globalmoto_kveten





Téma: Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.
 
15.9.2015 v 22:10
Ahoj motoráři,
Jsem tady začátečník, o motorce přemýšlím už dva roky a svůj sem jsem si splnil minulý týden. Motorka rok stará, ale jako nová, vše sedělo, serviska, majitel s velkým srdcem motoráře, prostě dobrá trefa. O motorce napíšu recenzi, ale to až po pár kilometrech. Z Prahy do Opavy jsem si netroufl jet po vlastní ose, ochotný zeť se nabídl, že to vezme do svých rukou. Vyrazili jsme, já autem on na motorce. První zastávku jsme domluvili v Chlumci nad Cidlinou, prý je tam dobrý obchod pro motorkáře. Byl jsem tam dřív a měl možnost si obchod prohlédnout. Měl pravdu, uvnitř obrovská nabídka, tak jsem nelenil a koupil si kevlar džiny a kožené rukavice. Personál bezvadný, velmi ochotný, odcházel jsem s pocitem, že mají zákazníky rádi a já věděl, že tu návštěvu v některém řetězci Bikers Crown zopakuji.
V sobotu, dva dni po koupi, pár kilometrech již na motorce jsem zjistil, že levá rukavice má vytržený šev v délce cca 2 cm. Hm, říkám si smůla, zajdu si je vyměnit do Ostravy, kde mají taky svůj obchod. Slečně prodavačce jsem vysvětlil problém a požadoval výměnu za tytéž, které měli na pultě.
V dnešní době to beru za samozřejmost a ani jsem nepřemýšlel o jiné variantě. Ouha narazil jsem. Prodavačka změnila tón, pravila, že bude nejlepší, když si výměnu domluvím tam, kde jsem rukavice koupil?! Argumentuji, že přeci jsem u Bikers Crown a je snad jedno v kterém městě. Prý v Chlumci je reklamační oddělení, které o reklamaci rozhodne. Navrhoval jsem, ať se s nimi spojí, na internetu stojí: Máme otevřeno 7 dní v týdnu po celý rok. To nejde o víkendu tam nejsou. Na vyřízení reklamace mají 30 dnů. Znovu argumentuji, že se jedná o jednoduchou záležitost a jeví se mi za nejrozumnější odejít s vyměněnýma rukavicemi, že si taky hodlám dokoupit další vybavení v jejich obchodě, pravila, že to ji vůbec nezajímá, atd. To už rozhovor přešel do neustálého opakování toho samého, proč to nejde a že si mám přečíst jejich obchodní podmínky. Na pultě leželi dotazníky na spokojenost zákazníka, líbila se mi tam možnost „už sem nevkročím“. Prodavačka mi ale dotazník odmítla vydat, to si musím něco koupit a ještě k tomu dostanu „průpisku“!. Bezvýsledně argumentuji, že jsem si koupil ty rukavice, ona, ale „ to bylo ve čtvrtek a dnes je sobota“. Došli mi argumenty, podepisuji reklamační protokol, na nečitelný podpis se ptám, s kým jednám? Odpovídá, že není povinná mi sdělovat své jméno, zcela frustrován opouštím ostravský obchod. Naposledy se mnou takhle zametla prodavačka v Prioru (pro mladší, obchodní domy za „totáče“) před rokem 1989.
Doma studuji jejich obchodní podmínky, kde například stojí, „není li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může zákazník požadovat výměnu věci (lze vyměnit za jakékoli zboží)“ Z mého pohledu opravdu jednoduchá záležitost. Najdu si jiný obchod, tady už opravdu nevkročím.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

15.9.2015 v 22:25 | Nahoru | #1
Provést reklamaci můžeš samozřejmě na kterékoliv pobočce obchodníka u nějž bylo zboží zakoupeno.
Na vyřízení reklamace má obchodník 30 dní.
Toť základní pravidla reklamací, který by měl znát snad každý. Už jen proto, že budou v mnoha případech tvrdit nesmysly v rozporu se zákonem.

To že evidentně vadné zboží nevymění ihned, i když je vada zjevná je naprosto běžné. Spíš je zázrak když k tomu dojde. Nárok na to žádnej není.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

15.9.2015 v 22:30 | Nahoru | #2
Já v poslední době v BC kupoval přilbu... A za mě velký velký plus... Mimo jiné litr sleva o které jsem ani nevěděl...
Reklamaci jsem zatím neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 04:37 | Nahoru | #3
Jj, prostě klasický známý Bikersrown jak ho všichni známe ....

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 07:31 | Nahoru | #4

2stroke píše: Jj, prostě klasický známý Bikersrown jak ho všichni známe ....


spíš by jednoho překvapilo, kdyby to bylo jinak

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 07:39 | Nahoru | #5
Bikers Crown se stávají konkurencí Motocentra Olomouc o titul Obchodník roku

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 08:03 | Nahoru | #6
Nic proti ale viz příspěvek Danny350. To, že někam dojedeš a dožaduješ se automatické výměny zboží ještě neprokazuje, že to tak skutečně bylo. Z pozice obchodníka si představ, kdyby ti tam dojel cápek, co se složil v zatáčce, pak přehodil jen věci ze sebe a šel se dožadovat nových rukavic, protože "šev se sám povolil". Na reklamaci mají 30 dnů. Přijde mi, že si to představuješ trochu jako Hurvínek válku.....

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 08:09 | Nahoru | #7
V BC v Jihlavě jsem si objednal plast. šroubky do shoeiky, balení 3 ks. Po týdnu došly z Chlumce, jenže pouze 2 a každý jiný. Tak jsem ušetřil 120,-..

2 reakcí na tento příspěvek Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 08:16 | Nahoru | #8
ivopop> Obchodní podmínky jsi si měl přečíst PŘED příchodem do prodejny a hlavně jsi si je měl přečíst CELÉ!
- reklamovat můžeš v kterékoliv provozovně
- mají povinnost reklamaci přijmout bez výmluv "teď tu není pracovník, co to má na starosti"
ALE. Reklamace probíhá podle zákona tak, že jí zadáš, oni mají 30 kalendářních dní na vyřízení. Vyřízením se rozumí vrácení peněz, oprava nebo výměna za nové. Ty sám můžeš požadovat vrácení peněz po 3 resp. 4 opravách.
Prodavačka není oprávněná posoudit, jestli ti rukavice vymění, vrátí peníze, nebo něco jiného. To můžou jen na tom reklamačním oddělení - zřejmě teda asi v tom Chlumci. Takže když tam naklušeš s tím, že chceš kus za kus, tak tě logicky pošle rovnou do Chlumce, abys mluvil s lidma, který to mají na starosti.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 08:30 | Nahoru | #9
Buď v klidu, teď bude měsíc ticho po pěšině a potom ti dojde vyjádření že reklamace se zamítá, protože jde o běžné opotřebení

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 08:49 | Nahoru | #10
V ostravském BC jsem za poslední roky nakupoval několikrát, a nikdy žádný problém. Pravdou je, že jsem nepotřeboval nic reklamovat, ale pokud by k tomu došlo, tak znám zákonné podmínky a nesnažil bych se prodavačku hnát k zodpovědnosti za něco, za co nemůže a nemá to ani jak ovlivnit. To je taky důvod, proč se tam klidně zase vracím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:03 | Nahoru | #11

karf píše: ivopop> Obchodní podmínky jsi si měl přečíst PŘED příchodem do prodejny a hlavně jsi si je měl přečíst CELÉ!
- reklamovat můžeš v kterékoliv provozovně
- mají povinnost reklamaci přijmout bez výmluv "teď tu není pracovník, co to má na starosti"
ALE. Reklamace probíhá podle zákona tak, že jí zadáš, oni mají 30 kalendářních dní na vyřízení. Vyřízením se rozumí vrácení peněz, oprava nebo výměna za nové. Ty sám můžeš požadovat vrácení peněz po 3 resp. 4 opravách.
Prodavačka není oprávněná posoudit, jestli ti rukavice vymění, vrátí peníze, nebo něco jiného. To můžou jen na tom reklamačním oddělení - zřejmě teda asi v tom Chlumci. Takže když tam naklušeš s tím, že chceš kus za kus, tak tě logicky pošle rovnou do Chlumce, abys mluvil s lidma, který to mají na starosti.



