globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 10:23 | Nahoru | #1
Asi taky záleží, co z motorem je všechno dělaný a v jaký je kondici a taky v jaký kondici je řetězová sada. A asi jde i o jízdní styl, každého soudruha, nepsolední věc je propal tachometru (Jak zmiňuje Fidouš, potvrzuji). Se - zub na postorku (u SPčka) s pneu 190/50 jsem měl na tachu 250 a předemnou kamoš na 954RR (sériový převody) 190/55, 230. Ono to asi úplná sranda najít ideální poměr nebude, logicky se nabízí čím silnější motor, tím delší převod, ale zase se to nesmí přehnat U 954RR šlo vymotat 6ku na maximální hranici výkonu, dál ani prd (sériovej převod) a 290km/h tacho (v TP 278km/h), takže by snesla klidně o zub, dva v zádu méně.

Stev: hodně by mě zajímalo, kdyby jsi teď zkusil právě převod, ještě víc do rychla, než sériovej
Fidouš: ještě mě napadlo, já měnil komplet řetězovku a kolečkama z 15/40 na 16/40, možná nám oboum (sice v opačném směru), přišel rozdíl velký, proto, že měněné řetězovky už byly KO. Mě totiž nová s rychlejším převodem cukala méně, než stará. Každopádne s SPčkem jezdit pod 4tis otáček nemělo smysl, naopak jsem hrozně miloval ten nástup, když si člověk držel 4,5-5 tisíc a pak votevřel full gas, do těch 7tisíc to zarvalo neuvěřitelně

(reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 11:01 | Nahoru | #2

..Roko.. píše: Stev: hodně by mě zajímalo, kdyby jsi teď zkusil právě převod, ještě víc do rychla, než sériovej
Fidouš: ještě mě napadlo, já měnil komplet řetězovku a kolečkama z 15/40 na 16/40, možná nám oboum (sice v opačném směru), přišel rozdíl velký, proto, že měněné řetězovky už byly KO. Mě totiž nová s rychlejším převodem cukala méně, než stará. Každopádne s SPčkem jezdit pod 4tis otáček nemělo smysl, naopak jsem hrozně miloval ten nástup, když si člověk držel 4,5-5 tisíc a pak votevřel full gas, do těch 7tisíc to zarvalo neuvěřitelně



to mě celkem taky, ale rozeta je pro mě trochu komplikovaná, je hliníková na zakázku, a kupodivu mi vydrží stejně co řetěz ... A jsem zastánce malých změn, takže bych nejdřív dal sérii.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist