globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Váha pístu
 
17.8.2015 v 21:32
Zdravím draci,
Nemáte někdo náhodou doma orig. píst na 638 ze slitiny hliníku, rozměr 57 mm ? Laboruji s klikovou hřídelí a zajímala by mě jeho váha, oproti provedeným výbrusům pro zjištění původního poměru vyvážení :) Všem děkuji za odpovědi

Naposledy editováno 18.08.2015 16:19:15

Váha pístu

17.8.2015 v 23:37 | Nahoru | #1
Myslíš litinu - jako železo?

2 reakcí na tento příspěvek Váha pístu

18.8.2015 v 07:40 | Nahoru | #2
Jo litinový písty a betonový lodě, v tom je budoucnost

(reakce na) Váha pístu

18.8.2015 v 08:00 | Nahoru | #3

kuba350 píše: Jo litinový písty a betonový lodě, v tom je budoucnost


1 reakcí na tento příspěvek Váha pístu

18.8.2015 v 09:50 | Nahoru | #4
Nevim co resis. Klika se vyvazuje na konkretni pisty, pochopitelne uz opracovany, ktery by pochopitelne mely mit pro oba valce stejnou vahu. Vaha surovych odlitku je ti na dve veci: na prd a na houuuno!

(reakce na) Váha pístu

18.8.2015 v 10:20 | Nahoru | #5
sered> A on píše něco o odlitku?

Někde jsem četl, že se vyvažovalo na písty snad třetího výbrusu, víc nikdo nepočítal, že se motor dožije.

Váha pístu

18.8.2015 v 16:33 | Nahoru | #6
Jsem to napsal špatně je to hliníková slitina , litinové písty se používaly u NSU a starších motocyklů. Jde mi čistě o porovnání váhových rozdílů výbrusových pístů od normálu a tím i vypočítání původního poměru vyvážení s tím, že by pak bylo možné odebrat přebytečný materiál ze setrvačníků. Odlitek to opravdu není je to píst jako každý jiný co jsem četl tak to řeší hlavně u jednoválců, tady je to spíš pro zajímavost

1 reakcí na tento příspěvek Váha pístu

18.8.2015 v 20:58 | Nahoru | #7
Vyprdni se na vyvažování. U Jawy to není nutnost. 2takta nikdy nevyvážíš, aby byl ve všech otáčkách bez vibrací Jo, pokud by jsi to chtěl vytunit a točit nad 7 tisíc, pak se daj použít lehčí ojnice i písty a je nutno to převyvážit, ale u sériovky bych to neřešil.

(reakce na) Váha pístu

18.8.2015 v 23:19 | Nahoru | #8
alesmoto> je úplně jedno jestli je to dvoutakt, čtyřtakt nebo soustruh. Ale je to dvouválec a ten jde vyvážit na 100%. Doma to udělá jen staticky, ale když by si to dal do firmy, tak by mu to vyvážili i dynamicky. Pro běžné ježdění stačí statické vyvážení a rozhodně to stojí za to. Ve fabrice to bylo +- nějak a ještě to snad bylo předvyvážené na druhý výbrus. Výsledkem jsou na volnoběh se třesoucí řídítka a pak vibrace motorky třeba v rozsahu 3500-4500 ot./min. Když si dá záležet a všechno bude mít v různých (stejných) rovinách stejnou hmotnost, tak se mu řídítka nezatřepou. Jeden zdroj vibrací nicméně přesto zůstane a to je spojkový koš.

(reakce na) Váha pístu

18.8.2015 v 23:37 | Nahoru | #9

kuba350 píše: Jo litinový písty a betonový lodě, v tom je budoucnost



Čéče betonovejch lodí bylo a je docela dost... A možná že i litinový písty maji...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist