Naposledy editováno 22.09.2015 21:07:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonský veterán
FILODENDRON píše: Vem tu Formulu 4T od Motorexu.
Má rozsah SG-SL. A obecně se tvrdí, že by se nemělo odchylovat moc od API víc jak jeden stupeň k modernějšímu. Jestli výrobce motorky doporučuje API SE a nebo variantně SF, API SG bych tam už nedávalNaposledy editováno 22.09.2015 21:48:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonský veterán
seikos píše: Má rozsah SG-SL. A obecně se tvrdí, že by se nemělo odchylovat moc od API víc jak jeden stupeň k modernějšímu. Jestli výrobce motorky doporučuje API SE a nebo variantně SF, API SG bych tam už nedával
Co jsem tak cetl a vypozoroval, tak ani tolik nezalezi na tom, co doporucuje vyrobce (on proste tenkrat doporucoval to nejlepsi, co bylo, dnes by na stejny novy motor doporucoval lepsi olej), ale jak ten motor vypada a co se tam lilo predtim. Pokud doted jezdil na stary oleje bez rozpoustedel, tak novej olej muze znamenat smrt, ale pokud uz tam nekdo predtim roky lil novejsi olej, tak bude motor relativne cistej a bez karbonu a muzes pokracovat s pouzivanim modernich oleju.
Prijde mi skoda nevyuzivat technologie v modernejsich olejich, takze osobne obvykle postupne zvedam API a sleduju podle rychlosti cernani oleje, jak moc to cisti, nesmi to byt moc velkej skok.