měl bych takovej dotaz. Mám na své motorce baterku na poměrně blbě přístupném místě - Pod nádrží..A tak mě napadlo, že bych si na motorku zapojil voltmetr, abych věděl, kolik má baterka V. Zároveň bych to měl jako kontrolu, jestli funguje dobíjení. Na e-bay jsem si našel nějaký mini voltmetr , který by měl snad stačit. Jenomže teď mě zajímá, jak ho zapojit? Pokud bych ho zapojil přímo na baterku, tak bude napětí svítit fůrt, což já nechci. Chtěl bych, aby se napětí aku rozsvítilo až po otočení klíčku, jenomže to bych asi musel napojit někam do spínačky, že? Chci se teda zeptat, jak voltmetr zapojit a jestli je ten, co jsem poslal dostačující. Díky moc
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení voltmetru na motorku
J.M.K. píše: Plazivec> Ta spotřeba těchto měřáků by mě právě dost zajímala, u LED bylo třeba počítat cca s 10mA na segment a to je u třícifry už docela dost. I když XV750 má baterku docela velkou. Do toho pak svit voltmetru v noci také není úplně echt, kor musí-mi motorka stát na ulici. Lepší je LCD se samostatně napájeným podsvícením, při správném úhlu je navíc LED na slunci čitelné lépe, jak LED. Pokud tedy někdo vůbec vyrábí takové provedení měřáku, natož LED se samostatným vývodem pro spínání segmentovek.
Já měl něco takovýho kapku jiný, co si pamatuju, tak do 3mA myslím, je to bez podsvícení, což mi nevadilo, ale šlo to pryč s VL 1500.