2 reakcí na tento příspěvek Axiální pístový motor - jen pro zajímavost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální pístový motor - jen pro zajímavost.
Plazivec píše: No já vymyslel jednotaktní motor, tzv. "taktní", jenomže jsem ho ještě nenakreslil Ale docela vážně by mě zajímalo, proč musí hlava těch 6ti válců stát, nemůže být napevno s těma válcema? A rejpnu, jakto, že to umí vyšší kompres, když je problém ten revolver utěsnit?
Kompresní poměr je něco jinýho než kompresní tlak, a obvzvlášť u takovéhohle vehementu, kde bude problém s utěsněním válce s hlavou. Možná musí být ten poměr vyšší právě proto, aby tam vůbec pro zážeh nějaký kompresní tlak byl. A k té rotující hlavě - těžko si dovedu představit napojení třeba sacího a výfukového kanálu, a i chlazení u rotující hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Axiální pístový motor - jen pro zajímavost.
Plazivec píše: No já vymyslel jednotaktní motor, tzv. "taktní", jenomže jsem ho ještě nenakreslil Ale docela vážně by mě zajímalo, proč musí hlava těch 6ti válců stát, nemůže být napevno s těma válcema? A rejpnu, jakto, že to umí vyšší kompres, když je problém ten revolver utěsnit?
Je jasný, že nejmenší spotřebu má Cimrmanův 5-ti taktní motor. Ta pátá doba - oddych - jí snižuje o 20%! Jenže škoda, že patent skoupili ropní šejci a zavřeli ho do trezoru, protože jinak by museli snížit o pětinu těžbu. Leží tam hned vedle motoru na vodu a éterovou volnou energii...