paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Baterka, nebo dobíjení ?
 
19.9.2015 v 17:00
Nazdar. Řeším problém s baterkou, nebo s dobíjením. asi před týdnem jsem si koupil novou baterku, jelikož ta stará už měla dost. (točila, ale nenastartovala). S novou vše bylo ok, najel jsem s ní za týden asi 140 km a dneska jsem si dal trochu větší projížďku, asi 150 km, během toho jsem zastavoval a motorku jsem v pohodě 5x natočil a pak po šesté už jen cvaklo relé a nic se nedělo. Tak jsem motorku roztlačil, dojel domů a pak jsem si všiml, že mi něják rychle blikají blinkry. Nevím, jestli to může mít nějákou souvislost. Pak jsem motorku ještě jednou roztlačil a nechal jí chvíli jen tak na volnoběh vrčet. Pak jsem jí zhasnul a jen tak zkusil nastartovat a ejhle, startér měl snahu. Jak je možné, že celou cestu domů (asi 30km) od zjištění problému se ani trochu nedobila a pak na chvíli volnoběhu se trochu vzpamatovala ? Ještě bych rád podotkl, že po chvíli na ten volnoběh byl regulátor dobíjení tak rozpálenej, že na něm šla stěží udržet ruka.

Prosím, nemějte hloupé řeči na to, že to je čína, potřebuji pomoc, né se ještě více naštvat. Díky :)

Naposledy editováno 21.09.2015 23:01:46

1 reakcí na tento příspěvek Baterka, nebo dobíjení ?

19.9.2015 v 18:28 | Nahoru | #1
nedělal bych to.... regulátor si bere napětí baterky jako referenci to znamená bez baterky neví regulátor kolik regulovat a poškodí se... ale dělej jak myslíš

(reakce na) Baterka, nebo dobíjení ?

19.9.2015 v 18:43 | Nahoru | #2

VITEK_M píše: nedělal bych to.... regulátor si bere napětí baterky jako referenci to znamená bez baterky neví regulátor kolik regulovat a poškodí se... ale dělej jak myslíš



tak ne urcite aby to projizdel ale na tech 3-6 vterin se hovno stane a nebo at si proste vezme merak a zmeri si to kolik ma baterka a pri nastartovani jestli se hodnoty nejak meni nebo ne
Téma je zamknuto


TOPlist