Používám tu vazelínu od ATE při pořádné očistě třmenů, kdo kdy měl rozebraný šestipístky Tokico z TLR tak ví jaká je mizerná povrchová úprava vnitřních ploch pro pístky, pod těsněním ten hliník koroduje a tlačí těsnění na pístek, který pak zadrhává, blbě se vrací a desky se nerovnoměrně sjíždějí a kotouče taky nejásaj. Takže to rozeberu do mrtě, vyndám těsnění, vyčistím drážky na něj a namáznu drážky i těsnění ATE vazelínou, od té doby to pod těsněním nekvete a netlačí na pístky a jdou krásně zatlačit prsty. Pak je ještě řešení dát zlatý brzdiče z hayabusy, který mají už lepší vnitřní povrchovou úpravu... Jinak ještě mažu keramikou čepy co na nich drží desky... Měděnku na brzdy vůbec nepoužíváme, max. tam kde s ní nepříjde do styku ALU slitiny...