Téma: Po kolika kilometrech jste měli první nehodu/bouračku?
 
25.11.2015 v 14:53
Včera jsem nedobrzdil a prvně boural (výjimečně v autě), vyšel jsem jen s odřeninami od airbagu, pokutou a právem nasraným šéfem.
Od motorky přes traktor mám najeto cca. 30 tisíc km, z toho cca. 20 tisíc autem či dodávkou. Sice se za to stydím, ale přesto mne zaráží výsměch od lidí, kteří ještě nemají ani řidičák či si zajedou pouze do nejbližšího supermarketu. Nejvíce mne fascinoval komentář od jednoho člověka, kterému sebrali řidičák za jízdu pod vlivem alkoholu: "mladý nezkušený fracek".
Od dlouholetých kolegů se mi naopak dostalo podpory "plechy se vyklepou, hlavní je, že se nikomu nic nestalo".

Vím, že mezi motorkáři panují víceméně dvě fráze "kdo nespadl, málo jezdí" a "kdo nespadl, spadne".


Po kolika kilometrech jste měli vy nějakou vážnější nehodu (kterou neodnesl jen odřený nárazník či škrábanec na laku)? Po kolika kilometrech případně se vám nehody stávají? Po kolika kilometrech si myslíte, že už to není způsobeno nezkušeností řidiče, nýbrž prostě náhodou?


(zajímá mne čistě vaše zkušenost a názor, má nehoda byla zaviněna jasně nezkušeností a špatným zareagováním).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po kolika kilometrech jste měli první nehodu/bouračku?

25.11.2015 v 18:26 | Nahoru | #1

Piwell píše: Minulej tejden jsem skútrem nacouval do plechovýho koše u zastávky MHD. Počítá se to?



Ty máš na skůtru zpátečku jóó

(reakce na) Po kolika kilometrech jste měli první nehodu/bouračku?

26.11.2015 v 20:45 | Nahoru | #2

titus píše: Ty máš na skůtru zpátečku jóó



Ano, dvojitou (2x bota 45) a dokonce dvoustupňovou. První stupeň je účinný převod, pomalejší, silnější, stabilnější, bezpečnější, ale lochtá na pytlíku. Druhý stupeň je rychlejší a relativně nebezpečný

Naposledy editováno 26.11.2015 20:46:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist