bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz 175 477
29.9.2015 v 11:52
Zdravím Vás,

Chcel by som sa opýtať či sa dá táto motorka naštartovať aj bez cievky. Ak áno tak ako. Ďakujem

Čz 175 477

29.9.2015 v 15:04 | Nahoru | #1
bez indukční leda pořádně ohřát a pak roztlačit na naftu

Čz 175 477

29.9.2015 v 15:38 | Nahoru | #2
Jo jasně že dá, oni jí tam ve Strakonicích dávali jen tak, pro prdel. Někdy jde motorka nastartovat i bez benzínu a prý se někomu povedlo ji nakopnout i bez motoru!

1 reakcí na tento příspěvek Čz 175 477

29.9.2015 v 16:23 | Nahoru | #3
...bez civky to jde,ale musi tam bejt drevenej pist

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 175 477

29.9.2015 v 17:33 | Nahoru | #4

banda1250 píše: ...bez civky to jde,ale musi tam bejt drevenej pist

Bando - dubovej,protože na smrk to nejede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 175 477

29.9.2015 v 17:53 | Nahoru | #5

Vítězslav_Máří píše: Bando - dubovej,protože na smrk to nejede.



Joooo! to fungovalo!!

(reakce na) Čz 175 477

29.9.2015 v 18:16 | Nahoru | #6
sered> Já vím,taky jsem tu jednou dělal motor do Jawy 350 kývačky a někdo tam dal jeden dubovej.

1 reakcí na tento příspěvek Čz 175 477

29.9.2015 v 20:53 | Nahoru | #7
tenhle byl bukovej a ještě soulep, na ten to nejelo, hned praskl.

(reakce na) Čz 175 477

29.9.2015 v 21:00 | Nahoru | #8

Vítězslav_Máří píše: Bando - dubovej,protože na smrk to nejede.

...vim slysel jsem o tom

(reakce na) Čz 175 477

30.9.2015 v 07:22 | Nahoru | #9
maspe> jooo a chlapci, nezapomente peclive zamest a schovat ty bukovy nebo dubovy piliny: hodej se do hlucnejch difeencialu a prevodovek!!!

Naposledy editováno 30.09.2015 07:23:11

Čz 175 477

30.9.2015 v 08:11 | Nahoru | #10
Typicky tady na foru, docela jsem se pobavil.

Hele bez civky a bez baterky ani hovno... Dokonce i benzin a olej tam musi byt...

Čz 175 477

30.9.2015 v 10:45 | Nahoru | #11
jestli myslis civku ze siciho stroje tak to jde. indukcni civku potrebujes. Civku v dynamu kdyz mas baterku nepotrebujes, ale jen do te doby nez se baterie vybije

Čz 175 477

4.1.2016 v 13:47 | Nahoru | #12
EnTeR944 položil dotaz. Sice hodně neodborný, ale ptal se na portalu Motorkari ......
Místo odpovědi neznalému si z něho akorát děláme legraci.
Tak dnes tedy k dotazu poněkud seriózněji:
v sedmdesátých letech minulého století se v ČSSR vyráběly motocykly, které měly převážně dva systémy zapalování směsi v motoru.
a) dynamoakumulátorové zapalování (je nutná samostatná zapalovací cívka a nabitý akumulátor)
b) magnetoelektrické zapalování (není nutná samostatná cívka a není potřeba akumulátor)

ČZ 175/477 měla dynamoakumulátorové zapalování, normálně se tedy bez cívky nastartovat nedá.

Naposledy editováno 31.10.2017 09:35:58

Čz 175 477

31.12.2016 v 17:04 | Nahoru | #13
po 45letém cestování na své babče / 447/ je mi jasné, že 90% všech závad je v elektřině. Jsou to dva roky co jsem s odporem do ní namontoval VAPKO.
Tvrdím že to je nejlepší věc co jsem mohl udělat. Takže perfektně startuje bez kladívek, baterky, cívky, kondiku a jezdí jak zamlada.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist