globalmoto_duben_nolan





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 09:21 | Nahoru | #61

DrDNA01 píše: Vrat se do hrobu. To uz se davno vyrabi. Ja kdyz to nakopnu, tak to kadla-kadla je stejny, jako tchanuv Zetor na volnobeh...



Nekecej!
Ze dela naftaka Enfield?, to jsem uz slysel. Ale Itacud???

4 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 09:24 | Nahoru | #62
Se svojí troškou do mlýna. Po 6-ti letech jsem přešel z benzíňáků do Diesela. No upřímně jízdní komfort je horší. A ty saze co jdou z výfuku se mi taky moc nelíbí. Ale spotřeba 6l nafty oproti 10l benzínu hovoří za vše. LPG je fajn, ale je krasne videt, že většina lidí ho tady má v prehistorických vrakách s pidimotory. Ano pokud si koupíte auto za 20cku i s LPG. Tak to má asi význam. Ale pokud koupíte auto za 60 a necháte do něj za 40 dát LPG. A i když se budeme držet předpokladu, že LPG se nebude srát (což dle pár kolegů plynařů zrovna není pravidlem). Je návratnost investic celkem diskutabilní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 09:53 | Nahoru | #63
Twister> Zvasty. LPG mam ve fungl novym aute primo od dealera, cili s plnou zarukou (tolik k srani se). Priplatek za LPG byl mensi nez priplatek za naftak s podobnym vykonem. LPG nyni 12.70/litr, spotreba 7,5. Jeste nekdo se hodla hadat o nakladech?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:01 | Nahoru | #64
Redguy>

A jaký auto?

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:01 | Nahoru | #65

Twister píše: Se svojí troškou do mlýna. Po 6-ti letech jsem přešel z benzíňáků do Diesela. No upřímně jízdní komfort je horší. A ty saze co jdou z výfuku se mi taky moc nelíbí. Ale spotřeba 6l nafty oproti 10l benzínu hovoří za vše. LPG je fajn, ale je krasne videt, že většina lidí ho tady má v prehistorických vrakách s pidimotory. Ano pokud si koupíte auto za 20cku i s LPG. Tak to má asi význam. Ale pokud koupíte auto za 60 a necháte do něj za 40 dát LPG. A i když se budeme držet předpokladu, že LPG se nebude srát (což dle pár kolegů plynařů zrovna není pravidlem). Je návratnost investic celkem diskutabilní.


Blbost. Já koupil auto za 70 plus sekvenční LPG za 30...v tu dobu byl benzín za 30,- a plyn pod 13,-.je pravda, že u nějaké vydechliny to chvilku potrvá, než se investice vrátí, já měl po roce a půl tuto zástavbu zaplacenou při mým nájezdu s 1.9T 147KW.Pocukávat po městě se spotřebou 12.4L (dle TP- což sedí podle PC) je bláznovství.
Spotřebu mám na dálky s klidnou nohou 6.8-7.4L plynu * decka benzínu než se motor zahřeje a přepne na plyn... Při dnešních cenách plynu,se s 200hp autem ani v naftě nepřiblížíš
Plyn tam mám 5 let,vidím plynaře jen před STK když potřebuju razítko o tlakové zkoušce
I když tomu držím, při průměrné spotřebě 9L LPG sem na ceně ultra úspornýho dehťáka s 4.5L/100km .
Bavíme se o cenách na čerpačkách, to že někdo kupuje ropu za 18-22,- z přebytku je jiná

Naposledy editováno 24.09.2015 10:07:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:03 | Nahoru | #66
Twister> bych rekl, ze zastavby do aut uz jsou dneska celkem zmaknuty a dila rannych bastlicu uz vetsinou davno pluji do Ciny. Tolik z meho okoli...
Co to mas za typka v avataru? Je mi povedomej a jsem linej to hledat

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:06 | Nahoru | #67

soccer píše: Redguy>

A jaký auto?



Mysi usi ASX.
Nemluve o tom, ze zrovna u tohodle auta se na forech nonstop resi dost katastrofalni problemy pri regeneraci filtru pevnych castic, zatimco ti s benzinakem tam resi jaky okrasny listy do kufru Smrt nafte!!!

Naposledy editováno 24.09.2015 10:07:54

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:07 | Nahoru | #68
se ta diskuze pěkně rozjíždí. Téměř jistě to bude i v mý káře, mám 2.0 diesel z roku 2010. Já mám spíš radost, že náš ministr dopravy má něco čím se může zabavit a přestane vymýšlet krávoviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:09 | Nahoru | #69

Redguy píše: Twister> Zvasty. LPG mam ve fungl novym aute primo od dealera, cili s plnou zarukou (tolik k srani se). Priplatek za LPG byl mensi nez priplatek za naftak s podobnym vykonem. LPG nyni 12.70/litr, spotreba 7,5. Jeste nekdo se hodla hadat o nakladech?



Neberu ti to, já si na nový auto se svojí výplatou jen tak nesáhnu. A vozy se zástavbou v LPG v mojí cenové kategorii se prostě celkem běžně srali. Oproti tomu, třeba LPG Feldy jezdili bez problému, to neberu. Ale jezdit Feldou, to zase tak zoufalej nejsem no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:10 | Nahoru | #70

Pher píše: Twister> bych rekl, ze zastavby do aut uz jsou dneska celkem zmaknuty a dila rannych bastlicu uz vetsinou davno pluji do Ciny. Tolik z meho okoli...
Co to mas za typka v avataru? Je mi povedomej a jsem linej to hledat



To jsem já před cca. 10 lety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:24 | Nahoru | #71
Twister> zjevne lepsi oddil
Puvodne mne napadl tvuj soused Otto Kittel

2 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:38 | Nahoru | #72
ja bych trreba LPG nechtel, proto jezdim naftou.
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo

Naposledy editováno 24.09.2015 10:39:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:42 | Nahoru | #73

KubaLC8 píše: ja bych trreba LPG nechtel, proto jezdim naftou.
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo



Slavny "zatah odcpoda pyco" ale neni ani tak o naftaku, jako o turbu. Projed se turbobenzinem a budes koukat, jak to hezky tahne dole. Nebo 7 litr V8 a taky nemusis vytacet

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:45 | Nahoru | #74
měl jsem LPG(favorit, filda, mazda 626), benzín(fabie), teď mám naftu (octavie 1,9 TDi) a jsem spokojenej, není to trhač asfaltu, ale držák a spotřeba bezva, když chci blbnout, tak od toho mám moto)

pár známých taky mělo LPG, jeden to měl v A6 3,0 benzin a to jezdilo bez problémů, další měl VW tuareg 4,2 obsah a tam mu to žralo min 20l plynu, tak si koupil pětkový báwo v naftě (oblíbený třílitr) a je spokojený taky

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:48 | Nahoru | #75

Pher píše: Twister> zjevne lepsi oddil
Puvodne mne napadl tvuj soused Otto Kittel



Pozůstatek z dob, kdy jsem ještě lítal za virtuální letku ve službách Luftwaffe. Plus zvyk na to, že když ten ksicht vidím, že jsem to napsal já a lenost udělat nějakou jinou fotku To prostě musíš uznat že je silná kombinace pro zachování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 10:52 | Nahoru | #76

Redguy píše: JUPP67> Najezdim 25 tkm rocne a mam LPG, takze naklady urcite mensi, nez ty tvoje smradlavy kamna

SMRT TDI !!!



No to není zrovna extra moc 25000km za rok.
Co máš za auto, kolik to má najeto a kolik stály opravy a provoz?? Zajímá mě to, pokud bych chtěl jít do LPG tak jak na tom budu reálně.

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:06 | Nahoru | #77
mám 1.4 cvvt 80 kw, auto jsem koupil 6 letý za 130, udělal zástavbu LPG za 23, mám tam sekvenčni vstřikováním,toroida a i flash lube, najeto mám cca 37kkm bez jediný závady, spotřeba jak kdy od 7do 8,5 jezdím i dost s karou, pak ta spotřeba leze nahoru. aktuálně tankuju za 13,50

Naposledy editováno 24.09.2015 11:06:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:07 | Nahoru | #78

JUPP67 píše: No to není zrovna extra moc 25000km za rok.
Co máš za auto, kolik to má najeto a kolik stály opravy a provoz?? Zajímá mě to, pokud bych chtěl jít do LPG tak jak na tom budu reálně.



Uz jsem to psal vejs, necely 2 roky stary auto, najeto 50t km. Opravy samozrejme nula a provoz 32 tisic zabudovani, zhruba 1500 revize a filtry za tu dobu a se spotrebou 7,5 litru a cenou prumerne 15 Kc (ted 12,70 ale v zime byva drazsi) to vychazi na 56 tisic za plyn. Pokud bych pocital naftu za 30 a spotrebu 6 litru (moderni naftaky uz nejezdi za 4,5 jako TDi), tak jsem na 90 tisicich a to nepocitam desitky tisic navic priplatek za diesel pri nakupu.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:11 | Nahoru | #79
Redguy> Dík.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:18 | Nahoru | #80

KubaLC8 píše: ja bych trreba LPG nechtel, proto jezdim naftou.
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo



Turbobenzin uz taky ne, i kdyz tocivej moment je u nafty větší a tim pádem i "wow efekt", akorat ze kdyz chces tak ten benzin do ty stratosfery vytocis... Ale treba 330d by me i "bavilo"...





Naposledy editováno 24.09.2015 11:22:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:30 | Nahoru | #81

Redguy píše: Slavny "zatah odcpoda pyco" ale neni ani tak o naftaku, jako o turbu. Projed se turbobenzinem a budes koukat, jak to hezky tahne dole. Nebo 7 litr V8 a taky nemusis vytacet



cekal jsem ze s tim prijdes, ale ani jedno nebude mit dojezd na nadrz pres 1000km coz mi vyhovuje daleko lepe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:32 | Nahoru | #82

assassin píše: Dawe: nejak mi nejde na rozum jakej je kolem toho humbuk. To ze se auta prizpusobuji podminkam cim dal "chytreji" se prece vi a tohle je proste jen "adaptace" na navozenej stav - ze se auto prizpusobi nadmorske vysce, sportovnimi stylu jizdy atd uz neni divne nikomu - nechapu ze si VW necha tohle libit a jeste si CEO nasype popel na hlavu. Pritom to auto proste jen dela to co ma a co dela kazde jine... Nechapu ze pravnici z obvineni, ze nekdo "fejkuje" neudelaj tuhle obycejnou adaptaci...



Myslim, soude podle reakce z Wolfsburgu, ze v tom musi byt neco vic nez popsany mechanismum. Mozna meli mapy prepinane ridicem pri testu (zvlastni kombinace tlacitek apod.) nebo podobny 'podvod'.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:34 | Nahoru | #83

Pher píše: Dawe02> teoreticky si to pri trose smuly muze prehodit i majitel?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?


Ano, ale je to dosti nepravdepodobne a navic z toho rezimu ECU zase nejpozdeji pri keyOFF vyskoci. Take se tato optimalizace da vypnout (parametrem s nicnerikajicim jmenem) v nejake dalsi revizi firmwaru pri prvni prilezitosti a uz to jezdi bez toho..

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:43 | Nahoru | #84
KubaLC8> sou nádrže na plyn 100-120L ale do kombika to nedostaneš
Ono dneska je čerpačka na plyn na každým rohu po celé Evropě.
A když mám suchou 45L nádrž, mám ještě 60L benzinovou do které herky se ti vleze 105L paliva?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:44 | Nahoru | #85

KubaLC8 píše: cekal jsem ze s tim prijdes, ale ani jedno nebude mit dojezd na nadrz pres 1000km coz mi vyhovuje daleko lepe



Kdyz se podivas na realne spotreby, tak jsou si naftaky s benzinama cim dal bliz. Driv to byl klidne dvojnasobek spotreby, dneska cca o litr pri stejnem vykonu. Naftaky maj cim dal vetsi problem plnit ruzne limity a takhle to pak dopada. Podle me ma nafta smysl na dalnici - konstantni zatizeni prohrateho motoru. Ale crcat se s tim 10 kilaku po meste a smrdet, to mi fakt hlava nebere. Ale ono az prijde cas na vymenu vstriku, cerpadla a setrvacniku, tak se vam to dehtaci vrati

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:47 | Nahoru | #86

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:50 | Nahoru | #87

Redguy píše: Kdyz se podivas na realne spotreby, tak jsou si naftaky s benzinama cim dal bliz. Driv to byl klidne dvojnasobek spotreby, dneska cca o litr pri stejnem vykonu. Naftaky maj cim dal vetsi problem plnit ruzne limity a takhle to pak dopada. Podle me ma nafta smysl na dalnici - konstantni zatizeni prohrateho motoru. Ale crcat se s tim 10 kilaku po meste a smrdet, to mi fakt hlava nebere. Ale ono az prijde cas na vymenu vstriku, cerpadla a setrvacniku, tak se vam to dehtaci vrati



Částečně se s tebou sohlasit dá, ale jezdil bys s Guzzinou na LPG? Chci tím říct, že auto je z podstaty stavěné, vyrobené a testované na benzín nebo na naftu... Zástavbou plynu dostáváš do auta další "kurvítka" navíc, faktická životnost je s otazníky... (záruku dostaneš tak max na 3 roky...)

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:50 | Nahoru | #88
Najedu za rok cca 35-40 tisic. 95 procent dalnice. Myslim, ze tohle je hodne smysluplny pouziti naftaku. Ale i tak uvazuju o dalsim aute jako o benzinu, pac ten smrad je fakt hlavne pri studenym motoru dost odpornej a rozdily ve spotrebe uz se hodne stiraji....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:53 | Nahoru | #89

soccer píše: Částečně se s tebou sohlasit dá, ale jezdil bys s Guzzinou na LPG? Chci tím říct, že auto je z podstaty stavěné, vyrobené a testované na benzín nebo na naftu... Zástavbou plynu dostáváš do auta další "kurvítka" navíc, faktická životnost je s otazníky... (záruku dostaneš tak max na 3 roky...)


Jenže pokud fakt hodně najezdíš s rozežraným benzíňákem,za rok máš investici zaplacenou. Tudíž si můžeš dovolit ob rok koupit novou sestavu a ještě budeš pár desítek tisíc v plusu.
Na co je dnes záruka nad zakoný limit 2 let ? Skoro na nic nebo za nesmyslných požadavků

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 11:54 | Nahoru | #90

J.M.K. píše: Dawe02> Tak to bude ono... čili v tom "výzkumáku" použili režim podobný běžné jízdě, což ECU neodhalila a nezařadila "lepší" mapu, de facto" náhodné" odhalení. Děkuju za vysvětlení.



Zřejmě ne "použili režim", ale naprosto zákeřně s tím autem úplně normálně jezdili .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist