globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení u horneta
 
19.10.2015 v 14:16
Zdar lidi.
Předem upozorňuju, že jsem opravdu prolezl několik stránek fóra, jestli se o tématu už mluvilo, ale fakt jsem nic nenašel. Takže posměšné komentáře si kdyžtak nechte a prosím poraďte.

Jako několikaletý automobilista si pořád u motorky (Honda CB 600) nemůžu zvyknout na vyšší otáčky a tak do nekonečna řadím jako v autě s pocitem, že jedu úsporně. Že se s motorkou jezdí ve vyšších otáčkách vím, ale je to i zdravější pro spotřebu?
Je blbost jezdit 60km/h na pětku... stovkou už na šestku? Motor nezní namáhaně a řvát na celé město mě ani nebaví. Každopádně když jsem zkusil jezdit spíš na tu trojku, čtyřku, benzin mizel před očima.

Jaké je teda nejúspornější ježdění?

Naposledy editováno 19.10.2015 14:17:01

1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta

20.10.2015 v 07:15 | Nahoru | #1
Problém není až tak kvalt x rychlost. Problém je, že na vyšší kvalt, aby jsi líp akceleroval, otvíráš hodně plyn a u karbíku to tímhle způsobem sere po kyblech a je jedno jestli je to 6ka řaďák, nebo litr V2. Kamoš takhle jezdil s H6 za 9L, nakopal 5 - 6 a furt plnej. Čašem začal využívat střední pásmo - horní pásmo, nižší kvalty a půl plynu a máš lepší dynamiku a ještě jezdíš o 2-3 litry méně KDyž budeš využívat vyšší kvalty a méně plynu (tzv. cestovní kochačka), dostaneš se klidně hodně i pod 5L/100km (s H6), ale jak ho začneš prostě na vyšší kvalty roztahovat na plnej plyn, bude ti žrát jakejko-li motor. Znám jednu kočenu, co kdysi měla Citroen Xara 1.4 benzín a jezdila za 14/100km a to proto, že najela na státní, 5ku hodila snad v 50km/h a dupla plyn na podlahu a nechala to roztahovat na těch cca 100kmh. A jestli tě štve, že ti to řve, tak vykopni tu rouru od kamen a dej si tam origo výfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta

24.10.2015 v 00:22 | Nahoru | #2
..Roko..> Tak to mi vysvětli, nejsem kdoví jaký mechanik, ale karburátory na Hornetech a dalších jsou podtlakové, pochybuju že máš tak znatelně spotřebu na šestku když víc otevřeš škrtící klapku, to možná ještě s nějakým starým šoupátkovým karburátorem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist