globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS
 
29.9.2015 v 18:48
Zdravím majitele Multistrady 1000 DS, případně Ducatek obecně, na které bych měl dotaz. Na jaro zvažuji jiný stroj a mezi vybranými je i "Multisranda", případně i S2R Monstřík. Dotaz zní celkem jednoduše - jak je to doopravdy s provozními, případně servisními náklady u těchto kočiček....?? Jde mi hlavně o specifické věci u Ducatek - řemeny, desmo apod, které nejsou na japonských motorkách běžné.... Případně jaká je i dostupnost servisu mimo oficiální zastoupení....?? Předpokládám že třeba ventily každý servis neudělá....?? Uvítám i jiné postřehy ze života....... Předem děkuji za fundované odpovědi a prosím o rady od lidí co motorku vlastnili případně se zabývají servisem zmíněných motorek... Ne rady typu jedna paní povídala....... apod.

Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

29.9.2015 v 20:18 | Nahoru | #1
Měl jsem nějaký rok Elefanta(motor Monster).Řemeny jsem bral Dayco přibližně dvě kila kus,ventily mi dělali v D-motu v Brně za práci výměnným způsobem.Pak se dají udržet náklady na rozumné výši.Pokud budeš servisovat u "Pana Mechanika",připrav se na pěknou pálku.Originální řemeny jsou k tisícovce za kus,podložky ventilů kolem pětibáby.Nejvíc záleží na tom kolik najedeš,jak často to budeš dělat.

Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

1.10.2015 v 15:14 | Nahoru | #2
Vloni v lednu u Zdenka Poláška velký servis:řemeny+půlkruhy+napínací kladky+práce=9300kč.Ale ty kladky(3100kč) se dělají při 30až40tisících kilometrech.
Olej a filtr si dělám sám.
Monster bude možná levnější kvůli odstrojení ale nevím.

Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

1.10.2015 v 15:28 | Nahoru | #3
Servisní prohlídky nejsou u dvouventilových vzducháčů žádná finanční hrůza . Velký servis včetně řemenů , svíček , půlkroužků , brzdovky ,filtrů atd. se vejde do 10.000,- Kč . U S2R 1000 je to po 24.000km nebo 2 letech .

Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

1.10.2015 v 18:32 | Nahoru | #4
Díky chlapy za info.....

Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

2.10.2015 v 14:49 | Nahoru | #5
hele, bavíme-li se o desmodue (dvouventil) tak :
- ofiko malej servis(bez řemenů), komplet se vším ...asi do 8000tCZK, ofiko řemeny oba cca. 2500CZK

ale...olej, vzduch filtr, svíčky a jiný blbosti si uděláš. Neofiko Dayco řemeny budou kolem 500CZK jeden... práce u člověka kterej ví co a jak... je tak na 4-5h.
Mám SS900 ...velmi jednoduchej, na ventily přístupnej motor ...dělali jsme to poprvé a trvalo to tak 3-4hodiny.

Na čtyřventilu mi to neofiko, ale v Duckně školenej mechanik dělá za 4500-5000 za práci + materiál - ale čtyřventil je úplně jiná pohádka.

Dvouventil bude servisně o cca. 3000-4000CZK / 10000km nákladnější než japonec... pokud si úplný ucho a nic si neuděláš.

více třeba tady ...http://www.motorkari.cz/tema/?t=176109

Naposledy editováno 02.10.2015 14:53:21

1 reakcí na tento příspěvek Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

4.10.2015 v 16:21 | Nahoru | #6
Olej a filtry je v pohodě to se zmákne , myslím že řemeny taky nebude problém, mechanik je velmi šikovný a když jsem čučel YouTube nepřišlo mi to zas tak složité myslím že kdyby bylo nejhůř zmáknul bych to taky.........
Sice mám takové malé vnitřní dilema jestli koupit Italku nebo Japonku... . ale s tím mi nikdo nepomůže..... to zas bude bezesných nocí.....

(reakce na) Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

4.10.2015 v 16:33 | Nahoru | #7

zeke11 píše: Olej a filtry je v pohodě to se zmákne , myslím že řemeny taky nebude problém, mechanik je velmi šikovný a když jsem čučel YouTube nepřišlo mi to zas tak složité myslím že kdyby bylo nejhůř zmáknul bych to taky.........
Sice mám takové malé vnitřní dilema jestli koupit Italku nebo Japonku... . ale s tím mi nikdo nepomůže..... to zas bude bezesných nocí.....


Zkus se svést na obou a uvidíš co tě chytne

1 reakcí na tento příspěvek Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

15.10.2015 v 21:03 | Nahoru | #8
Ahojte,
"snivam" o dalsej motorke(snad uz buduce leto) a padla mi do oka nova MTS1200.
Pozeral som vlog jedneho kanadana a ten hovoril ze MTSky maju velky servisny interval po 30000km a ze stoji aj 1000$ a ze preto vela majitelov motorku radsej preda a kupi novu/inu nez aby do toho davali tolko penazi.
Co je na tom pravdy, resp. ako sa ma situacia v nasich koncinach?

(reakce na) Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

27.10.2015 v 12:28 | Nahoru | #9
Wakasaki> ... a proč čumíš na vlog Kanaďana... když máš tady www. ducati - czech .cz. a nemusíš tu "tušit"

Čtyřventily 11° maj servis (olej) po 12tkm... seřizování ventilů, svíčky, filtry po 24tkm, stejně jako řemeny.
To že se servis s prací i díly může u týhle mašiny vyšplhat k 15-20tCZK je jasný...
Tak to je... ale bavím se o servisu od A do Z ... můžeš si nechat udělat jen vůle a výměnu řemenů (cca. 10h) ...zbytek udělat doma a neplatit 600CZK /h ...

Předpokládám, že hodinová sazba origo japonských servisů nebude o moc vedle... ale pravda, řemeny a servis desma je u Dukárny navíc

1 reakcí na tento příspěvek Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

4.11.2015 v 11:52 | Nahoru | #10
t_freedom je na slovo vzatý odborník

(reakce na) Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS

4.11.2015 v 15:36 | Nahoru | #11
itacud> odporník Honzíku ... to víš, když mám zdarma nápovědu po telefonu ...
Škoda že už není na dojezd k Výpřeži...pohled do dílny je fakt smutnej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist