Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:
- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků
Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.
Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).
Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..
Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady
Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
Foustka píše: Proč?Já bych řekl že udržuje +-stejný podtlak v difuzoru nezávisle na množství proudícího vzduchu..
a mas snad pocit ze primy vztah podtlak / mnozstvi vzduchu, resp podtlak / rychlost proudeni=(v danem miste, kanal, nestlacitelnist)=objemovy tok neexistuje ?
takze az si nastudujes zaklady gasdynamiky, tak se zamysli nad tim ze ten karburator je defacto automaticky regulacni system, kteremu ty klapkou rikas v jakem rezimu chces aby fungoval, a on si podle toho jak motor snizuje ci zvysuje otacky (zatezi) reguluje nasatou smes.. typycky projev, jedes do prudkyho kopce na plnej a otacky nejdou do omezovace, klapka je otevrena podle rukojeti-tedy full, soupatko nikoliv..
samozrejme ze nereguluje uplne idealne, ale ramcove dostatecne presne aby dokazal bezet, nechcipnout (moc hezky experiment v tomto ohledu byly modelarske motory, tam kdyz jsi klepnul prudce plnej z volnobehu, tak se motor v lepsim priapde zakuckal, v horsim zdechl,..zatim co kdyby mel CV karburator, normalne by se rozbalil do otacek )
E: a jehla nereguluje vubec kolik smesi se dostane do kanalu, jehla stejne jako velikost trysky reguluji teprve jeji tvorbu.. jehla zuzenim nebo rozsirenim prurezu reguluje podtlak vytvoreny proudenim v kanale na emulzce, kde se smes vytvari, stejne jako tryska urcuje kolik emulzka nacucne z komory paliva.. emluzka je takovej karburator v karburatoru, a ty dve zavislosti (tvorba smesi, a jeji nasavani v ruznych rychlostech proudeni, resp. v ruznych otackach)nejsou co do nejake funkce - mysleno krivky stejne, takze jsou vzajemne korigovany mimo jine tou jehlou
E2:a pokud to dela bordel kolem 4000, bude problem prave v te tvorbe, ne v na bohatosti.. tzn vycistit vzdusniky a trysky atd.,..
Naposledy editováno 12.04.2021 20:00:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Detoks | 12 | 13.9.2023 v 12:25 Detoks |