1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyhřívané sedlo a další ...
HornisGSX píše: Dolph-cz> no trosku ti budu oponovat...mam v dieselu tuzemske znacky jak zhavice v okruhu vody tak bufik...kdyz je cca kolem nuly tak bufik nezapinam pac nez nastartuju dojdu k brane vyjedu a zavru tak mi😃topi topeni.max 2-3min.jo kdyz je hodne pod nulou tak bufik zapinam hned.
Tak ono když jen popojíždíš a pak stojíš, tak se to i dle mých zkušeností ohřívá rychleji, než když jedeš v nízkých otáčkách 90. Pokud natočíš a hned jedeš, tak i s funkčními předehřívači se auto kolem nuly dostane na 80-90°C nejdříve po 6 km, zkoušeno s 1.9 rotačkou, 1.9 CR a 2.0 CR. Samozřejmě záleží na profilu cesty. Jinak benzín 1.2 jsem měl ohřátej s vytopeným interiérem v -12°C po cca 3km. Což je bezva