paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pohon předního kola BMW GS
 
25.11.2015 v 10:53
Na Novinkách většinou články nic moc, ale tento mě zaujal...

Test endura s přídavným předním pohonem ZDE

Je tam pěkně popsáno, k čemu je to dobré...

Naposledy editováno 25.11.2015 18:10:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS

26.11.2015 v 08:42 | Nahoru | #1

GeorgPohodar píše: Já myslim že to není špatný nápad, pokud někdo jezdí sám s naloženou motorkou tak to v nějaké krizovce může celkem pomoct. Ale to uložení baterií je podle mně hodně nešťastně zvolené. On i samotný kokpit na dlouhé konzole se dokáže docela rozhýbat, natož když je na něm ještě pár kg baterií.

tak to taky není stock 1150. Však vidíš - vyhozený telelever - nasazené normální a funkční vidle. Desierto kokpit, na něm roadbook a kdoví kolik tripmasterů. Tenhle kokpit bude solidně vyřezanej, oproti fabrickému řešení.
Ovšem samozřejmě souhlasím - ty baterie tu konstrukci nějakým způsobem zatíží. Otázka je, jestli ji ovšem Wunderlich nějak nezpevnil. Tipnul bych si že zpevnil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS

26.11.2015 v 09:23 | Nahoru | #2
seikos> Ono je celkem jedno jestli je to BMW, nebo nějaký jiný výrobce. Jenom říkám že to umístění baterií při častějším užití v terénu, což při nějaké expedičnější jízdě asi může nastat, není nejvhodnější. Jinde ten smysl pohonu předního kola moc nevidím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist