Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 18:28 | Nahoru | #1
jinak k motorům, a chování vw...můj soukromý názor:
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"). takže se, patrně, stalo, že vw měl motor, který nesplňoval očekávání zákazníků a zároveň legislativců. než investovat miliardy do vývoje - a třeba rok nemít motory, které by zákazníci chtěli - raději investovali do sw...s nadějí, že to ustojí. provalilo se, uvidíme, zda ustojí. dle mě byla největší blbost, že to časem nedovyvinuli, ale pokračovali "v optimalizaci požadavků na jízdní/zkušební režim"

podle mě se podobně jako vw zachovaly i některé další automobilky - aspoň by tomu nasvědčovalo, že nikdo neukazuje na vw a nekřičí.

renault, prý, půl roku nevyráběl jednu řadu dieselových motorů, protože je neměl dovyvinuty - doprodával auta se starší euronormou, vyrobené "do foroty", nebo si zákazníci museli počkat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 19:50 | Nahoru | #2

mariano píše: ...
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"....


Ale kdepak, EK s zadnym vhodnym reprezentantem automotivu nekonzultovala realnost a proveditelnost nastavenych limitu pri jejich stanoveni. Prestoze vedela ze jejich program 2020 je nejspis nerealny, zavedla ho.

A ano, potize s tim maji vsichni, pomahaji si na testech skoro vsichni, ale VW to tentokrat prehnal. Jen mi nejde na rozum jakto ze EPA na tohle neprisla pri kontrolnich merenich pri 20 a 90 tis. mil.

Naposledy editováno 26.09.2015 19:52:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist