bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů
 
9.10.2015 v 20:21
Raději to zruším, jak tu do toho kecají i "plasťáci", to nemá smysl..... jako vždy se téma mění na kecy, případně urážky..... dost ubohé.

Naposledy editováno 10.10.2015 15:50:36
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

9.10.2015 v 23:10 | Nahoru | #1
tak dej pětku, nebo nejezdi 90

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 08:52 | Nahoru | #2
proč musíš jet 90 na 6?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 09:19 | Nahoru | #3
mariano> A na co mám jet???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 09:19 | Nahoru | #4
wáca> a na pětku pojedu třeba 100 kiláků??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 09:45 | Nahoru | #5

RT píše: wáca> a na pětku pojedu třeba 100 kiláků??



Třeba. Proč by to mělo něčemu vadit? Ty rychlostní stupně jsou tam právě od toho, aby jsi je používal.Hodíš rozetu více do síly a příště budeš psát, že při 150ti ti 6ka nesmyslně točí motor a jak tomu pomoci.

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 10:01 | Nahoru | #6
AndělČK> No, jednak proto se ptám na názor těch, co mají 1190 a třeba ji mají právě s tou rozetou a pak, pokud jsem jel posledně v podstatě 1500km předpisově, tak to skoro celé pojedu na 5-ku?? Jako bys jel šestikvaltem autem z Ostravy do Prahy na pětku?? To by nebylo úplně normální, ne? Proto řeším to, abych tam dal 45 zubů, šel mírně do pomala a využíval 6ku. A právě proto se ptám na zkušenosti (majitelů, ne chytráků), abych věděl, třeba kolik to potom točí apod., jestli třeba není už 45 zubů moc....... Je skvělé, kolik mouder se dovím, ale je to jen plácání, to ať se nikdo nezlobí. Dělám do strojů a aut moře let, nepotřebuji polemizovat nad tím, co mám dělat, co se stane, když to dám do pomala a co by to mohlo dělat....to vše vím, ptám se na názor těch, co 1190 mají a ví, o čem píšu. A kdyby to točilo při 150 moc, tak se nebudu ptát, jak tomu pomůžu, ale vymění rozetu, nemyslíš?? Nebo že bych potom řešil třeba dozadu větší kolo??? Jen mě nikdo nechytejte, proboha, za slovo....

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 10:29 | Nahoru | #7
Já ti nevím, mám sice jenom 990 ADV ale šestku řadím při klidné jízdě až kolem 120 a nějak mě to netrápí. Myslím že prostě 90 na šestku je málo a je jasné že se to tomu motoru nelíbí.. ti v Rakousku to měli dobře vymyšlené tak proč to dělat jinak.

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 10:43 | Nahoru | #8
JouneSs> Máš pravdu, 1190 je na tom podobně, jako máš na 990. Vím, že to je dobře vymyšlené, ale jde mi jen o dálkové cestování... i když je fakt, že málokdy jedu 90kou . Taky to tak dělám, že jedu 5ku a 6 jde až kolem 110 a více, podle terénu...kopec, rovina, z kopce..... jenže jak jedeš dálkovou a nutí tě to jet opravdu kolem 90ti, třeba Slováci mají v kdejaké zapadlé kotlině hlídku a měří...a nebo má ne ně smůlu? možná A pak je to skoro vše na 5ku a právě tomu jsem se na dlouhé štreky chtěl vyhnout. Ale o nic nejde, spíš jen tak koumám. A taky 45 zubů to zpomalí a třeba v terénu by to bylo asi trochu k dobru. V Albánii ještě na GS1200ADV bylo trápení, pokud jsem zůstal viset v prudkém kopci a naložený. Kratší sekundár by tomu při rozjezdu odlehčil.....ale jak říkám, spíš tak koumám Každopádně díky za názor

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 10:53 | Nahoru | #9
a když pojedeš autem taky 90 a šestka bude podtočená tak taky budeš dávat jinou převodovku.
Myslím že v KTM nejsou blbci.

Na druhou stranu jsem taky dával o zub větší pastorek u XRV když jedu silniční dovolenou, ale to jen proto že to je starý enduro a má to krátky kvalty a fakt by se tam ta šestka hodila, kde jsem při 120 točil skoro 6tis.

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 11:04 | Nahoru | #10
wáca> auto bylo jako příklad.....to je snad něco jiného...... i když pokud vím, třeba závodní auta převody řeší, ne?, A KTM je sportovní náčiní..... prostě koumám, uvažuji a ptám se, to je vše.... a vidíš, taky jsi s tím něco dělal, já bych to zase chtěl zkusit opačně, protože i tak to jede jako pila a 200 je tam hned....víc se s Rkem moc nedá, třepe to. Silniční verze dá 250 v pohodě..... ale to jsem odbočil, prostě bych zkusil ubrat a i do terénu by se to hodilo

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 11:08 | Nahoru | #11
wáca> ....v KTM nejsou blbci, jasně..... to asi teda v Hondě jsou... když dělají krátké kvalty... Dělám si srandu, neber mě za slovo.... Všechno má své pro a proti, to je všechno..... A vyvíjí se to...a i proto se prodávají doplňky jako pastorky a rozety... motorka není auto.... proč si nepohrát?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 11:34 | Nahoru | #12
A jaký že je problém mít tam tu 5ku? Když ti vadí řadit tak si kup skutra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 12:13 | Nahoru | #13
Hitak128CZ> Přesně takový názor potřebuji. jsi třída Díky, dobrá rada. Ale než něco plácneš, přečti si příspěvky a pochopíš, proč se ptám....

3 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 13:07 | Nahoru | #14
No nevím. Chceš měnit rozetu, píšeš tu o tom, že je to sportovní náčiní a na profilu máš napsáno, že jí prodáváš, protože jsi na ni malý. Asi by sis měl nejdřív ujasnit, co a jak. Hlavně žes jí obalil tůratechem

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 13:33 | Nahoru | #15
Tohle bude spis otazka pro doktora.... Potrebujes nazor ostatnich jestli mas vymenit rozetu? To snad musis poznat sam ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 13:35 | Nahoru | #16

tricetsest píše: No nevím. Chceš měnit rozetu, píšeš tu o tom, že je to sportovní náčiní a na profilu máš napsáno, že jí prodáváš, protože jsi na ni malý. Asi by sis měl nejdřív ujasnit, co a jak. Hlavně žes jí obalil tůratechem



To je klasika.... Potrebuju nutne Rko, do terenu to evidentne nikdy nevjelo a jeste budu plakat, ze je to na me moc vysoky....

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 14:37 | Nahoru | #17
Na 990 jezdim normálně 42 a když du jezdit terén tak s drapákem dávám 45,ale jenom abych šetřil spojku,páč ten motor je slabej na spodku.Jinak je to zbytečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 15:44 | Nahoru | #18
tricetsest> Tak to taky něčím obal a nekomentuj to...... možná hlavu mokrým ručníkem....aby ses probral. Jako vždycky najde se pár kašparů, co mudrcují. A to že ji prodávám, znamená, že už se nemůžu nikoho na nic zeptat? Myslím normálního, ne.....víš co... Zatím jezdím, takže řeším....

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 15:44 | Nahoru | #19
dangsx1100g> To máš asi pravdu

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 15:48 | Nahoru | #20
Black> Jasně, dva kelímci co si notují Výborně, klasika .... že jsem se vůbec o něco zajímal.... jako bych nevěděl, kdo do diskuze naleze.....
Škoda otevřít jakékoliv téma na veřejnosti.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

10.10.2015 v 22:32 | Nahoru | #21

RT píše: tricetsest> Tak to taky něčím obal a nekomentuj to...... možná hlavu mokrým ručníkem....aby ses probral. Jako vždycky najde se pár kašparů, co mudrcují. A to že ji prodávám, znamená, že už se nemůžu nikoho na nic zeptat? Myslím normálního, ne.....víš co... Zatím jezdím, takže řeším....


Kromě tebe je tu ještě dalších osm registrací erkovýho edvénčru 1190, co třeba nejdřív napsat jim, jestli neřeší podobný problém?

A nebo použít strýčka gůgla a podívat se na téma na advrideru, kde se něco podobného řeší...

EDIT: Obaloval bych rád, ale aktuálně nemám co obalovat Ne že bych neměl hlavu, ale bike mi schází

Naposledy editováno 10.10.2015 22:33:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

11.10.2015 v 08:13 | Nahoru | #22
tricetsest> Měl bys tedy tu hlavu používat, než vypustíš z pusy rádoby směšnou poznámku o obalování Tůratechem...která vyznívá, jako jízlivá a závistivá!! Všiml jsem si, že nemáš motorku (taky jsem se podíval do profilu) a přesně o tom píšu, že takoví jako ty mě přesvědčují, že veřejné téma je opravdu k ničemu! Neříct nic kloudného k tématu a rozebírat, jestli něco prodávám nebo co jsem čím obalil (když sám mám hovno a ne motorku) to může, kamaráde, jen ubožák. Myslím duševní, neřeším finance, abys to opět dobře pochopil.
Advika R má známý 40km ve vedlejším městě a je opravdu lepší, napsat konkrétním lidem. A nebo se tam stavit. To už s Tebou úplně souhlasím, Ty jsi ten důkaz, že veřejné téma obvykle sklouzne jen ke kecům a urážkám!!
Jo a když mi tak radíš, abych oslovoval majitele ADv nebo vygůglil co třeba, obtěžovalo Tě, na co jsem se veřejně zeptal?? Myslím, že jsi nemusel ani přiblble reagovat a bylo by vše OK, ne? Místo blbých keců raději hledej motorku, abys mohl mudrcovat alespoň k něčemu, co máš doma!!
Opravdu ubohost, nejdřív urážíš a pak "radíš" a doporučuješ. A k tobě se přidají další stejně postižení...... protože tak to, bohužel, je. Místo tématu se to stočí na rozbor hovadin, jízlivé poznámky a urážky..... myslím, že naživo by se tak 90% diskutujících nechovalo...a nebo možná jo, pokud to nemají v hlavě srovnané!!

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

11.10.2015 v 08:25 | Nahoru | #23
Moc to řešíš - zkus tam prostě dát o dva tři zuby větší rozetu a uvidíš. Za ty dva roky co mám 990AdvR jsem zkoušel postupně různé převodové poměry podle toho jak byly prachy a potřeba měnit řetězovku. Z výroby jsem měl 16:42 (některé dřívější ročníky měly 17:42), nakonec jsem se z důvodu časté jízdy mimo silnice "usadil" na 15:45 a když jsme jeli na dovolenou tak jsem jen přehodil jiné kolečko a v pohodě si dovču odjel 16:45. Na přesun po dálnici a následné poježdění v Alpách to bylo prima. Jen to trošku srazilo maximálku, ale to mi fakt nevadí…

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

11.10.2015 v 09:10 | Nahoru | #24
_zdenda_> Ale ne, zas tak moc mě to netrápí a neřeším to, jen jsem se zeptal, to je vše. Řeším, bohužel, tady ty pitomce, co jen rýpou a píší nesmysly a jízlivé poznámky.....a už na to dál reagovat asi nemá smysl... No vlastně jsem ten můj dotaz už smazal, protože je to fakt o ničem a lepší o tom pokecat u piva. Zrovna včera u mě byli kolegové s 950 a 990 a taky vymýšleli se zubama, ale oni jsou víc v terénu jak na silnici.... Pravdu máš, že ideální je to zkusit, ale prostě jsem se zeptal na názory Té maximálky bych se taky klidně vzdal, jede to opravdu fest! Dík za příspěvek. R

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

11.10.2015 v 10:46 | Nahoru | #25
RT> Kdyby ses obtěžoval kliknout na ten odkaz , který jsem ti sem hodil z advridera, zjistil bys, že se tam řeší právě různá kombinace zubů na pastorek i rozetu. Otázka se sice týká off-roadu, ale když se pročteš celým vláknem, možná na něco užitečného narazíš

Naposledy editováno 11.10.2015 10:48:02

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

13.10.2015 v 08:05 | Nahoru | #26
RT> v 90 řadím 5...pokud jedu volně. při sportovnějším tempu tam mívám 3-4

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

13.10.2015 v 08:21 | Nahoru | #27
tak jsem to dočetl celé...
a) ano, s 45 zubama ti to pojede líp, ale 90 na 6 bude furt málo
b) ano, v terénu se ti se 45 zubama pojede také líp
c) ano, u závodních strojů - aut/motorek - se řeší převodovky a převody
d) ano, jsme rádi, že jsme ti potvrdili domněnku
e) ano, black je mudrc od kelímků...mimochodem, roky dělá v servisu ktm
f) ano, někdo nemá motorku vůbec, jiný nemá motorku v profilu a pak jsou borci, kteří mají profil neveřejný. ti jsou nejvíc nejlepší
g) ano, jezdíš a neřešíš...co jiného by taky člověka v tomhle vlákně mohlo napadnout
h) ano, psychické poruchy řeší kartička zdravotní pojišťovny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

13.10.2015 v 09:34 | Nahoru | #28

RT píše: Hitak128CZ> Přesně takový názor potřebuji. jsi třída Díky, dobrá rada. Ale než něco plácneš, přečti si příspěvky a pochopíš, proč se ptám....


Přečetl jsem to celý ale stejně ti nerozumím. To je nějaký pravidlo že je potřeba jet pořád na nejvyšší kvalt?

gearing commander
Vyber si typ motorky a ono ti to ukáže na různých tabulkách a grafech co to s motorkou udělá. Například rozdíl mezi 17/42 a 17/45 je tak malej že ti to stejně 90 na šestku nepojede (jak psal mariano) nemluvě o tom že pokud to zkrátíš tak aby to jelo na šestku 90 (poměr až někde 17/50-55) tak stejně budeš furt podřazovat do každé zatáčky, za každým autem atd.

(reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

13.10.2015 v 10:29 | Nahoru | #29
stráťa>
Podle gearingcomanderu je pětka jak dělaná na jizdu kolem tech 90.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure R a rozeta 45 zubů

13.10.2015 v 11:34 | Nahoru | #30
mariano> Těšil jsem se, až se tu zase najde nějaký jízlivý učenec! Ty znáš dobře bod H, že ho doporučuješ? Profil jsem blbě nastavil, ano, provinil jsem se!!!...tak se tam hned podívej, aby Tě to uklidnilo. Zbytek neřeš.

Naposledy editováno 13.10.2015 11:35:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist