V čem konkrétně může být servis a provoz Dakaru dražší než u ostatních? Co se reálně může stát, aby mě to vyšlo výrazněji dráž než u ostatních? Co si na cestě na rozdíl od ostatních neopravím sám? Třeba podle srovnávače tady na motorkářích je na tom v případě cen servisu a náhradních dílů hůř, tak by mě zajímalo, co konkrétně se pod tím skrývá.
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
Dovi: díky za pohled z druhé strany. Co jsem měl možnosti si zatím přečíst, tak snad na žádnou tuto vlastnosti jsem nikde nenarazil. Ohledně třeba vibrací se naopak všude píše, že ve srovnání s jinými jednoválci to nevibruje skoro vůbec. Ta baterka a další věci jsou asi nepříjemnosti, ale na druhou stranu nevěřím, že existují motorky, co jsou úplně bez problémů. Jinak nějaký ten servis navíc ("složitější" výměna oleje demontáž vačky atd.) mi zas tak nevadí. To GS fórum budu určitě průběžně procházet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar | Gugun | 6 | 8.4.2024 v 11:32 staroch30 |