globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NC750X - trakce na vodě
14.9.2015 v 11:23
Ahoj. Presdlal jsem z CBF600SA na NC750X - vicmene z praktickych duvodu. Motoricky je to zcela neco jineho, ale pomerne dost nemile me krekvapila velmi spatna trakce zadniho kola u NCcka. Mam najeto asi 2500 km a i popojizdeni po Praze na mokru je peklo. Motor ma dost sily dole a casto se mi i s lehkym plynem na vyjezdu stava, ze motor pri otackach 1700/min kope tak, ze i v mirnem naklonu se zadni kolo utrhava a sklozava do strany. Pokud to porovnam s CBF a original Baltaxy, ktere jsem na nem mel, je to o nekolik trid jinde. Ano, CBF dole nemela silu a byl to vyhlazeny ctyrval, ale tohle je opravdu veliky rozdil. Zkousel jsem sportovni rezim, aby byl motor ve vysisch otackach, ale to je jeste horsi, protoze motor tam ma vetsi silu. Ma nekdo podobnou zkusenost? Resil to nekdo vymenou pneu? Pomohlo to?

Naposledy editováno 15.09.2015 09:33:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X - trakce na vodě

16.9.2015 v 09:55 | Nahoru | #1

Dovi píše: Možnosti jsou v tomto specifickém případě zhruba tyto:

- podřadit si ručně (konkrétně zde vnutit automatu jedničku)
- přepnout se z "nízkootáčkového" D modu do "víceobrátkového" S modu (tu jedničku si bude v malé rychlosti držet sám automat)
- přepnout se do manuálního modu a na dvojku si přeřadit teprve až to bude situace jednoznačně umožňovat

P.S.
Za sucha nebo po přezutí na lepší gumy už to ale snad ani s automatem nebude problém.



Jak reklamní prospekty Hondy, tak i majitelé NC-ček přece uvádějí jako nespornou výhodu DCT, že člověk může při jízdě pevně držet řídítka, nemusí být rozptylován řazením a může si tak plně vychutnávat požitků z jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC750X - trakce na vodě

16.9.2015 v 10:48 | Nahoru | #2
 
vilemx> Nejsme děti a si už víme, jak to na světě chodí - každá liška chválí svůj ocas...

Na druhou stranu ale ty reklamní (PR) chvalozpěvy na DCT automat jsou kupodivu postaveny na dost reálném základě, protože většinou jim to fakt funguje docela dobře! Avšak málokteré komplikovanější technické řešení je za všech okolností ideální až naprosto dokonalé, a ani DCT není výjimkou.

Jsou situace, kdy představy uživatele se rozchází s algoritmem řídící jednotky DCT, a jednou z nich je i ten výše popsaný specifický případ jízdy no mokru rychlostí danou např. i hustým provozem na křižovatce při odbočováním na mokrém hladkém asfaltu nebo kluzké dlažbě apod., a to na motorce obuté z výroby do těch "velmi zvláštních" pneumatik u NC 750X.
 

(reakce na) Honda NC750X - trakce na vodě

16.9.2015 v 11:08 | Nahoru | #3

vilemx píše: Jak reklamní prospekty Hondy, tak i majitelé NC-ček přece uvádějí jako nespornou výhodu DCT, že člověk může při jízdě pevně držet řídítka, nemusí být rozptylován řazením a může si tak plně vychutnávat požitků z jízdy.



fakt ? ja se tedy pevne drzim riditek jenom kdyz se rychle rozjizdim ev. kdyz je motorka ve vyjezdu nebo sjezdu protoze bych zni spadnul. JInak si tedy neumim predstavit jizdu na motorce aby se pevne drzel riditek , ale asi by to mnohe vysvetlovalo o jezdcich na techto bajecnnych strojich
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 3 23.5.2024 v 21:29 Lacer
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist