globalmoto_kveten





Téma: Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
 
2.10.2015 v 10:41
Po změně zaměstnání jsem se rozloučil se služebním autem a potřeboval bych něco koupit. Cena tak do 180 tis. Kč, roční nájezd 20-25 tis. km, denně max. 60-100 km + letní, zimní dovolená (lyže). Je mi jedno nafta/benzín, na karoserii (kombi, sedan, hatchback, liftback) mi nijak zvlášť nezáleží, ale vzhledem k tomu, že jezdíme často ve čtyřech, potřeboval bych dostatečný kufr i na delší cesty. Něco od r.v. 2008, co bude vypadat celkem k světu, bude spolehlivé a vydrží alespoň 6-8 let. Co byste poradili (pokud vyloučíme Peugeoty, Citroeny, Renaulty, Dacie...)? Japonce mám naopak rád, ale nebráním se v podstatě ničemu, co bude mít hlavu a patu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

11.10.2015 v 22:21 | Nahoru | #1
CAG> Jo teplota Katalyzatoru je u Euro6 klicova. Jak jsem psal uz driv, vymyslelo se na to reseni- Cat light off kde oprimalizujes smer streamu primo do stredu Katu a ohrejes ho do cca 20 sekund na tech pracovnich 400degC.
Resit heat soak dodatecnym komponentem ( treba klapkou jako tbv ) je neekonomicke.

Poggy píše: Hlavně když izolace el. vodičů má dle typu trvalou teplotní odolnost cca 80 stupňů. Tedy vycházím ze silnoproudé elektrotechniky, materiál izolace u aut může být odolnější.



Opravdu, v automotivu je to jine. S 80degC by ses daleko nedostal, to je tak tesne pod kapotou u moderniho benzinu :)
Standard je PVC a PE 105degC, 125degC, 140degC a 150degC. V krizi, vyjimecne, FEP do 200degC a nebo silikonove do 200degC Ale s temi zase bojujes s mechanickou odolnosti, lehce se proriznou, musis pro vodice mit zvlastni chranicky, uvazy atd..

Nicmene nad 150degC mas problem najit konektor aby splnoval vsechny ostatni naroky. To je asi nejslabsi misto.

Naposledy editováno 12.10.2015 10:08:02

(reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

12.10.2015 v 19:25 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: CAG>
Opravdu, v automotivu je to jine. S 80degC by ses daleko nedostal, to je tak tesne pod kapotou u moderniho benzinu :)
Standard je PVC a PE 105degC, 125degC, 140degC a 150degC. V krizi, vyjimecne, FEP do 200degC a nebo silikonove do 200degC Ale s temi zase bojujes s mechanickou odolnosti, lehce se proriznou, musis pro vodice mit zvlastni chranicky, uvazy atd..

Nicmene nad 150degC mas problem najit konektor aby splnoval vsechny ostatni naroky. To je asi nejslabsi misto.


Jasný, já vycházel z vodičů co se běžně použivá u nás, ale to je vše silnoproud a prakticky vždy větraný. Tušil jsem, že automotive bude mít asi jinou izolaci.

Naposledy editováno 12.10.2015 19:27:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

13.10.2015 v 00:25 | Nahoru | #3
.

Naposledy editováno 23.10.2015 00:47:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist