globalmoto_kveten





Téma: Palivové mapy
 
14.10.2015 v 09:29
Hoj.
Jaký máte názor na prepinatelne palivové mapy u motocyklů? Není zbytečné mít prepinatelne mapy a kontrolu trakce? Nestačilo by mít jenom kontrolu trakce?
Dík za názory.

Palivové mapy

14.10.2015 v 09:49 | Nahoru | #1

Palivové mapy

14.10.2015 v 09:58 | Nahoru | #2

Palivové mapy

14.10.2015 v 09:59 | Nahoru | #3
zima je tady

Palivové mapy

14.10.2015 v 10:06 | Nahoru | #4

zima je tady

Palivové mapy

14.10.2015 v 10:17 | Nahoru | #5
K čemu kontrola trakce? Nestačila by přepínatelná mapa?

Palivové mapy

14.10.2015 v 10:49 | Nahoru | #6
jaká kontrola atrakce?

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

14.10.2015 v 11:01 | Nahoru | #7
Proc kontrola trakce kdyz mas plyn?

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

14.10.2015 v 11:04 | Nahoru | #8
Hoď tam knedlík . Vypni kontrolu traktce a jak to mam udělat podrž tohle 10sec.

Naposledy editováno 14.10.2015 11:06:56

(reakce na) Palivové mapy

14.10.2015 v 11:07 | Nahoru | #9
[quote=Fredi]Hoď tam knedlík . Vypni kontrolu trakce a jak to mam udělat podrž tohle 10sec.

Palivové mapy

14.10.2015 v 11:07 | Nahoru | #10
plyn radšej nie, ja som proti plynu





Palivové mapy

14.10.2015 v 12:45 | Nahoru | #11
Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. (c) Jára Cimrman.

Trakce: dobrý sluha, ale zlý pán.
Mapy: Stačí vybrat jednu, která konkrétnímu člobrdovi vyhovuje. Ani deset přepínacích map z nešiky profíka neudělá.

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

14.10.2015 v 14:56 | Nahoru | #12
Beztak to u mnoha motorek nejsou palivové mapy. Mapy jsou často pořád stejné, jen je jiná reakce RbW na škrtící klapku.

A jak motorky už nemají 50 koní, dostávají se často na fyzikální mez trakce a frikce, je docela fajn to občas "shodit" jen na 100 koní. Ona ani TC není všemocná a dá se celkem dost potrápit.
Já tuhle rozhodil TC na BMW S1000R cestou nahoru na Horní Mísečky. Posledních asi 500 metrů byla šotolina a tak jsem tam držel dvojku pořád plný plyn, až se z toho u BMW posrala elektronika a svítilo to jako barevná hudba. A TC se samozřejmě vypnula

Palivové mapy

14.10.2015 v 15:32 | Nahoru | #13
já přepínatelné mapy néé, já raději tu klasickou, papírovou...

(reakce na) Palivové mapy

14.10.2015 v 19:35 | Nahoru | #14

seikos píše: Beztak to u mnoha motorek nejsou palivové mapy. Mapy jsou často pořád stejné, jen je jiná reakce RbW na škrtící klapku.

A jak motorky už nemají 50 koní, dostávají se často na fyzikální mez trakce a frikce, je docela fajn to občas "shodit" jen na 100 koní. Ona ani TC není všemocná a dá se celkem dost potrápit.
Já tuhle rozhodil TC na BMW S1000R cestou nahoru na Horní Mísečky. Posledních asi 500 metrů byla šotolina a tak jsem tam držel dvojku pořád plný plyn, až se z toho u BMW posrala elektronika a svítilo to jako barevná hudba. A TC se samozřejmě vypnula



a dal uz si nic nepamatujes a pak ses probral azv nemocnici? Joo tyhle elektronicky kamaradi...na ty se muzes spolehnout!

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

14.10.2015 v 21:20 | Nahoru | #15
Na S1000R drzet dvojku full gas na sotoline mi i s elektronikou pripada trochu jako ta o Karkulce a sedmi trpaslicich...

Palivové mapy

14.10.2015 v 22:00 | Nahoru | #16
stačí když ti do řízeni kecá baba,natož ještě elektronika.

Palivové mapy

15.10.2015 v 08:07 | Nahoru | #17
Nemám ani ABS. Natož tyhlety mapy a trakce..
A taky žiju
Ale je fakt že bych na sotoline nemohl dát na dvojku full gas a držet to, měl bych od kamínků osekanou značku a asi i záda

Palivové mapy

15.10.2015 v 08:17 | Nahoru | #18
Kdybych tyhle fičury na motorce neměla,tak tady dneska asi nejsem.

(reakce na) Palivové mapy

15.10.2015 v 14:20 | Nahoru | #19

Attim píše: Na S1000R drzet dvojku full gas na sotoline mi i s elektronikou pripada trochu jako ta o Karkulce a sedmi trpaslicich...

popravdě, mi to taky přišlo jako píčovina to zkusit. Ale nedalo mi to. Je to dlouhá rovinka do kopce, na které byl (možná ještě je) odfrézovaný asfalt a probíhala tam od můstku v zatáčce rekonstrukce vozovky. Tak jsem to držel full gas a bavil jsem se jak to TC pobírá, až jsem najednou zjistil že nepobírá a a že hrabe jak o život.

(reakce na) Palivové mapy

23.10.2015 v 07:39 | Nahoru | #20

KubaLC8 píše: Proc kontrola trakce kdyz mas plyn?



jj to clovek zisti proc. Bud ked ridis motorku s 200 koňma, alebo sa vyvalas po peknom hasane, aj ked si myslis ze si az tak moc nepridal! To len tak ze skusenosti

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

28.2.2016 v 12:20 | Nahoru | #21
to je zase termín "přepínatelný mapy"
Vidím to stejně jak se říká "gelovka", "CDíčko"

Je to, jak říká Seikos, prostě pouze jiná reakce klapky v sání. Buď vás krotí (škrtí), nebo ne. Pak se možná malinko zagresivní předstih? To jsem zatím neměl možnost změřit. Za pár let a až možná na posledním místě zda-li vůbec je nějaká mapa

Ale chápu, přepínáte palivové mapy... wooow.... titanové ventily ... wooow
Namísto, dělám z tepe pič* a nedovolím ti pustit víc plynu i když chceš...(ed. pravda, když plyn dorazí na konec, režim se přepne, aspoň co vím u K5) Máš ventily, které nic nepřináší krom toho, že to dost hustě zní, že až se zaklepou, už je nikdy nezabrousíš, budeš muset prostě koupit za hezký ranec nové, a u koho je koupíš? ... I blata na 6V speciál GP dal ocelové, věděl proč
Co zní lépe

Naposledy editováno 28.02.2016 12:27:07

(reakce na) Palivové mapy

28.2.2016 v 13:38 | Nahoru | #22
Jurawood> nejak sem to nepochopil - co za rezim, ze se ti prepne u K5???

1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy

28.2.2016 v 14:34 | Nahoru | #23
sorry asi jiná motorka, spletl jsem si to asi. Myslel jsem, že při plným se to přepne na režim A.
Suzuki to vlastně nazývá S-DMS - suzuki drive mode selector. Tedy režim jzdy.
No a čech zapřemýšlí a je z toho přepínač palivových map. Úsměvné

Naposledy editováno 28.02.2016 14:36:24

Palivové mapy

28.2.2016 v 14:41 | Nahoru | #24
jurawood: tak ono vlastne nemuzes mit jinou nez tu jednu spravnou mapu - nejde ridit to jak motorka jede tim, ze dam min nebo vic paliva jak si nekteri mysli....
tzn vice palivovych map ma smysl pro pouziti jineho paliva, pro preplnovani atd....

jinak je to jak rikas, pouze jen o chovani sekundarni klapky....

(reakce na) Palivové mapy

28.2.2016 v 17:23 | Nahoru | #25
Jurawood> No prave ty jizdni rezimy/ "palivovy mapy" mela az K7, proto sem se ptal...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist