.Nebudu tvrdit,že investuji čas a finance do "ježdění jen tak pro radost."Vždy mi šlo o osobáčky.
Teď mám dilema co v Brně dál. (Na další okruhy se chystám.)Těch mých vysokých 2:14 bylo už celkem na mé hraně.A setsakramentsky se bojím pádu,zatím jsem ještě neupadl,dokonce jsem ani nenavštívil Mr.Kačera,Rizla je pořád nedotčená voňavka.A začínám být posranější čím dál víc.Kvůli mé práci si nemůžu dovolit sebemenší zranění...
Co tedy?Mou Suzuki GSX-R 1000 mám hodně rád.Investice do změny ze sériového pružení třeba do K-Tech+dokoupit Traction Control?
Nebo rovnou S1000RR se všemi elektronickými vychytávkami?V tom případě pak budu chtít 2:12...
Třetí možnost je se na to úplně vykašlat.
Co mi poradíte,nebo řešili jste podobnou zapeklitou situaci?
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
další okruhy se o motivaci postaraj samy... věř mi
jen o brně to přece není
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
E: myslim že ta možnost se na to uplně vykašlat by byla asi nejrozumnější.
Naposledy editováno 29.08.2015 10:47:52
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
edit: slůvko
Naposledy editováno 29.08.2015 11:34:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
Heny22 píše: Hlavně jim nenatrhni ochraný vak . Je to potom údajně pálka .
edit: slůvko
čekal jsem že na to dojde
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
Další věc co už tu někdo zmínil je jezdit i další okruhy, protože mnohdy funguje, že jakmile zrychlíš někde tak s velkou pravděpodobností zrychlíš i na tom předešlém okruhu.
Víc asi neporadím variant máš ale i víc žejo.... třeba nová RSV4 je petelice, ALE je malá..... to samé nová R1 ta je taky malá a pozor, ZDALEKA motorově nejede tak jako BMW... no a pokud nemáš hluboko do kapsy tak 1199R ALE to už je zase jiná liga co se týče samotného ovládání = neni na ní tak jednoduchý jezdit rychle
Naposledy editováno 29.08.2015 19:47:27
Pokuď budu kupovat novou zbraň,tak to bude jedině S1000RR 2015.Otázkou je zda vůbec,až pak kdy...
Naposledy editováno 29.08.2015 20:03:13
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
a elektronikou nasypané monstrum rozložené po pádu na prvočinitele nebude stát 12,50
.
sa sebe- srát na nový bike sypat kačky do gum
a techniku řešit až se budeš otírat pod 2,12
Naposledy editováno 29.08.2015 20:08:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
Nori píše: gorkin> Obávám se,že bez TC mi to už hlava nedovolí...
jo ale spoleh na TC už pár lidi vyzkoušelo na vlastní kuži -kosti-šrajtofli
draku podle tvé odpovědi jsi rozhodnutý jdi do toho báva a hotovo -nouzi nemáš.....a pak by sis mohl vyčítat že jsi do toho nešel
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
uprimne ja sem asi ten posledny co by ti mohel radit. Mam uz sice hasana za sebu ale proti tebe ani vlastne nov nejedu. Ale je pravda ze jezdeni na vicerych okruhoch ti pomoze zrychlit. Na sebe som to citil. Brno - Slovac
edit: a dnes som mal prave v plane skusit ci som zrychlil
Naposledy editováno 30.08.2015 18:00:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
Nori píše: Po tom dnešním smrťáku v Brně zvažuji opravdu i třetí možnost...
Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.
BladeRider píše: Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.
ty jsi drak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
Chuďas899 píše: Hele těžko říct :D já mám za sebou teprve první sezonu...... v Dubnu jsem na 899 lízal 2:28 a teď se blížím 2:20, řekl jsem si, že do konce sezony těch 20 musí padnout a pak můžu v klidu "umřít". Já jakožto hobbík bych ti poradil to BMW ikdyž je to brambora žejo.... ale je to prostě naprosto devastačně fungující package a říká se, že S1000RR "zkazilo" hobby závody, protože na tý motorce to jde tak nějak samo žejo... s nadsázkou řečeno žejo. Fakt je ten že S1000RR s všechnou tou elektronikou je prostě asi ta nejlepší volba ( už je na to spousta náhradních dílů, jezdí jich u sousedů v AT a DE mraky). A narovinu kolego při těhlech časech 2:15 už tu elektroniku rozuměj TC potřebuješ.... každá další vteřina je totiž ohromný riziko + objem peněz (technika, gumy, vůbec ježdění, riziko že to zdemoluješ....)= tím narážím na to co jsi napsal...
Další věc co už tu někdo zmínil je jezdit i další okruhy, protože mnohdy funguje, že jakmile zrychlíš někde tak s velkou pravděpodobností zrychlíš i na tom předešlém okruhu.
Víc asi neporadím variant máš ale i víc žejo.... třeba nová RSV4 je petelice, ALE je malá..... to samé nová R1 ta je taky malá a pozor, ZDALEKA motorově nejede tak jako BMW... no a pokud nemáš hluboko do kapsy tak 1199R ALE to už je zase jiná liga co se týče samotného ovládání = neni na ní tak jednoduchý jezdit rychle
Při 2:15 TC rozhodně nepotřebuješ. Ona ta TC rozhodně není všemocný ochránce, pokud jde o highsider. Spíš pomůže psychologicky. Rozmetanejch BMW na HS už taky bylo...
BladeRider píše: Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.
No musíš se do té nemocnice dostat živej