Téma: Jawa 350, aneb stará láska nerezaví...
 
20.9.2015 v 22:00
Mám takový zapeklitý problém, kterému piloti různých robotických strojů a zařízení pro jízdu hlavou moc dopředu, nebo moc dozadu, těžko porozumí.
Kdysi, strašně dávno, jsem se mohl povozit na třistapadesátce, na kterou moje učňovská kapsa nikdy nemohla vystačit. No, na stará klena jsem si řekl, že bych si mohl splnit sen. Jenže za ty roky přestalo platit, že na každé pumpě je stojan s mixem, nebo alespoň konev na smíchání benzínu s olejem. Alespoň si to myslím.
Jak to vlastně teď funguje, když člověk potřebuje mix? Auto mám, ale třicet let jsem do motorky brát nemusel...
A nevíte, jak je to s těmi "stavebnicemi" bez papírů, co teď Jawa prodává? Existuje možnost to dostat na značky, aniž by člověk musel podvádět za hranou zákona?
Na jaře bych se rád rozhoupal a mašinu si koupil. Ale pokud by to znamenalo, že kvůli potížím s braním mixu budu kroužit jen v okolí domova, tak bych to asi nějak přehodnotil.
Předem dík za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350, aneb stará láska nerezaví...

22.9.2015 v 00:08 | Nahoru | #1
Když si pořídíš Jawu, budeš mít taky zaručený servis. Fakt, budeš se v tom vrtat každej tejden, zaručuju

(reakce na) Jawa 350, aneb stará láska nerezaví...

22.9.2015 v 19:06 | Nahoru | #2
Dráťa> Záleží jaký je majitel,nynější nebo předchozí.Pokud je prase tak bude servisovat více každou motorku.Mám Jawu 640 rok 2004 a zatím bez jediného problému,jen leju benzín a olej.Vřele doporučuji a to i na delší cestování.Jinak mám taky Čz 477 s přimazáváním,ročne najede kolem 7500 km a to za každého počasí a taky bez větších problémů.Žádná motorka není blbuvzdorná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist