globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se ve středních otáčkách dusí
8.12.2015 v 14:19
Zdravím..

Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:

- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků

Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.

Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).

Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..

Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady

Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí

3.3.2016 v 10:07 | Nahoru | #1
Z mé dlouholeté praxe ti mohu klidně říci, že něco jako manuál k CV karbecům, kde který okruh zabírá neexistuje.
Bohužel návody co pro CV jsou, i tady v článcích, nejsou pravdivé, jsou zkopírovány z šoupátkových karbeců, kde s vše podřizuje natočením klapky.

Důkaz? Klidně si zkus 10.000 RPM,s milimetr otevřenou klapku, tedy na volnoběžný + idle režim. Není problém
Stejně tak můžeš jet v 6 tisících pouze s hlavní tryskou...tzn. už jehla vysunutá

Dál můžeš jet s plným plynem a zabírá sotva přímý průměr jehly.

Naposledy editováno 03.03.2016 10:09:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

5.3.2016 v 16:53 | Nahoru | #2
Jurawood> já to dycky chápal tak, že to ovlivňuje jak podtlak, tak otáčky. Ale podtlak zase kolísá podle otevření klapky do té míry, co otáčky dovolí. Nevím jestli to píšu srozumitelně, prostě třeba při 2000ot bude při zavřené klapce podtlak 5%, při plně otevřené třeba 40%, no a se vzrůstajícíma otáčkama poroste i ten maximální podtlak..
je to blbost?

a k tomu banditovi - netušíš jestli se dají nastavitelný jehly sehnat nějak jinak než v dynojetu a podobnejch sadách?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 78 Včera v 19:58 pepe100
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist