Olej a filtr si dělám sám.
Monster bude možná levnější kvůli odstrojení ale nevím.
- ofiko malej servis(bez řemenů), komplet se vším ...asi do 8000tCZK, ofiko řemeny oba cca. 2500CZK
ale...olej, vzduch filtr, svíčky a jiný blbosti si uděláš. Neofiko Dayco řemeny budou kolem 500CZK jeden... práce u člověka kterej ví co a jak... je tak na 4-5h.
Mám SS900 ...velmi jednoduchej, na ventily přístupnej motor ...dělali jsme to poprvé a trvalo to tak 3-4hodiny.
Na čtyřventilu mi to neofiko, ale v Duckně školenej mechanik dělá za 4500-5000 za práci + materiál - ale čtyřventil je úplně jiná pohádka.
Dvouventil bude servisně o cca. 3000-4000CZK / 10000km nákladnější než japonec... pokud si úplný ucho a nic si neuděláš.
více třeba tady ...http://www.motorkari.cz/tema/?t=176109
Naposledy editováno 02.10.2015 14:53:21
1 reakcí na tento příspěvek Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS
Sice mám takové malé vnitřní dilema jestli koupit Italku nebo Japonku... . ale s tím mi nikdo nepomůže..... to zas bude bezesných nocí.....
zeke11 píše: Olej a filtry je v pohodě to se zmákne , myslím že řemeny taky nebude problém, mechanik je velmi šikovný a když jsem čučel YouTube nepřišlo mi to zas tak složité myslím že kdyby bylo nejhůř zmáknul bych to taky.........
Sice mám takové malé vnitřní dilema jestli koupit Italku nebo Japonku... . ale s tím mi nikdo nepomůže..... to zas bude bezesných nocí.....
Zkus se svést na obou a uvidíš co tě chytne
1 reakcí na tento příspěvek Skutečné provozní náklady - Multistrada 1000 DS
"snivam" o dalsej motorke(snad uz buduce leto) a padla mi do oka nova MTS1200.
Pozeral som vlog jedneho kanadana a ten hovoril ze MTSky maju velky servisny interval po 30000km a ze stoji aj 1000$ a ze preto vela majitelov motorku radsej preda a kupi novu/inu nez aby do toho davali tolko penazi.
Co je na tom pravdy, resp. ako sa ma situacia v nasich koncinach?
Čtyřventily 11° maj servis (olej) po 12tkm... seřizování ventilů, svíčky, filtry po 24tkm, stejně jako řemeny.
To že se servis s prací i díly může u týhle mašiny vyšplhat k 15-20tCZK je jasný...
Tak to je... ale bavím se o servisu od A do Z ... můžeš si nechat udělat jen vůle a výměnu řemenů (cca. 10h) ...zbytek udělat doma a neplatit 600CZK /h ...
Předpokládám, že hodinová sazba origo japonských servisů nebude o moc vedle... ale pravda, řemeny a servis desma je u Dukárny navíc