bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW r 1150 gs zvuk motoru
Zdravím chlapi,

co říkáte na zvuk tohodle GSa? Mě osobně se zdá, že v tom dost něco klepe, ale nemám to s čím porovnat.
Díky za poznatky, link na youtube:


Je to z Moto trade Třebíč, viz:
http://www.mototrade.../bmw-r-1150-gs_2253/

Šli byste do toho? Prodejci mě ujišťují, že je to ok, držák a že mi bude sloužit věčně.

----------------------edit po 7 letech---------------------
Motorku jsem koupil, klepani neresil, povozila me krasne po svete a teď dělám vetsi servis a objevil jsem reseni toho klepani... kdyby to jeste nekoho zajimalo:


Naposledy editováno 21.06.2022 07:43:20

2 reakcí na tento příspěvek BMW r 1150 gs zvuk motoru

17.8.2015 v 14:25 | Nahoru | #1
Prostě je fakt, že BMW motorky mají takřka 3x víc závad než Yamahy https://rideapart.c...reliable-motorcycles Takže tolik k těm vytáčivým reakcím majitelů BMW. Ano, jsou to spolehlivé stroje, Igor Bezovar má na svém najeto před 300000 km "prý" bez opravy, takže se k němu majitelé BMW hromadně modlí. Ale jakmile si budeš stěžovat na ceny oprav, tak ti napíšou "kdo chce mít opičku, musí mít na banány"

Dále není mi jasné to ústavičné vyzvedávání kardanu u BMWáka. Ano, když si pracháč koupí nového bavora za půl mega, tak je happy že tam má kardan - bude spokojen ještě dalších 100tis. km. Ale když si někdo kupuje ojetinu, co má už 100tis. nalítaných, tak tam bych se toho kardanu už dost bál. Viz slavné bavorácké "zlomené vidličky" které způsobí zaseknutí zadního kola, nebo doporučení "vozte s sebou raději náhradní ložiska" Za řetězovou sadu dáš okolo 3000,- každých 15000km a nikde tě ve štychu nenechá a už vůbec ti nezablokuje zadní kolo při jízdě.

Za další ty řeči o nenáročné údržbě, to jsou kecy jak hrom, raději vážně no comment. Hlavně že když chceš opravit spojku, tak kvůli tomu musíš rozebrat celou motorku :D

A ten offroad je taky dost diskutabilní, když pominu hmotnost, protože na bmwgs se dočteš zapadlé nářky od lidí, jak nemají desítky tisíc na údržbu svého GSa, se kterým budou jezdit v terénu.

Každopádně bavor je krásná opička, ale potřebuješ mít na ty banány no.

Naposledy editováno 17.08.2015 14:53:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru

17.8.2015 v 14:49 | Nahoru | #2
JurassMo> to snad musí bejt nějaká provokace, to nemůžeš myslet vážně :)
Takovej odborník a ještě nedávno neznal rozdíl mezi R1100GS a R1100S :)
Tak jen v rychlosti krátka reakce, protože jsme tu OT:
Když každých 15tkm dáš 3000 za servis kardanu, můžeš si být jistej, že ten kardan bude fungovat a nebudeš o něm vědět.
Jak často myslíš že se dělá ta spojka??? (v porovnání s triviální výměnou svíček, nebo seřízení ventil.vůlí)
Aby bylo jasno, tak já vím moc dobře, že i jinde než v Německu se dělaj dobrý motorky a některý by se mi moc líbily. Jen trochu vyvracím zvrácený mýty, který si tu zasel :)

(reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru

8.10.2015 v 14:02 | Nahoru | #3

JurassMo píše: Prostě je fakt, že BMW motorky mají takřka 3x víc závad než Yamahy https://rideapart.c...reliable-motorcycles Takže tolik k těm vytáčivým reakcím majitelů BMW. Ano, jsou to spolehlivé stroje, Igor Bezovar má na svém najeto před 300000 km "prý" bez opravy, takže se k němu majitelé BMW hromadně modlí. Ale jakmile si budeš stěžovat na ceny oprav, tak ti napíšou "kdo chce mít opičku, musí mít na banány"

Dále není mi jasné to ústavičné vyzvedávání kardanu u BMWáka. Ano, když si pracháč koupí nového bavora za půl mega, tak je happy že tam má kardan - bude spokojen ještě dalších 100tis. km. Ale když si někdo kupuje ojetinu, co má už 100tis. nalítaných, tak tam bych se toho kardanu už dost bál. Viz slavné bavorácké "zlomené vidličky" které způsobí zaseknutí zadního kola, nebo doporučení "vozte s sebou raději náhradní ložiska" Za řetězovou sadu dáš okolo 3000,- každých 15000km a nikde tě ve štychu nenechá a už vůbec ti nezablokuje zadní kolo při jízdě.

Za další ty řeči o nenáročné údržbě, to jsou kecy jak hrom, raději vážně no comment. Hlavně že když chceš opravit spojku, tak kvůli tomu musíš rozebrat celou motorku :D

A ten offroad je taky dost diskutabilní, když pominu hmotnost, protože na bmwgs se dočteš zapadlé nářky od lidí, jak nemají desítky tisíc na údržbu svého GSa, se kterým budou jezdit v terénu.

Každopádně bavor je krásná opička, ale potřebuješ mít na ty banány no.



Když jsi takový znalec?? Kolik máš odjeto na GS?? Pokud mi dáš relevatní info kde a koli,k jsi najel? Můžeme rozvinout debatu. Jinak se mi to zdá že mluví zhrzenej člověk kterého na BMWGS kluci vyfakovali zesměšnili a ty jsi to neunesl..ale motorka jako taková za to nemůže. Takže pokud je to jinak a a opravdu jsi na ní něco najel a není to jen z doslechu budu rád když si budeme moci popovídat o tom kde co a jak je dobrý a co je špatně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist