
jinak řečeno. ..pro tu základku. ..od maxima točivého momentu klika snižuje akceleraci ale díky otáčkám ještě nabírá energii... capisto?
Kroutíci moment můžeš jednoduše měřit na rameni osy toho válce. ..tak se to taky běžně dělávalo v dobách dokud nebyly vymýšlený brzdy jako generátory. ... i s odbržďováním na požadovanej moment

Naposledy editováno 20.12.2015 14:07:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 14:26 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Bože a z čeho asi vypočítáváš tu energii...?
Měří to prostě krouťák a zaznamenává otáčky. ..Výkon se dopočítává. ..
A k tý tvý "teorii" o tom kdy to nejvíc zrychluje...
Křivka točivého momentu (tak jak se zaznamená na brzdě ) ukazuje zcela jasně kdy klika 'akceleruje' do maxima. .. což je maximum točivého momentu a kdy začne padat... to jak strmě nebo málo padá je pak zásadní pro to jak moc je ještě motor schopen vyvinout ještě další energii díky vzrůstajícím otáčkám ačkoli akcelerace už padá. .. víš Anděli?
jinak řečeno. ..pro tu základku. ..od maxima točivého momentu klika snižuje akceleraci ale díky otáčkám ještě nabírá energii... capisto?
Kroutíci moment můžeš jednoduše měřit na rameni osy toho válce. ..tak se to taky běžně dělávalo v dobách dokud nebyly vymýšlený brzdy jako generátory. ... i s odbržďováním na požadovanej moment



A co je to kroutící moment při otáčkách??? Heuréka . To je výkon. Skutečný výkon motoru se dále dopočítává, protože je zde plno ztrát.

klika snižuje akceleraci ale díky otáčkám ještě nabírá energii

Tak už se to vysvětluje. Ty máš natahovací motorku se setrvačníkem.

Ale vrátíme se k jádru věci.

Takže ty mi chceš stále tvrdit, že motor dokáže vozidlo urychlit více při nižším výkoně, ale vyšším kroutícím momentě, než kdyby byl výkon vyšší ale nižší kroutící výkon motoru?

Protože jestli tomu tak je, tak mám vymyšleno Perpetuum mobile. Násobič momentu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist