Chtěl bych pokročit dál a uvažuji o něčem co by mě uspokojilo.
- Chci moto se slušnou spotřebou
- živou a i do zatáček
- ne přímo do terénu ale na záplatované okresky
- na pohodovou jízdu s ochranou proti nepřízni počasí
- vzpřímeným posedem
- moto na ježdění do práce i na vyjížďky s nájezdem okolo 300 Km.
- chci moto od roku 08 ne novou takže radu na co si dát při koupi pozor uvítám.
Má původní představa byla Honda NC750X DCT kterou jsem po čase zavrhl a s tím i celou řadu NC.
Mé rozhodování je zatím mezi:
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
Kawasaki Versys 650 ABS
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS
Uvítal bych i další návrhy motorek či připomínky k mému výběru. Jsem u motorek s řazením v podstatě začátečník
a budu rád za každou připomínku k jízdním vlastnostem či specifice těchto i jiných motorek. Předem dík Jarda (jakasi).
Naposledy editováno 08.10.2015 20:35:28
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...
Naposledy editováno 12.10.2015 06:34:21
(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
fatman píše: No, co se týká toho řazení...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...
Kritický je objem na válec.Tyhle 650 jsou "dole měkký",takže taky hodně odpustí.Přes 400 ccm na válec už je to víc o citu.
Větou: " A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí " si protiřečíš a je to blbost.Podstatný je krom toho objemu na válec i typ a naladění motoru.Zkus si porovnat třeba VN1500 s TL1000R