globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce i na vyjíž...
 
8.10.2015 v 19:46
Na mladá kolena (46 roků, 183 cm, 115 kg) jsem se dal na dvě kola, a koupil několik skútrů. můj poslední je Kymco People GT 300i ABS jezdím na něm pořád a téměř za každého počasí krom zimního období. Jede přes 150 Km/h a má i slušný náklon a já toho beze zbytků využívám.Od září 2014 co jsem ho koupil jsem na něm nalítal přes 19 000 Km.
Chtěl bych pokročit dál a uvažuji o něčem co by mě uspokojilo.
- Chci moto se slušnou spotřebou
- živou a i do zatáček
- ne přímo do terénu ale na záplatované okresky
- na pohodovou jízdu s ochranou proti nepřízni počasí
- vzpřímeným posedem
- moto na ježdění do práce i na vyjížďky s nájezdem okolo 300 Km.
- chci moto od roku 08 ne novou takže radu na co si dát při koupi pozor uvítám.
Má původní představa byla Honda NC750X DCT kterou jsem po čase zavrhl a s tím i celou řadu NC.
Mé rozhodování je zatím mezi:
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
Kawasaki Versys 650 ABS
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS

Uvítal bych i další návrhy motorek či připomínky k mému výběru. Jsem u motorek s řazením v podstatě začátečník
a budu rád za každou připomínku k jízdním vlastnostem či specifice těchto i jiných motorek. Předem dík Jarda (jakasi).

Naposledy editováno 08.10.2015 20:35:28
Anketa: Tak jakou
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
52%
40
Kawasaki Versys 650 ABS
43%
33
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS
5%
4

1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...

12.10.2015 v 06:30 | Nahoru | #1
No, co se týká toho řazení...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...

Naposledy editováno 12.10.2015 06:34:21

(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...

12.10.2015 v 17:50 | Nahoru | #2

fatman píše: No, co se týká toho řazení...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...



Kritický je objem na válec.Tyhle 650 jsou "dole měkký",takže taky hodně odpustí.Přes 400 ccm na válec už je to víc o citu.
Větou: " A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí " si protiřečíš a je to blbost.Podstatný je krom toho objemu na válec i typ a naladění motoru.Zkus si porovnat třeba VN1500 s TL1000R
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist