globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

6 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 10:05 | Nahoru | #1
Díky za reakce. Pravda, ohledně přestavby Stroma by byl problém s TP....to jsem nedomyslel. Na vysvětlenou, co si představuji pod pojmem off-cestování. Každý kdo už několikrát vyjel někam dále a nemá k dispozici vozík, či jinou přepravu, dobře ví....asfaltu a dálničním přesunům se nevyhne. Zajímavé lokality (Maroko, Turecko, Albánie, atd) Vše je daleko a člověk se tam musí nějak dostat, at už na lod do Janova, nebo po dálnici přes Madarsko. Proto by moto měla zvládat tyto přesuny....je to takové nutné zlo, ale vymazat to nejde.....holý fakt. Asi každý dobře ví, že ze silnice ty nejhezčí místa neuvidí....ty jsou právě na těch bočních cestách. Tyto boční cesty třeba v Maroku nikdy asfalt neviděly. Proto ta motorka se s tím bude muset umět poprat. Chci také poznat jiný způsob jízdy, než jen být závislý na asfaltu.....tzn, ne vždy budu jezdit po upravených cestách. Také nemám crosové ambice, ale když na to přijde....chci projet horší terén.
Další věc jsou mé možnosti....ohledně servisu, tam jsem schopný drobných oprav....rozhodně ne půlit motor, atd. Proto bych raději moto co je spolehlivé. Musím mu během delší cesty věřit. Nechci více servisovat, než jezdit....koukám po mladších ročnících. Bohužel takový Big je už trochu starší.....majitelé Biga prominou. Cena....velký oříšek, nemohu se přehoupnout přes cca. 230 tis. Nekoukám po evropských značkách, nemám k nim důvěru. Uvědomuji si, že jsou to rozdílné požadavky.....asi žádná moto nevyniká v jednotlivých požadavcích.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 10:19 | Nahoru | #2
Bandit-Kralik> Suche vedlejsi cesty projedes i bez uprav. Stejne pokud na ty moto cestujes po ose tak limitujicim faktorem pro tebe budou gumy, ktery si tedy muzes vozit s sebou a ve vhodnou chvili prezout.
Na gumach co jsou vhodny na silnici nevyjedes v terenu prakticky nic a viceversa.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 11:00 | Nahoru | #3
Bandit-Kralik> tak třeba Trinidad na Stromu kolem Zeměkoule natočil už 200 000km a určitě nejezdil jen po asfaltkách. Na Strom flákneš nějaký pořádný šutzplech (skidplate) a jedeš (ono stejně většina cendur má z výroby ten skidplate úplně k ničemu, TAčka ho mají plastový, nové TA 700 v něm má dokonce díru na koleno).

Ono celou dobu nebylo jasné, že mluvíš o nové motorce, za 230 litrů už seženeš KTM 950/990 a dokoupíš k tomu co potřebuješ nebo když už tak nemáš rád Evropské značky, tak Supertenere za tu cenu pořídíš a v terénu se taky neztratí, víc by ti k tomu řekl třeba Asumi http://www.motorkari.cz/profil/?uid=152502

Než nového Stroma, to radši něco jetého, ale pořádného. A ty gumy-buď tahat náhradní nebo pořídit něco, co je opravdu pro dual sport-třeba Heidenau K60 Scout, TKC80, Mitas E-07/09 - to vše jsou pneu, na kterých se ani v horším terénu neztratíš (samozřejmě v bahně máš ze všech slick a užiješ spousty legrace)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 11:21 | Nahoru | #4

Bandit-Kralik píše: Díky za reakce. Pravda, ohledně přestavby Stroma by byl problém s TP....to jsem nedomyslel. Na vysvětlenou, co si představuji pod pojmem off-cestování. Každý kdo už několikrát vyjel někam dále a nemá k dispozici vozík, či jinou přepravu, dobře ví....asfaltu a dálničním přesunům se nevyhne. Zajímavé lokality (Maroko, Turecko, Albánie, atd) Vše je daleko a člověk se tam musí nějak dostat, at už na lod do Janova, nebo po dálnici přes Madarsko. Proto by moto měla zvládat tyto přesuny....je to takové nutné zlo, ale vymazat to nejde.....holý fakt. Asi každý dobře ví, že ze silnice ty nejhezčí místa neuvidí....ty jsou právě na těch bočních cestách. Tyto boční cesty třeba v Maroku nikdy asfalt neviděly. Proto ta motorka se s tím bude muset umět poprat. Chci také poznat jiný způsob jízdy, než jen být závislý na asfaltu.....tzn, ne vždy budu jezdit po upravených cestách. Také nemám crosové ambice, ale když na to přijde....chci projet horší terén.
Další věc jsou mé možnosti....ohledně servisu, tam jsem schopný drobných oprav....rozhodně ne půlit motor, atd. Proto bych raději moto co je spolehlivé. Musím mu během delší cesty věřit. Nechci více servisovat, než jezdit....koukám po mladších ročnících. Bohužel takový Big je už trochu starší.....majitelé Biga prominou. Cena....velký oříšek, nemohu se přehoupnout přes cca. 230 tis. Nekoukám po evropských značkách, nemám k nim důvěru. Uvědomuji si, že jsou to rozdílné požadavky.....asi žádná moto nevyniká v jednotlivých požadavcích.



Tve reseni je Ural Ranger s pohonem side a uzaverkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 11:30 | Nahoru | #5
Bandit-Kralik>
Jsi na tom úplně stejně jako já. Chtěl by jsi lehké výkonné enduro se kterým si užiješ i na cestě a dá se s ním cestovat. Bohužel nic takového ještě nikdo nevymyslel. Proto zatím pořád zůstávám u SV. 168kg/52kW žádné enduro nemá.

Evidentně nemáš s terénem a cestováním v něm vůbec žádné zkušenosti, tak věř tomu, že první roky Tě budou omezovat především vlastní jezdecké schopnosti. Hleděl by jsi, co se dá projet na obyčejném naháči a jak bylo psáno výše, největším limitem jsou gumy.
Ty korunky si schovej, pořiď Stroma, TA, nebo GS za 60 - 80K, nauč se, a až získáš přehled co je ježdění v terénu a jakou motorku potřebuješ, vytáhni zbytek peněz a kup si, co Ti bude vyhovovat. Alespoň si neotřískáš v začátcích drahou motorku.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

30.10.2015 v 14:43 | Nahoru | #6
Bandit-Kralik> Tak na to by upravený Smrk mohl stačit. Ani přední 21" bych neviděl jako nutnost. GS ji taky nemá. Pár upravených Stromů jsem tady na motorkářich viděl a vypadali celkem použitelně. Jinak s tím rozpočtem bych šel do starší KTM/GS.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

1.11.2015 v 11:07 | Nahoru | #7
Bandit-Kralik> kup si transalp 650,zvody idu bokom motora,ziadny olej.chladic v predu nieje,kolesa vypletane,v predu 21ka,spolahlivost bez obav.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist