globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátorů Shadow 600
19.11.2015 v 21:44
Zdravím, potřebuju radu....dneska jsem to odstrojil že trochu natřu rám kde bude potřeba a tak...ale to je mimo mísu....sundal jsem svody a zjistil že mi nepálí přední válec na volnoběh...po přidání plynu začne jet normálně. Všechno jsem odstrojil, sundal karburátory....abych se líp dostal k motoru, kterej chci vyleštit. A teď k věci. Chci se zeptat jestli se dají karbece seřídit a synchronizovat když nejsou nasazený na motoru...jestli se to nasadí na nějakou měřící mašinku nebo tak něco. Díky za rady ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů Shadow 600

20.11.2015 v 23:06 | Nahoru | #1

gugo píše: vyska hladina asi jenom na demontovanych ne ?


Jo, nastavování jen na demontovaných ( i když jsou případy, kdy to jde i bez demontáže), měření jde i na namotnovaných.

kilix píše: a synchro na demontovaných je tiež len také orientačné. Môže byť dosť mimo. Ale lepšie ako nič. Potom sa to doladí za chodu.


gugo píše: kilix> synchro na demontovanych karburatorech je akorat tak zbytecna prace, protoze kdyz budes mit na jednom valci jiny tlaky tak to bude i jinak sat.
Ale klidne to nastvujte jak chcete


Uvědomte si, že cílem synchronizace není stený podtlak, ale stejné natočení klapek. Podtlak je jen prostředek jak to změřit bez demontáže. Takže naopak měření po demontáži je přesnější než pomocí podtlaků.

(reakce na) Seřízení karburátorů Shadow 600

20.11.2015 v 23:34 | Nahoru | #2
1100Virago> s podtlakama nesouhlasim, pokud ti bude sat jeden valec jinak nez ostatni budes to kompenzovat jinak natocenou klapkou prave aby byly podtlaky stejne.
Kdyby se to dalo nastavit nastejno jako ventily merkama, proc by to vsici delali pres mereni podtlaku kdyz si k tomu musej poridit x budiku ?

(reakce na) Seřízení karburátorů Shadow 600

21.11.2015 v 01:34 | Nahoru | #3
1

Naposledy editováno 13.12.2015 13:38:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů Shadow 600

21.11.2015 v 09:32 | Nahoru | #4

1100Virago píše: Uvědomte si, že cílem synchronizace není stený podtlak, ale stejné natočení klapek. Podtlak je jen prostředek jak to změřit bez demontáže. Takže naopak měření po demontáži je přesnější než pomocí podtlaků.



Neni to pravda. Možno na úplne novom motore s dokonale rovnakými vôľami to tak bude. Aj to silno pochybujem. Ale na jazdenom motore je každý valec iný a aj každý sací ventil trochu inak tesní a uzatvára. Cieľom je rovnaký podtlak. Rovnaký podtlak = rovnaké množstvo vzduchu v každom valci a rovnaké množstvo vzduchu si zoberie z trysky aj rovnaké množstvo paliva.
Zmeraj si aj kompresiu na jazdenom motore. Nameriaš na všetkých valcoch úplne rovnako? Nie. Každý valec bude inak. Každý valec má trochu iný tlak/podtlak. Pokiaľ je to v tolerancii, je to OK.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist