Naposledy editováno 03.07.2017 10:09:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Bimbam píše: wegas> Tak ono je to lepší, gumař na to má vyzouvák a obouvák a navíc to vyváží. A to je lepší mu tu stokorunu za práci dát než se s tím pekelcovat. Já gumaře po ruce nemám, tak si přezouvám ty svoje šerbla sám, jenže pláště na ty moje strojky se přezouvají o dost líp než moderní (nejspíš) bezdušový kola.
Já si to taky drahně let přezouvám sám, je to dřina monterajznama vlastní výroby ale zase nemusím nahánět nikoho kdo by mi to udělal ... přezouvám většinou v noci.Kvalitní gumy není nutné skoro vyvažovat a když tak klasicky na ose kam to padá tam na protějšek nalepíš malé závaží a je hotovo Zajímavé je, že ani v rychlostech nad 300 km v hodině nepoznám rozdíl mezi mým vyvažováním a na digitální vyvažovačce.U levné gumy jo...ty mají křivý kord nebo nekvalitně nalitou gumu a tam se pak musí na vyvažovačku.Pilot Powery od Michellinu nebo SuperCorsy od Pirelli v prémiových řadách se skoro vyvažovat nemusí...prostě nehážou
Naposledy editováno 23.01.2020 20:29:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
ale stejne bych si na to neroufl, za prvy su levej jak savle, za druhy linej jak prase (vybrouseni pripravene rukojeti na macete odkladam uz snad od zacatku prosince) a za treti.....................hmm, tohle je v tomhle ohledu asi vsechno