globalmoto_kveten





Téma: Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
 
2.10.2015 v 10:41
Po změně zaměstnání jsem se rozloučil se služebním autem a potřeboval bych něco koupit. Cena tak do 180 tis. Kč, roční nájezd 20-25 tis. km, denně max. 60-100 km + letní, zimní dovolená (lyže). Je mi jedno nafta/benzín, na karoserii (kombi, sedan, hatchback, liftback) mi nijak zvlášť nezáleží, ale vzhledem k tomu, že jezdíme často ve čtyřech, potřeboval bych dostatečný kufr i na delší cesty. Něco od r.v. 2008, co bude vypadat celkem k světu, bude spolehlivé a vydrží alespoň 6-8 let. Co byste poradili (pokud vyloučíme Peugeoty, Citroeny, Renaulty, Dacie...)? Japonce mám naopak rád, ale nebráním se v podstatě ničemu, co bude mít hlavu a patu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

11.10.2015 v 14:09 | Nahoru | #1
Poggy> Ty N63 maji opravdove potize, cca kazdy padesaty v zaruce coz je hrozne (20 000 ppm). Turba, aktuatory, kabelove svazky, konektory, tesneni atd.
Neznam zadny motor stejne konstrukce ( vse uvnitr V8 ) od jineho OEM, ale nepatral jsem po tom. Ktere od MB a koncernu myslis?

(reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

11.10.2015 v 17:26 | Nahoru | #2
Dawe02>
Mám na mysly spíš obecně. AUDI má u 4.0 TFSI také turba uprostřed a MB u motorů 4,6 V8 též. Předpokládám, že vzhledem ke stejné koncepci se musejí všichni potýkat právě s tou vysokou teplotou a podobonými problémy. Chápu výhody tohoto řešení, hlavně asi zástavbové rozměry motoru, ale 200 stupňů mi přijde opravdu hodně. Hlavně když izolace el. vodičů má dle typu trvalou teplotní odolnost cca 80 stupňů. Tedy vycházím ze silnoproudé elektrotechniky, materiál izolace u aut může být odolnější.

assassin>
Tak to musíte ty auta konstruovat lépe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist