Naposledy editováno 03.07.2017 10:09:08
1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
info@axa.cz info@axa.cz
Komu:
XXXXXX@email.cz
[EXTERNAL] Re: Zánik pojištění mot.vozidla, číslo smlouvy XXXXXXX1
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslání e-mailu.
Na smlouvě č. XXXXXXX1 výpověď z března neevidujeme, smlouva byla tedy ukončena k 26.6.2018 na základě obdržené žádosti.
Za toto období vznikl na smlouvě nedoplatek ve výši 953 Kč, který je potřebné uhradit.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se můžete obrátit:
§ na svého finančního poradce,
§ v pracovních dnech od 08:00 hod. do 18:00 hod. na AXA linku 292 292 292
§ na kteroukoliv pobočku finanční skupiny AXA, jejich seznam naleznete na www.axa.cz
S pozdravem
Dominika H0000000
Specialista podpory zákaznického servisu junior
AXA linka
Kontaktní adresa: Úzká 488/8, 602 00 Brno, Česká republika
Tel.: 292 292 292
E-mail: info@axa.cz
www.axa.cz
Dne 14.07.2018 7:53, XXXXXXX@email.cz napsal/a:
Paní H000000,
Co se Vám snažím vysvětlit je prostý fakt, že smlouva č.XXXXXXXX1 nebyla zrušena 26.6. t.r., nýbrž již v březnu t.r. společně s uzavřením nové smlouvy o pojištění motorového vozidla u Vaší společnosti, vedené pod č. XXXXXXXX2, která je, jak jste správně uvedla, aktivní od 18.3.t.r. . Bylo mi tvrzeno, že jste výpověď smlouvy č. XXXXXXXX1 v řádném termínu neobdrželi (což není pravda), a vynutili jste si tak její opětovné vypovězení "aby to bylo papírově v pořádku", které mělo proběhnout 26.6. Obratem mi neváhate toto období vyúčtovat, a když se proti tomu zcela po právu ohradím, odkážete se na zákon, který vysloveně nezakazuje mít pro jedno vozidlo uzavřena dvě povinná ručení. Vy snad máte na svoje vozidlo uzavřena dvě povinná ručení??? Číslo smlouvy XXXXXXXX2 jsem Vám uvedl proto, abyste se mohla sama přesvědčit, že smlouva byla uzavřena k březnu (a to jste mi níže sama potvrdila), a předchozí smlouva musela tedy logicky být řádně vypovězena nejpozději ke dnu platnosti smlouvy nové. Abychom v tom měli zcela jasno, odmítám zaplatit Vámi požadovaných 953,- Kč, pokud Vám na nich skutečně tolik záleží, strhněte je z platu úředníkovi, který požadavek na zrušení smlouvy č. XXXXXXXX1 v březnu t.r. zpracovával.
V dokonalé úctě
XXXXXXXXXXX
---------- Původní e-mail ----------
Od: info@axa.cz
Komu: XXXXXXXX@email.cz
Datum: 9. 7. 2018 11:15:21
Předmět: Re: [EXTERNAL] Zánik pojištění mot.vozidla, číslo smlouvy XXXXXXXX1
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslání e-mailu.
Žádost na ukončení pojistné smlouvy č. XXXXXXXX1 jsme obdrželi 26.6.2018, k tomuto dni byla tedy smlouva ukončena. Na smlouvě je nedoplatek 953 Kč.
Smlouva č. XXXXXXXX2 je aktivní od 18.3.2018.
Pokud jste na na vozidlo měl sjednané dvě smlouvy, není to důvod pro ukončení smlouvy, zákon duplicitu pojištění nevylučuje.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se můžete obrátit:
§ na svého finančního poradce,
§ v pracovních dnech od 08:00 hod. do 18:00 hod. na AXA linku 292 292 292
§ na kteroukoliv pobočku finanční skupiny AXA, jejich seznam naleznete na www.axa.cz
S pozdravem
Dominika H0000000
Specialista podpory zákaznického servisu junior
AXA linka
Kontaktní adresa: Úzká 488/8, 602 00 Brno, Česká republika
Tel.: 292 292 292
E-mail: info@axa.cz
www.axa.cz
Dne 06.07.2018 20:18, XXXXXXXXX@email.cz napsal/a:
Vážená a ne tak milá Axo,
dne 2.7.2018 mi byly doručeny dva dokumenty, viz. přílohy tohoto mailu ve formátu PDF.
V jednom z nich (Zanik pojisteni.pdf) mne informujete o zániku pojištění na mot. vozidlo VW Bora, reg. zn. XXXXXX, ke dni 25.6.2018, a požadujete doplatek ve výši 953,- Kč. Dále pak potvrzení zániku (Potvrzeni.pdf) tohoto pojištění. Celá situace je poněkud absurdní vzhledem ke skutečnosti, že dne 18.1.2018 byla uzavřena nová pojistná smlouva na výše uvedené vozidlo (č.s. XXXXXXXX2 - přílohou foto zelené karty), taktéž u Vaší společnosti, s platností ode dne 18.3.2018 (tj. den poté, co vyprší pojištění dané smlouvou č.XXXXXXXX1).
Smlouvu č. XXXXXXXX1 jsem, v zastoupení p.YYYYYYYY z fy. ZZZZZZ, řádně vypověděl. Vážení, není mým problémem, že máte bordel v administrativě a výpověď smlouvy se tak ocitla kdovíkde, stejně jako není můj problém, že nejste schopni si ověřit, že na uvedené vozidlo jsou u Vás uzavřeny dvě pojistné smlouvy. Díky tomu došlo tedy (Vaší vinou) k souběhu pojištění, a pokud budete trvat na uhrazení dlužného pojistného k (opět Vaší vinou) nezaniklé smlouvě XXXXXXXX1, budu já muset trvat na vyplacení zbytečně zaplaceného pojistného za období 18.3.2018-25.6.2018 dle smlouvy XXXXXXXX2 které jsem plně uhradil v řádném termínu.
Žádám Vás tímto laskavě o vyjádření.
V dokonalé úctě váš,
XXXXXXXXXX
Naposledy editováno 17.07.2018 14:19:40