globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: primární kolečko
21.11.2015 v 10:24
Zdarec.Má někdo zkušenosti s vyměnou primárního kolečka aby afra tolik netočila?Díky

2 reakcí na tento příspěvek primární kolečko

21.11.2015 v 10:37 | Nahoru | #1
To asi nemáš na mysli primární kolečko, ale pastorek (řetězku) na sekundáru - jednodušší je koupit zadní rozetu u zub menší. Víc ne, bylo by to zvadlý.

(reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 10:48 | Nahoru | #3
JwKS_Pavel> Jo to bune ono .Jak mysliš to hodně zvedlý?

(reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 10:53 | Nahoru | #4
Ároš> Hm,pěkná tabulka.Jen tomu moc nerozumím .Musím najít překladatele

1 reakcí na tento příspěvek primární kolečko

21.11.2015 v 12:37 | Nahoru | #5
hele to zvladnes i bez prekladatele. Nahore vyber motorku, pak dole si zkus pridat/ubrat zub na sekundaru/rozete a vidis vysledky v porovnani s originalem. tzn o kolik klesnou otacky pri stejny rychlosti, popripade o kolik se zvysi maximalka atd....

primární kolečko

21.11.2015 v 12:42 | Nahoru | #6
Nevím jak Afrika, ale na TA jsem měl menší rozetu, otáčky na 5tku klesly o cca 500ot. Ale nebylo to ono, bylo to víc ucukané a v terénu moc rychlé, ani na spotřebu to nemělo velký vliv. Jsem zpět na origo a je to nejlepší. Honda ví co dělá...

(reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 13:38 | Nahoru | #7
koljin> Čemu na gearing commanderu nerozumíš? Třeba zub navíc na pastorku ti při 100km/h sníží otáčky asi o 250ot/min. Ale nerozumím tomu proč to chceš dělat, už tak to točí docela málo, s motorkou nemůžeš jezdit jako s TDi...

JwKS_Pavel> Jeden zub na rozetě za ty peníze nestojí, tak malej rozdíl při jízdě ani nepozná.

Naposledy editováno 21.11.2015 13:38:57

1 reakcí na tento příspěvek primární kolečko

21.11.2015 v 14:00 | Nahoru | #8
Já jsem dával větší pastorek 17 zubu, motorce klesly otáčky o 500, jezdím s tím i v terénu a pokud to není náročný výjezd, nebo pomalá jízda v technickém úseku nemám problém

(reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 17:45 | Nahoru | #9
wáca>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 17:50 | Nahoru | #10
MARTlN> Ted už tomu rozumím .Terén nejezdím,tak jsem si myslel,že bych ji aspon o těch 500ot.na silnici ulevil,ale z odpovědí jsem usoudil,že to asi nemá víznam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) primární kolečko

21.11.2015 v 18:57 | Nahoru | #11
koljin> Význam by to snad mělo na dálnici, ale tam Afra stejně nepatří. Jinak mimo soutěž, jestli nejezdíš terén, není Afrika trochu zbytečná ?

Naposledy editováno 21.11.2015 19:21:50

1 reakcí na tento příspěvek primární kolečko

21.11.2015 v 22:53 | Nahoru | #12
Můžeš zkusit 17 zubové kolečko (dodává třeba Berantuning.cz). V malých rychlostech ten rozdíl není moc znát, zato od stovky nahoru už dost. Někomu tahleúprava vyhovuje,někomu ne. Výhodou oproti menší rozetě (42 zubů) je, že se nemusí zkracovat řetěz.

(reakce na) primární kolečko

22.11.2015 v 12:37 | Nahoru | #13
Tech> je ,ale chtěl jsem něco velkýho,pohodlnýho a hlavně pěknýho

(reakce na) primární kolečko

22.11.2015 v 12:44 | Nahoru | #14
vilemx> Dík.To by asi nebylo špatný.Uvidím,až budu měnit řetězovku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist