globalmoto_duben_nolan





Téma: Dosažení okruhových cílů a další motivace
 
29.8.2015 v 09:35
Tak nějak jsem si splnil svůj skromný okruhový cíl,dostat se v Brně pod 2:15.
.Nebudu tvrdit,že investuji čas a finance do "ježdění jen tak pro radost."Vždy mi šlo o osobáčky.
Teď mám dilema co v Brně dál. (Na další okruhy se chystám.)Těch mých vysokých 2:14 bylo už celkem na mé hraně.A setsakramentsky se bojím pádu,zatím jsem ještě neupadl,dokonce jsem ani nenavštívil Mr.Kačera,Rizla je pořád nedotčená voňavka.A začínám být posranější čím dál víc.Kvůli mé práci si nemůžu dovolit sebemenší zranění...
Co tedy?Mou Suzuki GSX-R 1000 mám hodně rád.Investice do změny ze sériového pružení třeba do K-Tech+dokoupit Traction Control?
Nebo rovnou S1000RR se všemi elektronickými vychytávkami?V tom případě pak budu chtít 2:12...
Třetí možnost je se na to úplně vykašlat.
Co mi poradíte,nebo řešili jste podobnou zapeklitou situaci?
Předchozí
1 2
Následující

Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 09:42 | Nahoru | #1
Ty jo tak takové problémy bych chtěl mít

...sorry

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 09:50 | Nahoru | #2
základ motivace ...... nejezdit jen BRNO
další okruhy se o motivaci postaraj samy... věř mi
jen o brně to přece není

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 10:00 | Nahoru | #3
gorkin> Otázka se týka fakt čistě Brna. Letos už okruh jezdit nebudu,tak se mohu celou zimu rozmýšlet.

Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 10:02 | Nahoru | #4
Rozhodně navštiv jiný okruh se Suzou, zjisti si tam ty lepší časy a stanov si další cíl. Až zajedeš další dva okruhy na takto dobrých časech, vyměň třeba moto a zkus to znova. Tak bych to viděl já, než díky Brnu měnit motorku, vylétat se s ní zase jen na Brnu a až dosáhneš času 2:12 řešit kam dál.

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 10:35 | Nahoru | #5
Kdo nepadá tak jen jezdí pod svoje možnosti. Nemůžeš si dovolit sebemenší zranění ale koupíš si motorku.

E: myslim že ta možnost se na to uplně vykašlat by byla asi nejrozumnější.

Naposledy editováno 29.08.2015 10:47:52

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 11:23 | Nahoru | #6
Hlavně jim nenatrhni ochraný vak . Je to potom údajně pálka .

edit: slůvko

Naposledy editováno 29.08.2015 11:34:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 11:37 | Nahoru | #7

Heny22 píše: Hlavně jim nenatrhni ochraný vak . Je to potom údajně pálka .

edit: slůvko



čekal jsem že na to dojde

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 11:41 | Nahoru | #8

BladeRider píše: čekal jsem že na to dojde


Tady se na nic dlouho nečeká

edit: sakra dnes už podruhé písmenko

Naposledy editováno 29.08.2015 11:41:34

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 13:58 | Nahoru | #9
Musíš víc padat, pak se v Brně dostaneš na 2min. Kája by ti mohl vyprávět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 15:42 | Nahoru | #10
titus> To sou ale dvě minuty na kolo, ne do pádu

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 15:50 | Nahoru | #11

Behysek píše: titus> To sou ale dvě minuty na kolo, ne do pádu



1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 19:44 | Nahoru | #12
Hele těžko říct :D já mám za sebou teprve první sezonu...... v Dubnu jsem na 899 lízal 2:28 a teď se blížím 2:20, řekl jsem si, že do konce sezony těch 20 musí padnout a pak můžu v klidu "umřít". Já jakožto hobbík bych ti poradil to BMW ikdyž je to brambora žejo.... ale je to prostě naprosto devastačně fungující package a říká se, že S1000RR "zkazilo" hobby závody, protože na tý motorce to jde tak nějak samo žejo... s nadsázkou řečeno žejo. Fakt je ten že S1000RR s všechnou tou elektronikou je prostě asi ta nejlepší volba ( už je na to spousta náhradních dílů, jezdí jich u sousedů v AT a DE mraky). A narovinu kolego při těhlech časech 2:15 už tu elektroniku rozuměj TC potřebuješ.... každá další vteřina je totiž ohromný riziko + objem peněz (technika, gumy, vůbec ježdění, riziko že to zdemoluješ....)= tím narážím na to co jsi napsal...

Další věc co už tu někdo zmínil je jezdit i další okruhy, protože mnohdy funguje, že jakmile zrychlíš někde tak s velkou pravděpodobností zrychlíš i na tom předešlém okruhu.

Víc asi neporadím variant máš ale i víc žejo.... třeba nová RSV4 je petelice, ALE je malá..... to samé nová R1 ta je taky malá a pozor, ZDALEKA motorově nejede tak jako BMW... no a pokud nemáš hluboko do kapsy tak 1199R ALE to už je zase jiná liga co se týče samotného ovládání = neni na ní tak jednoduchý jezdit rychle

Naposledy editováno 29.08.2015 19:47:27

Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 19:50 | Nahoru | #13
Popravdě by mě zajímal názor někoho, kdo jezdí novou modlu H2R. Jestli je to skutečně tak skvěle ovladatelná, brutální mašina s obrovským výkonem a traťovým potenciálem, jak se o ní tvrdí v časopisech, nebo jestli se jedná o rovinkovou bestii žeroucí asfalt i s podkladem. To je sice trošku mimo, páč, neuraž se, nevím jak si na tom finančně, ale je to naprosto jiná cenová kategorie a rubnout s ní na okruhu o zem nebude levný špás. Spíš by mě zajímalo to porovnání, když teď jezdíš 2:15, jestli pak teoreticky budeš jezdit 2:00

Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 20:00 | Nahoru | #14
H2R v ČR není a možná ani nebude...cenovka1,5 mega...použití jako okruhový bike je trochu absurdní.H2 ano,ale není to superbike,spíše taková odlehčená ZZR1400...
Pokuď budu kupovat novou zbraň,tak to bude jedině S1000RR 2015.Otázkou je zda vůbec,až pak kdy...

Naposledy editováno 29.08.2015 20:03:13

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 20:07 | Nahoru | #15
ono nemusí být pravidlem že přechod na jinou(lepši) techniku automaticky zrychlíš-ba právě naopak může být z toho zklamání
a elektronikou nasypané monstrum rozložené po pádu na prvočinitele nebude stát 12,50
.
sa sebe- srát na nový bike sypat kačky do gum
a techniku řešit až se budeš otírat pod 2,12

Naposledy editováno 29.08.2015 20:08:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 20:32 | Nahoru | #16
gorkin> Obávám se,že bez TC mi to už hlava nedovolí...

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 20:37 | Nahoru | #17

Nori píše: gorkin> Obávám se,že bez TC mi to už hlava nedovolí...


jo ale spoleh na TC už pár lidi vyzkoušelo na vlastní kuži -kosti-šrajtofli
draku podle tvé odpovědi jsi rozhodnutý jdi do toho báva a hotovo -nouzi nemáš.....a pak by sis mohl vyčítat že jsi do toho nešel

Dosažení okruhových cílů a další motivace

29.8.2015 v 20:44 | Nahoru | #18
Sice nejsem odborník, pouze čtu časopisy, ale letos by měla na okruh být nejlepší Aprilka RSV4 podle časopisu Motocykl.

1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

30.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #19
Po tom dnešním smrťáku v Brně zvažuji opravdu i třetí možnost...

Dosažení okruhových cílů a další motivace

30.8.2015 v 17:51 | Nahoru | #20
No prave to brno ukazalo ze elektronika nen vsetko a aj na novej naslapanej elektnickej R1 clovek hasana dostane. Bohuzel chalan ve zlem momente:(

uprimne ja sem asi ten posledny co by ti mohel radit. Mam uz sice hasana za sebu ale proti tebe ani vlastne nov nejedu. Ale je pravda ze jezdeni na vicerych okruhoch ti pomoze zrychlit. Na sebe som to citil. Brno - Slovac

edit: a dnes som mal prave v plane skusit ci som zrychlil

Naposledy editováno 30.08.2015 18:00:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

30.8.2015 v 20:13 | Nahoru | #21

Nori píše: Po tom dnešním smrťáku v Brně zvažuji opravdu i třetí možnost...



Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

30.8.2015 v 21:07 | Nahoru | #22

BladeRider píše: Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.



ty jsi drak

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

31.8.2015 v 21:26 | Nahoru | #23
BladeRider> Válení po zemi ještě nikoho nezrychlilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

31.8.2015 v 21:31 | Nahoru | #24

Chuďas899 píše: Hele těžko říct :D já mám za sebou teprve první sezonu...... v Dubnu jsem na 899 lízal 2:28 a teď se blížím 2:20, řekl jsem si, že do konce sezony těch 20 musí padnout a pak můžu v klidu "umřít". Já jakožto hobbík bych ti poradil to BMW ikdyž je to brambora žejo.... ale je to prostě naprosto devastačně fungující package a říká se, že S1000RR "zkazilo" hobby závody, protože na tý motorce to jde tak nějak samo žejo... s nadsázkou řečeno žejo. Fakt je ten že S1000RR s všechnou tou elektronikou je prostě asi ta nejlepší volba ( už je na to spousta náhradních dílů, jezdí jich u sousedů v AT a DE mraky). A narovinu kolego při těhlech časech 2:15 už tu elektroniku rozuměj TC potřebuješ.... každá další vteřina je totiž ohromný riziko + objem peněz (technika, gumy, vůbec ježdění, riziko že to zdemoluješ....)= tím narážím na to co jsi napsal...

Další věc co už tu někdo zmínil je jezdit i další okruhy, protože mnohdy funguje, že jakmile zrychlíš někde tak s velkou pravděpodobností zrychlíš i na tom předešlém okruhu.

Víc asi neporadím variant máš ale i víc žejo.... třeba nová RSV4 je petelice, ALE je malá..... to samé nová R1 ta je taky malá a pozor, ZDALEKA motorově nejede tak jako BMW... no a pokud nemáš hluboko do kapsy tak 1199R ALE to už je zase jiná liga co se týče samotného ovládání = neni na ní tak jednoduchý jezdit rychle



Při 2:15 TC rozhodně nepotřebuješ. Ona ta TC rozhodně není všemocný ochránce, pokud jde o highsider. Spíš pomůže psychologicky. Rozmetanejch BMW na HS už taky bylo...

Dosažení okruhových cílů a další motivace

1.9.2015 v 12:08 | Nahoru | #25
A co na to jít opačně? Pořídit něco, co tolik nejede a zase se dostat na těch 15.. Záleží, jak by tě to bavilo..

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

1.9.2015 v 13:56 | Nahoru | #26
radi5> Neříkám že je to všemocný, ale mnohdy to funguje dalekolíp psychicky než reálně.... je jasný, že když za to vezmeš v náklonu tak ti nic nepomůže anebo gumy v čudu...

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

1.9.2015 v 19:57 | Nahoru | #27

BladeRider píše: Tobě se ne tu zem asi hodně nechce. Moc to řešíš v Brně maji sestřičky hezký a televize je tam na každym pokoji. Sice je telka za peníze ale když máš na okruh tak tě těch pár korun už nevytrhne. Až půjdeš místo na zem pod zem tak ti to už může bejt jedno.



No musíš se do té nemocnice dostat živej

2 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace

22.10.2015 v 12:53 | Nahoru | #28
Tak a je rozhodnuto.Nová motivace.Zhubnout dalšich 7 kg a na GSX-R se pokusit o 2:13...

(reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace

22.10.2015 v 13:12 | Nahoru | #29

Nori píše: Tak a je rozhodnuto.Nová motivace.Zhubnout dalšich 7 kg a na GSX-R se pokusit o 2:13...

Dosažení okruhových cílů a další motivace

22.10.2015 v 22:48 | Nahoru | #30
Zhubnout jako motivace? Příjemnější je napak nabrat!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist