globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 15:31 | Nahoru | #91
fockewulf> to tam sice je, taky nikdo neřiká, že to vždycky jde bez spojky, ale když máš krouťák, tak se předek zvedá mnohem snáz a nemusíš tu spojku tak trápit jak u malýho Stroma, to je celý. Ktm zvedneš na prdel i bez spojky s přehledem.

1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 15:34 | Nahoru | #92
Jen tak do placu - koupit starou Afru, při odložení nebo zádrhelu ti stačí kladivo (kamen) a šroubovák, karbec profoukneš hubou(na hulváta kouskem drátu)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 16:19 | Nahoru | #93
mara.k> Při vší úctě,když starýho Mastodonta,tak radši SuperTenere.Užitná hodnota podobná,cena poloviční

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 16:56 | Nahoru | #94

gugo píše: Meli> to byla jedovata poznamka stim servisem



Pro tebe to prece neplati. Ty jsi servis v jedne osobe tak ho mas neustale s sebou
A proto taky muzes jezdit na KTM

Naposledy editováno 06.11.2015 16:57:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:03 | Nahoru | #95
No já si poslední dobou připadám jak pneuservis na cestách, letos 8x výměna duše v terénu :-/ Na to asi KTM nemá moc vliv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:31 | Nahoru | #96
_zdenda_> co obouvas ? pichnuty nebo urvana duse ?

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:34 | Nahoru | #97
V_i_c_i> Nojo dyt ja to taky vsude hrde rikam ze si muzu dovolit dve KTM jenom kvuli tomu ze jsem servis Ale musim kachnu pochvalit dojela na Korsiku a zpet bez jedine nutnosti servisu

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:40 | Nahoru | #98
gugo> Používám obyčejné duše, několikrát hřebík, jednou procvaknuté nejspíš montpákou a pak se dorazila cestou a asi dvakrát procvaknutá o šutry. Ventilky (už) netrhám, pořídil jsem si haltry, jezdím dost podhuštěné pneu tak je to lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:46 | Nahoru | #99

Anti píše: mara.k> Při vší úctě,když starýho Mastodonta,tak radši SuperTenere.Užitná hodnota podobná,cena poloviční


Plus vyšší výkon Cena Afry je pořád dost nahoře a nevypadá to že by to mělo jít dolů (bohužel).

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:47 | Nahoru | #100

Bings píše: fockewulf> to tam sice je, taky nikdo neřiká, že to vždycky jde bez spojky, ale když máš krouťák, tak se předek zvedá mnohem snáz a nemusíš tu spojku tak trápit jak u malýho Stroma, to je celý. Ktm zvedneš na prdel i bez spojky s přehledem.


To je možná pravda, ale upřímně-jak často tohle potřebuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 17:57 | Nahoru | #101

Anti píše: mara.k> Při vší úctě,když starýho Mastodonta,tak radši SuperTenere.Užitná hodnota podobná,cena poloviční



Az na to ze ten radovej 2valec je na enduro trochu nevhodnej. Tyhle dve motorky jsou fakt nesrovnatelny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 18:16 | Nahoru | #102
mara.k> To je pravda, teď jsem koukal kolik za ně chtějí a málem jsem prasknul smíchy. Nehledě na to, že mám TA. Chtít Afru radši koupím mladší TA 650 a těch 40 litrů dám do podvozku a budu mít mnohem lepší a mladší motorku než Afra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 18:45 | Nahoru | #103
gugo> Máš pravdu,že motor původem z čopra je vhodnější na terén než motor původem ze silnice.Ale já bych mastodonta do terénu stejně netahal,takže na cestování bych bral výkonější stroj.\navíc jak píše Tech je to jen trochu převrtaný TA. Ať jsou vlastnosti Afriky jakékoliv,kdykoliv se chci zasmát kouknu na ni do bazaru.Ty ceny jsou pro mě prostě úlet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 19:38 | Nahoru | #104
Anti> TA je spis takova osizena afrika. JO ty ceny jsou proste nehorazny, ale jsou lidi co to za tu afru daj. Pssst , driv jsem ji chtel taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 20:03 | Nahoru | #105

Tech píše: mara.k> To je pravda, teď jsem koukal kolik za ně chtějí a málem jsem prasknul smíchy. Nehledě na to, že mám TA. Chtít Afru radši koupím mladší TA 650 a těch 40 litrů dám do podvozku a budu mít mnohem lepší a mladší motorku než Afra.



mno... nemyslim. Treba me z tria afra, ta600,ta650 prisel na jezdeni v terenu jako nejhorsi adept.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

6.11.2015 v 22:53 | Nahoru | #106
gugo> Tak já jí třeba vyloženě chtěl (Dakar, od 16 nad postelí).Před 4marokama mě vyšla na dost peněz (přes 100k), ale až na jízdu ve dvou jsem spokojen

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 00:26 | Nahoru | #107
gugo> Můžu se zeptat proč ? Ty motorky jsou si podobné jako noc a pozdní noc. Ano má o něco horší zdvihy a ochranu podvozku, ale to je tak vše v čem se v terénu liší od Afry. A za těch 40 tis rozdílu se tohle dá pořešit tak bohatě, že si žádná seriová Afra ani neškrtne. Naopak těží z o něco nižší hmotnosti.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 07:56 | Nahoru | #108
Tech> No pokud gugo mluví o seriovejch strojích pak má pravdu.
Pokud jde o úpravy - znám mnoho přestaveb jak z Afriky tak z TA600 (sám na jedný jezdím), teď vím o dvou lidech kteří budou přes zimu přestavovat "víc do terénu" TA650, sám jsem na výsledek moc zvědavej.
Ale jinak je můj pohled podobnej, přestavba jedný z těchto 3 motorek je cestou jak za přijatelný peníze dostat moc zajímavej stroj, občas se dá i za pěkný peníze koupit už hotová stavba, teď kupoval kamarád za tuším 75 litrů krásnou přestavbu z TA600.
Čau, Tom

Naposledy editováno 07.11.2015 07:57:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 08:11 | Nahoru | #109
Tech> Protoze verim tomu ze jsi schopnej udelat na 650 lepsi podvozek nez ma standardni afra, ale co ten zbytek ?
650 ma treba naprosto nesmyslne sirokou nadrz, takze se natom blbe stoji.
Takze se muzes dat cestou kompletni prestavby jako treba Elefant... ale zasejc uz ti nezbyde moc z toho stroje na cestovani.

Ja osobne bych tedy do prestavby TA s nejasnym vysledkem moc neinvestoval a radeji kopupil nejakou rozmlacenou kacenu a poresil tu.

A to jsem prsne takhle pred rokem resil jestli si nechat TA, ze na to moje "mrdani" me to staci. Jenomze jak si nato jednou sednes/stoupnes tak uz jinou nechces.
Je to proste nebe a dudy. Na TA jsem se vracel z jednodenniho jezdeni v terenu zmlacenej jak pes, ted prijedu a jsem jak rybicka. Coz nikomu nevnucuju kacen.. ale je to proste o necem jinem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 08:28 | Nahoru | #110
gugo> No asi bych to nebral jako univerzální pravdu.
Sám jsem na kačeně ujel asi kilák, takže nemůžu soudit, ale ten Tomáš na bílým TA650 co jel minule s náma koupil v létě 950ADV a na podzim ji zas prodal, v terénu mu nesedla a taky zjistil že co se týče nákladů na provoz a servis, je to někde dost jinde. Ale ten podvozek a váha je parádní, to jo.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 08:57 | Nahoru | #111
TomElefant750> Tak jak když si já dvakrát pořídil Elefanta a nakonec se vždy stejně vrátil k "šicímu stroji" .Každej má svůj příběh a svoje požadavky.Na servis jsem tu měl dost různých strojů,ale žádný z nich mě neoslovil tak že bych měnil.Jako "okolokomínamrdala" mě nejvíc bere kategorie "Dualsport",v praxi to znamená klasický devadesátkový jednoválce,konkrétně Kawasaki KLR.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 09:27 | Nahoru | #112
Anti> Každýmu sedí něco jinýho - a je to dobře.
I v tý partě se kterou jezdím se málokdy vyskytnou dvě stejný motorky, jezděj s náma stroje od lehkejch jako KTM EXC až po mastodonty jako XTZ 1200
Čau, Tom

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 10:34 | Nahoru | #113
TomElefant750> kdyz jel na ty moji tak si to dost pochvaloval.
Ale je fakt. ze levnej stroj na provoz to rozhodne neni. Jen na udrzbe pocitam tak 3x drazsi nez TA. Nepocitam naklady nato kdyz se to sere. to uz jsme uplne nekde jinde.

3 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 18:33 | Nahoru | #114
Vůbec neřeš nějáký upravy stroma, na to kam se stejně dostaneš je uplně jedno jestli na stromu, tigrovi, koze, nebo alpu, pokud nebudeš jezdit na motocrosové trati tak je to spíš o jezdci než stroji, jezdíme občas s partičkou už docela extrém na to na jakých cendurech jezdíme a ten stromek na fotce jel dokonce na 30% silničních gumách a dal toho fakt dost, jak říkám je to o jezdci, že Miro ))









Tohle ty motorky dají uplně bez problémů všechny, nic bych neupravoval, kup si co se ti líbí a jezdi Lehčí, menší, větší zdvihy, světlost atd,atd jsou většinou jen výmluvy těch co na svých strojích neumí jezdit. Taky se občas vymlouvám na váhu mé kozy



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:02 | Nahoru | #115
Virgl> Kdyz vono rozdil je vtom ze s motorkou ktera je proste brichoplaz tam cachtas s nohama na zemi a posunujes se kupredu presne jak to mas na fotce. S Motorkou co ma nejakou svtlou vejsku proste stojis na stupackach a jedes.
Kazdyho vec nacem scim a jak, ale jsou stroje vhodne vhodnejsi i nevhodne.

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:42 | Nahoru | #116
gugo> to máš určitě pravdu, ale dle dotazu zadavatele a výběru toho mezi čím vybírá, předpokládám, že to nebude offrouďák, a pokud za pár korun přepákuju stroma tak na běžné ježdění "off" to bude uplně nastejno jako malá tenérka nebo třeba TA atd... tam to bude opravdu spíš o jezdci než o motorce.
Pokud bys chtěl ten kopec co mám na fotce sjed ve stupačkách tak určitě na něčem uplně jiným než se tady diskutuje. (ono to na té fotce moc nevypadá) oprava: mluvím za sebe určitě se najde spousta střelců coby to dali i na té koze, ale ti se tady nebudou ptát mám si koupit stroma do terénu? Tak asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:44 | Nahoru | #117
Virgl> Tohle co si napsal je nesmysl. Souhlasím s gugem. Stejně jako na silnici, když si začátečník koupí litrové SS limitům stroje se zdaleka nepřiblíží, naopak Rossi ti na ni najde milion chyb. Jak se začneš v terénu zlepšovat najednou ti začnou všechny ty věci(zdvihy, světlost, 19", GEOMETRIE. atd... vadit. EDIT sorry byl jsi rychlejší, ano je pravda že dotazujícímu to asi může být jedno

Jinak věřím, že na KTM je jiné svezení, ale taky za jiné peníze. Četl jsem i o někom, kdo se šel z TA na 990 a vrátil se na TA, byla pro něj moc ucukaná, neklidná.

Že by měl TA650 širokou nádrž se mi nezdá, mě se na tom stojí dobře, ikdyž budu asi zvyšovat řidítka. Možná to je tím, že sem nezažil lepší.

Naposledy editováno 07.11.2015 19:45:55

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:51 | Nahoru | #118
Pobavilo mě to. Proč vlastně řešit nějaké offroad schopnost, vždyť stačí na Horneta obout TKC80 a vyrazit…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:57 | Nahoru | #119
Tech> Ogaři, jen do mě , jen si pořád myslím, že zakladatel tohodle vlákna nebyl v terénu dál než na polňačce za barákem a pokud se rozhoduje mezi tenerkou a stromem do terénu je mu nějáká geometrie uplně ukradená , jinak se vůbec nedivím, že šel někdo zpátky z 990 na TA, proč ne záleží na co tu motorku víc používá. Dřív jsem byl osobně víc na silnici, potom přišel pomalu off tak jsem šel do endura (kozy) a na příští rok chystám pořídit malou tenerku, protože víc a víc jezdím tem off a ta váha kozy je fakt humus, jinak na cestování je to super motka, za dva tři roky se dostanu třeba do fáze , že koupím ostrý enduro a to si prostě do albošky nebo rumunska dovezu na vozíku abych si pořádně zajezdil.

úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 20:12 | Nahoru | #120
Za mě tenerka 750, má dobrej motor na přejezdy a v terénu se rozhodně neztratí.
Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist