globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
29.10.2015 v 15:25
Zdravím majitele Stromů.
Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.

3 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 18:33 | Nahoru | #1
Vůbec neřeš nějáký upravy stroma, na to kam se stejně dostaneš je uplně jedno jestli na stromu, tigrovi, koze, nebo alpu, pokud nebudeš jezdit na motocrosové trati tak je to spíš o jezdci než stroji, jezdíme občas s partičkou už docela extrém na to na jakých cendurech jezdíme a ten stromek na fotce jel dokonce na 30% silničních gumách a dal toho fakt dost, jak říkám je to o jezdci, že Miro ))









Tohle ty motorky dají uplně bez problémů všechny, nic bych neupravoval, kup si co se ti líbí a jezdi Lehčí, menší, větší zdvihy, světlost atd,atd jsou většinou jen výmluvy těch co na svých strojích neumí jezdit. Taky se občas vymlouvám na váhu mé kozy



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:02 | Nahoru | #2
Virgl> Kdyz vono rozdil je vtom ze s motorkou ktera je proste brichoplaz tam cachtas s nohama na zemi a posunujes se kupredu presne jak to mas na fotce. S Motorkou co ma nejakou svtlou vejsku proste stojis na stupackach a jedes.
Kazdyho vec nacem scim a jak, ale jsou stroje vhodne vhodnejsi i nevhodne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

7.11.2015 v 19:44 | Nahoru | #3
Virgl> Tohle co si napsal je nesmysl. Souhlasím s gugem. Stejně jako na silnici, když si začátečník koupí litrové SS limitům stroje se zdaleka nepřiblíží, naopak Rossi ti na ni najde milion chyb. Jak se začneš v terénu zlepšovat najednou ti začnou všechny ty věci(zdvihy, světlost, 19", GEOMETRIE. atd... vadit. EDIT sorry byl jsi rychlejší, ano je pravda že dotazujícímu to asi může být jedno

Jinak věřím, že na KTM je jiné svezení, ale taky za jiné peníze. Četl jsem i o někom, kdo se šel z TA na 990 a vrátil se na TA, byla pro něj moc ucukaná, neklidná.

Že by měl TA650 širokou nádrž se mi nezdá, mě se na tom stojí dobře, ikdyž budu asi zvyšovat řidítka. Možná to je tím, že sem nezažil lepší.

Naposledy editováno 07.11.2015 19:45:55

(reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování

24.12.2015 v 11:45 | Nahoru | #4
Virgl> No co, že je Stromek břichoplaz, můj kryt se osvědčil, a ta motorka toho zvládla opravdu hodně i na Conti Trail Attack. Rozhodně ji drsnější terén není cizí. A Jardo máš pravdu, je to o jezdci, musí být trochu blázen.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 116 12.6.2024 v 23:20 standicz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist