2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Creck píše: Hele stocil bych trosku diskuzi jinam, co rikate na ochcavku 2.0 TFSI RS ? Zajimaji me zkusenosti s motorem.
1,8 a 2,0 TSi je bohužel největší paskvil co VW group vyrobila. 1,8 podpapalují se ventily (klidně po 30 tkm, ale né u všech), přeskakují rozvody, přeskakuje variabilní časování ventilů, velká spotřeba oleje (né u všech) . Osobně jsem neznal žádnej motor co by přežil 120 tkm bez potkání, ale třeba to v ročníkách 2013-2015 bude lepší. 2,0 konstrukčně vychází z 1,8. Tenhle motor je po uplynutí záruky zadarmo drahý.
assassin píše: Treba v cenovce 400-500tis mi jako zajimavej vuz pro zabavu prijde 911 996 - nejak ji zacinam prichazet na chut ... :)
Tahle genrenace se nejspíš motorově také nepovedla.
M96/M97 engine failures
M96/M97 engine innovations
Naposledy editováno 18.10.2015 08:52:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Poggy píše: 1,8 a 2,0 TSi je bohužel největší paskvil co VW group vyrobila.
Bohuzel mas pravdu, jestli myslis ty starsi EA1xx
Co jsem videl slysel, tak novy EA888 je v mnohem lepsi. Vyvoj toho dvoulitru po potizich predali plne do Ingolstadtu a v Audi si dali zalezet. Zrusil se i puvodni timing EA889 aby se udelala porade EA888.
Naposledy editováno 18.10.2015 09:10:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Poggy píše: 1,8 a 2,0 TSi je bohužel největší paskvil co VW group vyrobila. 1,8 podpapalují se ventily (klidně po 30 tkm, ale né u všech), přeskakují rozvody, přeskakuje variabilní časování ventilů, velká spotřeba oleje (né u všech) . Osobně jsem neznal žádnej motor co by přežil 120 tkm bez potkání, ale třeba to v ročníkách 2013-2015 bude lepší. 2,0 konstrukčně vychází z 1,8. Tenhle motor je po uplynutí záruky zadarmo drahe
Takze Golf GTI rocniky 2010 - 2012 je ta sama situace ?