globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 12:42 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Tak se tam vrať kámo...protože na brzdě bys zjistil že je tomu jinak





Hele a neměl by jsi si to nechat patentovat. Protože tohle popírá základní fyzikální zákony.
Přemýšlej.

Takže mi chceš tvrdit, když na zadní kolo pustím třeba 70Hp (to je hodnota výkonu při mém maximálním kroutícím momentu), tak budu zrychlovat rychleji než při dodání 90HP ????

A co se s tou energií 20HP stane?
Toho by se určitě dalo nějak využít a vynalézt nový zdroj energie.

Naposledy editováno 20.12.2015 13:01:13

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 13:08 | Nahoru | #2

AndělČK píše:

Hele a neměl by jsi si to nechat patentovat. Protože tohle popírá základní fyzikální zákony.
Přemýšlej.

Takže mi chceš tvrdit, když na zadní kolo pustím třeba 70Hp (to je hodnota výkonu při mém maximálním kroutícím momentu), tak budu zrychlovat rychleji než při dodání 90HP ????

A co se s tou energií 20HP stane?
Toho by se určitě dalo nějak využít a vynalézt nový zdroj energie.



budeš zrychlovat víc, ale pojedeš pomalejc - na stejnou rychlost. A to je i odpověď kde se ztratěj ty koně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

20.12.2015 v 13:09 | Nahoru | #3

AndělČK píše:

Hele a neměl by jsi si to nechat patentovat. Protože tohle popírá základní fyzikální zákony.
Přemýšlej.

Takže mi chceš tvrdit, když na zadní kolo pustím třeba 70Hp (to je hodnota výkonu při mém maximálním kroutícím momentu), tak budu zrychlovat rychleji než při dodání 90HP ????

A co se s tou energií 20HP stane?
Toho by se určitě dalo nějak využít a vynalézt nový zdroj energie.



Dále samotný kroutící moment ti z motorkou nehne ani o 1centimetr, pokud ho nedodáš v otáčkách. A jakmile ho dodáváš v otáčkách tak už se jedná o výkon.
Víš jak funguje klasická válcová brzda. Ta právě měří výkon. Válce jsou urychlovány výkonem(energií) od motorky či auta. No a čím rychleji jsou urychlovány, tím je naměřen větší výkon. Přece méně energie(výkonu) od motorky nemůže válce urychlit více, než když předám více energie.

Chápeš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist