paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: koupě cestovní motorky

ahoj motorkáři
Mám takový malý asi spíš osobní problém.Chi si pořídit zas po letech nějakou svou motorku a pořád nevím kterou a
co by por mě bylo nejlepší...Na motorkách jezdit umím sice nejsem žádný profík,ale i když nemám zas tak velké
zkušenosti jako třeba vy všichni ostatní tak zas žádný úplný začátečník nejsem...Je to můj velký sen se stát
členem motorkářské rodiny a tak pro to jsem se teď konečně skoro ve čtyřiceti rozhodl po letech si zas pořídit
nějakého toho mazlíka .
Ale abych se dostal k jádru věci .Mým velkým snem je nějaké cestovní enduro a přiznám se že jsem se hodně
zakoukal do Suzuki V-strom 650,1000.Už jsme si o té krasavic stáhl nějaké informace,ale rád bych se poradil
s Váma kamarádi.Nebo pokud by mi někdo z Vás by doporučil nějaké jiné cestovní enduro budu rád.
Jen mám takový problém,jsem většího vzrůstu a pro to jsem se zakoukal do Suziny.Měřím 190cm a jsem kus chlapa
s 110kg.Rád pokecám o cestovních endurách a rád se dozvím něco nového.Má někdo zkušenosti se Suzuki V.strom ať s 650 nebo 1000.Jaké je rozdíl v nic co se týká spotřeby a jizdních vlastností a tak.Jedná se mi o model r.v.2004-2008.

Moc děkuji za pomoc ve výběru a přeji všem hezký večer a hodně šťastných kilometru na motorkách

ahoj Karel-mamut
1 2

2 reakcí na tento příspěvek koupě cestovní motorky

5.9.2015 v 16:20 | Nahoru | #31

5.9.2015 v 16:23 | Nahoru | #32

Heny22 píše: Hlavně borci co mají SS by se asi neměli vyjadřovat k cestovnimu enduru. Je to trochu zavádějící. A teď začne diskuse, že strom cestovní enduro není. Už to vidím

5.9.2015 v 16:43 | Nahoru | #33

5.9.2015 v 16:45 | Nahoru | #34
Veverčák> ahoj no právě nad tím hodně přemýšlím jestli 650 nebo 1000 nějakého....taky se mi jedná o provozní náklady a hlavně o spolehlivost motorky .
Jezdit budu hlavně sám,ale dovolené a ruzné výlety bych rád podnikal ve dvou tak pro to váhám nad obsahem

5.9.2015 v 16:47 | Nahoru | #35
JirikM> moc díky no mě se strom hodně líbí vzhledově a že je to velká mašina.Jen ten obsah mě pořád trápí...ale jsem rád že"znám"dalšího stromáka co mu vyhovuje a je s ní spokojený...

koupě cestovní motorky

5.9.2015 v 17:12 | Nahoru | #36
To už za tebe nikdo nerozhodně. Některým 650 stačí, jiným zase ne.

5.9.2015 v 17:14 | Nahoru | #37

karelmamut píše: Lombardo> ahoj tak to je supr info co jsi mi teď řekl díky.Jsem rád že vím že se někdo jako Já co se týká velikostí a hmotnosti na stroma vejde a je mu příjemný.Koukám že jsi měl loni jak píšeš stejný osud a stejný problém jako Já a že jsi se vracel k motorkám jako Já teď .No jinak díky podívám se na forum jak píšeš a třeba získám další cenné informace o stromu a jestli pořídit slabší 650 nebo 1000.Nechci nějak řezat zatáčky to ne chci to na pohodovou jízdu na výlety a třeba dovolenou s přítelkyní.Už mě ta rychlost zas tak neláká a samozřejmě i náklady provozní jsou pro mě taky důležité.I když nevím jak velký je rozdíl v provozních nákladech mezi 650 a 1000 nebo Varederem ale jak si myslím tak raději když to nebude zas velký rozdíl si raději připlatím nějakou korunu a bude mít super mašinu s dobrým výkonem .

no, ony ty motorky nejsou ani tak o rychlosti, ale o pocitu jak nejakou tu rychlost ziskas a za jak dlouho. Z motorky jsiu potreba citit emoce a zabava, aby te bavila. Kdyz te motorka nebude bavit, za 3 roky ji prodas s tim, ze je to na pytel konicek. Vstroma jsem mel, mimo mnoha jinych. Me subjektivni pocity se doctes u me v profilu.
A rozhodne bych si ho nekoupil. Dnes byt na tvem miste, koupil bych Varadero a nebo jeste lepe Caponorda

Naposledy editováno 05.09.2015 17:15:16

5.9.2015 v 17:37 | Nahoru | #38

Veverčák píše: a ted si predstav, ze existuji i lidi, kteri jezdi na vice motorkach ruznych kategorii .. tem bych to vylozene zakazal, si takhle kurvit vnimani reality

Těm lidem závidím

5.9.2015 v 18:05 | Nahoru | #39
zdravím karla mamuta, nechci Ti vnucovat můj názor, ale o V-Stromu 650 asi takto: měl jsem vloni stejný problém jako ty - výška 190cm, váha 95, cestování ve dvou s plnými třemi kufry a na učtu 80.000,-Kč. Chtěl jsem pohodlné cestovní enduro střední třídy, a tak padla volba na Suzuki DL650 V-Strom. Povedlo se mi koupit V-Stroma ročník 2007 s 9500-ci km, ale úplně v základu (žádný doplněk) za 85.000,-Kč. První jízda byla katastrofa. Při 80-ti km rychlosti se mi rozvybrovala helma takovým způsobem, že jsem nebyl schopen přečíst nápisy na cedulích. A následovalo to, co tu již někdo psal, že doplňky se z toho udělá super cesták. Začalo to přídavným deflektorem MRA (zvýšení plexi - stavitelné v rozmezí 15cm) problém odstraněn, a postupně to pokračovalo dál: padáky,nosiče kufrů s kufry, tankvak, kryty páček s vyhříváním, kryty atd., až letos před dovolenou na Slovensko - Ukrajinské hranice - Maďarsko koupeny přídavná světla. Takže za všechny origo doplňky jsem dal 40.000,-Kč, ale nelituji, protože motorka jede bezproblémově a za 4,2 l naložená ve dvou a je to náš mazel. Ale abych se vrátil k výkonu. Do 130km/h absolutně vyhovující. I při této rychlosti na dálnici, když jsem potřeboval předjet, zatahal jsem a motorka vyrazila dopředu (samozřejmě není to GS 1200, kde je více koní), ale na cestování, pohodlí a možnost vybavení skvělý stroj.
Pokud budeš mít nějaký dotaz, rád poradím, jirka

5.9.2015 v 18:12 | Nahoru | #40
Já jsem malýho Stromka kupoval jako první velkou motorku , s tím že za dva roku půjde z domu. Prostě se pěkně rozjezdit na něčem z čeho není potřeba mít strach a pak se posunout dál. Na okreskách brzda provozu nejsem , většinu plechovek stejně předjíždím a naopak si užívám , že můžu plynem kroutit jak se mi zachce - protože i na rozbité silnici si před zatáčkou nechtěně nepřidám - tolik výkonu tam prostě není. Myslím si, že zrovna Seikosova recenze je vcelku objektivní a opravdu záleží na tom , s jakým očekáváním jde člověk motorku koupit. Po dlouhé pauze , nebo do začátku - je to podle mě dobrá volba. Místa je tam dost , spousta motorek v inzerátech už je slušně nastrojená a dá se po pár sezónách poslat dál , aniž by na tom člověk výrazně tratil.
Třeba u tolik vychvalovaného Varadera by mě neuvěřitelně vytáčel chybějící palivoměr - a to i u posledních ročníků. U cestovní motorky je to naprosto neomluvitelné pochybení.

5.9.2015 v 19:37 | Nahoru | #41
Tak ja dal letos na stromkovi (650) uz kolem 15 000 km.. z toho asi 5000 ve dvou a nalozeny s kuframa, 2000 v terenu a nemuzu rict kriveho slova Samozrejme ze mouchy ta motorka ma (za me mekci riditka, nizsi odvozek), ale ktera motorka nema.. A naopak ji koupis levneji nez konkurenci a dokonfigurujes podle sebe doplnkama ktere ty sam povazujes za dulezite Nekoho proste sere ze je to levna mrdka a rozpoctovka ale na kazde motorce je neco co by se dalo udelat jinak takze na ty kecy nehled Za me urcite dobra volba! Pokud teda nejsi hustokruty trhac asfaltu nebo MX rider jako 90% lidi tady..v tom pripade je to mrdka bez vykonu ktera je jeste k tomu levna

5.9.2015 v 19:41 | Nahoru | #42
zabar> a ten teren jsi jel s tema gumama co natom mas v avataru ?

5.9.2015 v 19:49 | Nahoru | #43
gugo> mitas e07 tam mam ted

5.9.2015 v 19:55 | Nahoru | #44
zabar> Jo tak to pak vysvetluje ten jasot

5.9.2015 v 19:57 | Nahoru | #45

tak tohle je luxusni hlaska

5.9.2015 v 20:29 | Nahoru | #46

Cucka píše: tak tohle je luxusni hlaska

5.9.2015 v 20:30 | Nahoru | #47

Heny22 píše: . Tak a není to tak? Ani na kraj neuhnou, když je rubu . Z 90% je to mezi řidítkama a sedadlem .

a kde beres tu jistotu ze s tebou zavodi a jen tak se nevezou pomaleji nez ty, protoze se jim zrovna chce?

5.9.2015 v 20:32 | Nahoru | #48
Strom má průchodnost "terénem" jako silniční motorka. Z hlediska světlé výšky spíš horší. Proto ho taky nemám.

5.9.2015 v 20:34 | Nahoru | #49

5.9.2015 v 20:35 | Nahoru | #50

gugo píše: dej vedet az vyrazis, rad pojedu za tebou koukat se jak rubes maniky na SS. Tedy pokud se te zvladnu na tom zajrajtu jmenem KTM drzet

se pridam na veverce .. sice to neni SS, ale treba se s vypetim sil udrzim

5.9.2015 v 20:36 | Nahoru | #51

Veverčák píše: se pridam na veverce .. sice to neni SS, ale treba se s vypetim sil udrzim

ja ne...byste mi ujeli

5.9.2015 v 20:40 | Nahoru | #52

Cucka píše: ja ne...byste mi ujeli

Kdyz bude ta cesta dostatecne rovna, tak ja myslim ze to das.

5.9.2015 v 20:41 | Nahoru | #53

5.9.2015 v 20:44 | Nahoru | #54

gugo píše: Cece ja zjistuju ze cim jsem starsi tak se vic bojim. Nejvic me dojal muj posledni zakaznik co bu tyl prezouvat gumy. Na Hornetu. Ma najeto uzasnych 7tkm (celkem) a uz jezdi po okreskach 180 khm takze jsme prevazovali predni gumu. Jsem zvedavej jestli me vydrzi.

no kdyz to dobre dopadne, tak budes mit treba Horneta na velkou opravu

5.9.2015 v 20:45 | Nahoru | #55

gugo píše: Kdyz bude ta cesta dostatecne rovna, tak ja myslim ze to das.

to vis ze jo...a rozpadne se mi to

5.9.2015 v 22:24 | Nahoru | #56
gugo> Neblbni….7t to už má nakročeno na přírodní okruhy ten Ti vydrží… jak sjede 3mm máš ho tam zase, pro divné chování motocyklu nad 180km

5.9.2015 v 23:01 | Nahoru | #57
ktm250sxf> ahoj super děkuji za velmi vyčerpávající odezvu na můj dotaz co se týká koupě motorky.Ano Já nejsem žádný trhač silnic,ale chci mít pohodovou motorku na vyjížďky a cestování sám i ve dvou .Jak píšeš tak jsi s ní ujel spoustu kilometrů a jak je vidět v pohodě a to je velmi dobrá zpráva .Souhlasím že doplňky z ní mouhou a udělají mašinu dle mích představ a na to se moc těším jak si ji budu vybavovat a dělat z ní mazlíka .No teď jsem jednu tady našel je fakt pěkná tak uvidím co a jestli mi prodávající odpoví.Má sice najeto nějakých 38000km,ale myslím si že to zas není tolik na motorku co je rok 2006 nebo se snad mílím???Určitě se moc rád ozvu pokud nějakou pořídím a budu potřebovat radu od zkušenějších .
Ještě jednou děkuji ...

5.9.2015 v 23:04 | Nahoru | #58
vikik> tak přesně teď jako Ty jsi byl kdysi jsem na tom Já.Kupuji ji jako svou první velkou motorku a těším se na ni jak malý kluk až nějakou pořídím .Jsem rád že se dozvídám na ni dobré odezvy od lidí co ji mají a tak nějak s vámi všemi souhlasím,že do začátku mi bude vyhovovat 650 a když pak budu chtít víc mám se na co těšit a kam postupovat .Nejde mi zas tak o výkon ale o pohodlí a spolehlivost a jak je vidět tak jsem si asi zas tak špatně nevybral dle vašich všech odpovědí
A to mě moc těší ....
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 1 27.4.2024 v 15:31 DanielVaradero
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk