globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ahoj.
Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?

Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640

27.11.2015 v 21:53 | Nahoru | #1
Ale že si není špatné zavzpomínat! Já míval 125 a 175 476 a 477, nu a to se moc sekundovat 350 nedalo a už i 360 panelka byla proti nim formule. Ale zase dodnes si pamatuji, že 476 mi dokázala jezdit za 2,96 l/100km. Když pak kámoš pustil do světa 360 a nakoupil jednu z prvních 638 , obdivovali jsme ten peklostroj před školou všichni. Nu a Petr asi z nervozity před tím davem čumilů při rozjezdu postavil třindu do svíce, ztratil "Lánu" za sebou a nakonec s tím praštil. A motorce se nestalo nic, respektive odřený a ohnutý přední blikač byla zanedbatelná maličkost. Když jsme zjišťovali jak se mu to povedlo / vyježděný už byl / přišli jsme na to, že si panáček zařadil a nechal nohu na řadičce, pak pouštěl spojku a přidával = nejprve se nic nedělo, tak přidal více = to už měl spojku skoro puštěnou + otáčky a výkon === nu, a pak sundal nohu z řadičky a bylo to = automat vypínání spojky.
Nu a o 6 let později jsem už na Z250A potřeboval náhle zabrzdit - já to se dvěma kotouči dokonce ve dvou dal, ale Petr za mnou se dvěma bubínky ne a se stejnou 638 mi urazil levou stupačku spolujezdce a odrazil se na tramvajový pás, kde si ustlal. Nu a třindu opět sebral, natočil a výlet pokračoval.
Když jsem ho potkal před 0,5 rokem - zavzpomínali jsme a padla řeč na tuto 638. Petr jí stále vlastní, prý ji má rozebranou na půdě.
Tehdy stávala 638 11 500,-Kčs / 634 12 500,- / MZ 150 9 900 / 175/487 8 500,-. A v 88 jsem uvažoval pořídit si za prachy z chmelové brigády / 5 200,- za 3 neděle plného nasazení 16-8-16-8-(práce-spánek-práce) dunovku Tulu tuším dvoustovku za nějakých 7 800,- v mototechně v Dobřanech.



(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

28.11.2015 v 18:40 | Nahoru | #2
Franky>
No a když ti řeknu, že kámoš z party co měl 175/477 byl přezdíván pro svůj styl jízdy "Muflon" a vždycky to natřel svým nasazením, kdy šel fakt "na krev" a kvalty tam kopal zásadně v červeným a bez spojky , úplně všem...
Tomu bylo jedno, jestli pojezdil v zatáčkách(kolikrát i na GP Brno,kam se nám podařilo procpat tehdy na černo a v protisměru)350, nebo Mzty...Pochopitelně na dlouhých rovinkách jsem je všechny vždy dojel a předjel JÁ na své 639...
Jo, jo bílá ČZ 175 s přední kapotkou...to byl mezi námi pojem...

Naposledy editováno 28.11.2015 18:48:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83


TOPlist