Ja nevim, proc se tu vsichni ohanite zakonem. Shopu je jak hub po desti. Pokud chteji kseft, musi jednat se zakaznikem slusne. Jestli je rukavice rozparana, nebo odrena by snad dokazal posoudit i muj pes. Jako zakaznik nemam pravo vymenu pozadovat, ale mam plne pravo do toho shopu uz nevkrocit a udelat jim spatnou povest na webu. A to je to, co IVOPOP dela. A vis co? Ze zakona na to ma pravo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:21 | Nahoru | #12
DrDNA01> Vybrečet se na webu ti možná pomůže schladit nasranost, že tě třebaže slušně poslali do prdele a oprávnně, ale to je asi tak všechno. Samo, pokud ti to stačí, je to čistě tvoje věc.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:23 | Nahoru | #13
Očekávám nějaké výhružky ze strany BC za poškozování už tak zkurveného jména

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:26 | Nahoru | #14
IVOPOP… ověril jsi si, zda zakoupené zboží má rychlostní index na Tvůj motocykl?? ? Pak se nediv, že se to páře…

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:29 | Nahoru | #15

Petr_Ajs píše: DrDNA01> Vybrečet se na webu ti možná pomůže schladit nasranost, že tě třebaže slušně poslali do prdele a oprávnně, ale to je asi tak všechno. Samo, pokud ti to stačí, je to čistě tvoje věc.



Hmm tak ja nevim jak Ty, ale ja kdyz si prectu par takovych narku, tak i sam jdu pak radeji jinam. Nebo Tobe kdyz reknou "nelez tam, bude to bolet", tak tam polezes?

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:37 | Nahoru | #16

karf píše: ivopop> Obchodní podmínky jsi si měl přečíst PŘED příchodem do prodejny a hlavně jsi si je měl přečíst CELÉ!
- reklamovat můžeš v kterékoliv provozovně
- mají povinnost reklamaci přijmout bez výmluv "teď tu není pracovník, co to má na starosti"
ALE. Reklamace probíhá podle zákona tak, že jí zadáš, oni mají 30 kalendářních dní na vyřízení. Vyřízením se rozumí vrácení peněz, oprava nebo výměna za nové. Ty sám můžeš požadovat vrácení peněz po 3 resp. 4 opravách.
Prodavačka není oprávněná posoudit, jestli ti rukavice vymění, vrátí peníze, nebo něco jiného. To můžou jen na tom reklamačním oddělení - zřejmě teda asi v tom Chlumci. Takže když tam naklušeš s tím, že chceš kus za kus, tak tě logicky pošle rovnou do Chlumce, abys mluvil s lidma, který to mají na starosti.



A k tomu dodám že podpis-jméno prodávajícího musí být čitelný, případně napsaný i tiskace. V případě že prodavač nesdělí své jméno, může ho nahradit služebním-osobním číslem (pokud má). Obsluhující není v obchodě anonymní osoba.

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:47 | Nahoru | #17

DrDNA01 píše: Ja nevim, proc se tu vsichni ohanite zakonem. Shopu je jak hub po desti. Pokud chteji kseft, musi jednat se zakaznikem slusne. Jestli je rukavice rozparana, nebo odrena by snad dokazal posoudit i muj pes. Jako zakaznik nemam pravo vymenu pozadovat, ale mam plne pravo do toho shopu uz nevkrocit a udelat jim spatnou povest na webu. A to je to, co IVOPOP dela. A vis co? Ze zakona na to ma pravo


Nevím co rozpozná tvůj pes, nicméně pokud chce prodejce nechat závadu posoudit má na to právo a ty jako solidní zákazník mu v tom jistě bez keců vyjdeš vstříc.
Stejně tak jako to očekáváš od něj v případech kdy máš na něco právo ty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:49 | Nahoru | #18

Petr_Ajs píše: DrDNA01> Vybrečet se na webu ti možná pomůže schladit nasranost, že tě třebaže slušně poslali do prdele a oprávnně, ale to je asi tak všechno. Samo, pokud ti to stačí, je to čistě tvoje věc.

DrDNA01 píše: Hmm tak ja nevim jak Ty, ale ja kdyz si prectu par takovych narku, tak i sam jdu pak radeji jinam. Nebo Tobe kdyz reknou "nelez tam, bude to bolet", tak tam polezes?



Jelikož to je debilní polofízl, je pravděpodobné, že ano.

K zakladateli: No zkušenost pro příště, před nákupem jsi měl pohledat tu, našel by jsi mnoho vláken o kvalitě zboží a služeb v BC.

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 09:59 | Nahoru | #19

DrDNA01 píše: Hmm tak ja nevim jak Ty, ale ja kdyz si prectu par takovych narku, tak i sam jdu pak radeji jinam. Nebo Tobe kdyz reknou "nelez tam, bude to bolet", tak tam polezes?



Upřímně, dělám si raději obrázek sám, protože jednak bych asi nenakoupil nikde, protože všude se najde někdo se špatnou zkušeností a za druhé, rád si dělám obrázek sám. Samo, že pokud slyším o obchodě, kde na něho jen všichni nadávají, tak ho nevyhledávám, ale jednotlivé negativní zkušenosti při tisících nákupech, které v těchto známých kšeftech probíhají neberu jako většinový názor. I dobrý obchod může klopýtnout samozřejmě. Je to kždého věc, kde nakoupí. Já zrovna s ostravským BC, jak už jsem psal nemám žádné špatné zkušenosti a nakupuju tam pravidelně. V jiných obchodech jsem i reklamoval a vždy vše cajk. Takže se nediv, že tohle brečení na webu moc nechápu. Já si pobrečím třeba v jiných případech.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 10:30 | Nahoru | #20
Kdyz občas zajedu do BC pro olej a filtr sice to prolezu… ale nejčastější věta co slyším… .. ne moc drahý prosim Vás… tak co by jste chtěli

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

16.9.2015 v 22:01 | Nahoru | #21
Dnes pročítám komentáře, každý svým způsobem zajímavý, pro mě poučné. Je fakt, že můj příspěvek může vypadat nářkuplně. Potřeboval jsem se z toho vypsat. V principu je mi jasné, že BC mají pravidla, ovšem umět sdělit i pro mě nepříjemnou zprávu chce jistou schopnost "umění" asertivity, to v dané chvíli nebylo. Přeci je to o tom, že každý obchodník chce aby se zákazník vracel. Možná tady ještě není velká konkurence. Dělám léta u švýcarské firmy, jedno z pravidel při jednání se zákazníkem máme, že má vždy pravdu. Mnohokrát se nám to vyplatilo.

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 06:08 | Nahoru | #22

DrDNA01 píše: Hmm tak ja nevim jak Ty, ale ja kdyz si prectu par takovych narku, tak i sam jdu pak radeji jinam. Nebo Tobe kdyz reknou "nelez tam, bude to bolet", tak tam polezes?


jo poleze, viz motorkari.cz, kam pořád leze a kde ho většina stále "bije", ale pán je očividně masochista(asi jako většina fízlů a jejich přisluhovačů)

1 reakcí na tento příspěvek Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 11:08 | Nahoru | #23
Ahoj
S tím, že mají na reklamaci 30 dnů to není tak úplně pravda. Zákon říká, že reklamace se má vyřídit neprodleně. Pouze ve složitějších případech to může trvat déle, ale max 30 dnů. Pak se bere, že je věc neopravitelná a je nárok na odstoupení od smlouvy.

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 11:39 | Nahoru | #24
Bear8> už jsi někdy slyšel, že šedivá je teorie, zelený strom života? Na tohle se ti všichni vykašlou, respektive jen stěží najdeš páku jak se tohoto postupu domoci, když prodejce chtít prostě nebude.

Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 18:45 | Nahoru | #25
to s tim stezovacim listem me rosekalo Mel sis z hecu koupit aspon treba nalepku za 10 korun

(reakce na) Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

17.9.2015 v 18:45 | Nahoru | #26

cort píše: Jelikož to je debilní polofízl, je pravděpodobné, že ano.



Moje první zkušenost s nákupem a reklamací u Bikers Crown.

21.9.2015 v 19:47 | Nahoru | #27
SE DIVIM že ti to vlákno ještě nestáhly, protože tady bc inzeruje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist