Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"). takže se, patrně, stalo, že vw měl motor, který nesplňoval očekávání zákazníků a zároveň legislativců. než investovat miliardy do vývoje - a třeba rok nemít motory, které by zákazníci chtěli - raději investovali do sw...s nadějí, že to ustojí. provalilo se, uvidíme, zda ustojí. dle mě byla největší blbost, že to časem nedovyvinuli, ale pokračovali "v optimalizaci požadavků na jízdní/zkušební režim"
podle mě se podobně jako vw zachovaly i některé další automobilky - aspoň by tomu nasvědčovalo, že nikdo neukazuje na vw a nekřičí.
renault, prý, půl roku nevyráběl jednu řadu dieselových motorů, protože je neměl dovyvinuty - doprodával auta se starší euronormou, vyrobené "do foroty", nebo si zákazníci museli počkat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
mariano píše: ...
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"....
Ale kdepak, EK s zadnym vhodnym reprezentantem automotivu nekonzultovala realnost a proveditelnost nastavenych limitu pri jejich stanoveni. Prestoze vedela ze jejich program 2020 je nejspis nerealny, zavedla ho.
A ano, potize s tim maji vsichni, pomahaji si na testech skoro vsichni, ale VW to tentokrat prehnal. Jen mi nejde na rozum jakto ze EPA na tohle neprisla pri kontrolnich merenich pri 20 a 90 tis. mil.
Naposledy editováno 26.09.2015 19:52:07