Ma niekto skusenost s pridavnym malym olejovym chladicom pri jednovalcoch, ktory sa instaluje vacsinou pred cerpadlo?
Nepriklad tento: http://www.off-the-...oler-XT-660-R-X.html
Ide konkretne o yamahu xt660r, zvazujem pridavny chladic, viac krat sa mi stalo, ked clovek jazdi kus tazsim terenom ,1,2 max 3. (nejde o preteky stava sa to aj pri beznej fun jazde) ,ze motor sa znacne prehrieva, Tak isto okrem oleja aj voda samozrejme, ten maly ventilator to nestiha chladit. Nasiel som vacsie ventilatory a manualne ovladanie ale mne pride toto ako lepsie riesenie. Kto s tym ma skusenost ako efektivne to funguje, vyhody, nevyhody... budem rad za kazdu info. Vdaka.
Naposledy editováno 22.11.2015 11:37:47
1 reakcí na tento příspěvek Pridavny olejovy chladic, 600+ jednovalce
Lej tam xW50 ev xW60 olej, stejne ten jednobuch budes ve 40tis generalkovat.
gugo píše: Me neprijde ze by se xtcko netacilo chladit. bejvalka to mela, rychlostni rekordy v terenu netrhala a ten motor slapal dobre.
Lej tam xW50 ev xW60 olej, stejne ten jednobuch budes ve 40tis generalkovat.
...proč by ho dělal ve 40? to není starý XT600, tohle už něco vydrží
2 reakcí na tento příspěvek Pridavny olejovy chladic, 600+ jednovalce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pridavny olejovy chladic, 600+ jednovalce
Naposledy editováno 13.12.2015 13:40:32
astracek> taky natom asi mnelitas v terenu pri malejch rychlostech s vohratym motorem na maximum ne ?
Tech 40k neberte jako dogma, jenom je to proste takovej fakt ze kdyz jedes za nekym s jednobuchem v lese tak je proste cejtit