co říkáte na zvuk tohodle GSa? Mě osobně se zdá, že v tom dost něco klepe, ale nemám to s čím porovnat.
Díky za poznatky, link na youtube:
Je to z Moto trade Třebíč, viz:
http://www.mototrade.../bmw-r-1150-gs_2253/
Šli byste do toho? Prodejci mě ujišťují, že je to ok, držák a že mi bude sloužit věčně.
----------------------edit po 7 letech---------------------
Motorku jsem koupil, klepani neresil, povozila me krasne po svete a teď dělám vetsi servis a objevil jsem reseni toho klepani... kdyby to jeste nekoho zajimalo:
Naposledy editováno 21.06.2022 07:43:20
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
A ty 3000,- za řetězovku dáš na kardan? To si na to už někdo dopředu šetří, když si kupuje bavoráka ojetinu?
Pohádky o 500tis. nájezdu - kolik ti lidi dali za svého Bavoráka na začátku? A kolik do něj museli investovat pak? Tipnu si že už museli povyměňovat půlku motoru. Bodejď by ne, když už za ni dali půl mega a to nepočítám další doplňky co na to lidi kupujou.
Naposledy editováno 17.08.2015 15:11:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Ale já tomu co uvádíš na rozdíl od ostatních věřím. Věřím tomu, že GS od BMW, které jezdí téměř celoročně, naložené, nezřídka terénem či po rozbitých šotolinových cestách ve východních zemích a ročně najede klidně 20 000 potřebuje servis častěji, než kdejaká sportovní Yamaha co jezdí 2 měsíce ročně za hezkého počasí po krásných cestách
JurassMo píše: Dave81> Jj to jsou mýty jak hrom. Spojka - rozebrat celou motorku. Rozvody - rozebrat celou motorku. Vadná převodovka - rozebrat celou motorku (a vyplajznout 30tis. servisákovi na opravu). Kardan - modlit se, ať se ti nevysere, až budeš pár tisíc km od baráku. Na jednom českém fóru a na advrider.com jsem od dvou různých lidí četl, jak si servisáci pochvalujou BMW, protože kdyby dělali jen Japonce, tak zkrachujou.
A ty 3000,- za řetězovku dáš na kardan? To si na to už někdo dopředu šetří, když si kupuje bavoráka ojetinu?
Pohádky o 500tis. nájezdu - kolik ti lidi dali za svého Bavoráka na začátku? A kolik do něj museli investovat pak? Tipnu si že už museli povyměňovat půlku motoru. Bodejď by ne, když už za ni dali půl mega a to nepočítám další doplňky co na to lidi kupujou.
Opravdu nevíš o čem mluvíš,jak se tím tady prokousávám.Spojku jsme měnil(moje chyba) a stálo to 15 tisíc....jinak jsme najezdil 56 tisíc bez jediné zavady..a akdyž jsem ji prodal a koupil novou ,tak dodnes na ní jezdí kluk u Znojma a je spokojenej. Takže je to o tom jedna paní povídala..jsem si myslel že to tak bude. Je to jako o každém stroji...když se staráš je to v poho..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |