globalmoto_kveten





Téma: Moto Trávníček, Zkušenost se servisem - nikdy VÍC!!!
 
15.8.2015 v 05:13
DAL JSEM SI DO VÝŠE ZMIŇOVANÉHO SERVISU NA PRAVIDELNOU ÚDRŽBU SKÚTR (GILERA RUNNER ST 200, 2009, NAJETO 11800KM), ÚDRŽBA SE MÁ DĚLAT V 12000.
SKÚTR BYL VE VÝBORNÉ KONDICI. PODLE ŘEČÍ P. TRÁVNÍČKA TYPU VŠE UMÍM, NIC NENÍ PROBLÉM A DALŠÍ KECY V KLECI, KTERÉ SI TEĎ UVĚDOMUJI, JSEM MU UVĚŘIL NATOLIK, ŽE JSEM MU SKÚTR ZAVEZL, AŤ PROVEDE ÚDRŽBU.
STANOVIL SI CENU, NA KTERÉ JSME SE DOMLUVILI 2000 - 2500 KČ. (OLEJ, FILTR, ŘEMEN, SEŠTELOVÁNÍ SYTIČE). TERMÍN OD NĚHO NA PROVEDENÍ, KTERÝ SI SÁM STANOVIL BYL 3 DNY.
PO 5 DNECH, VE KTERÝCH JSEM SE MU PŘIPOMNĚL ASI 3X, JSEM SI ŠEL SKÚTR PŘEVZÍT. NEJPRVE MĚ VYDĚSILA CENA NAPSANÁ V SMS - 5006 KČ. DOJEL JSEM SI K TRÁVNÍČKOVI PRO SKÚTR. PENÍZE PO MĚ CHTĚL PŘEDNOSTNĚ, ALE JÁ UŽ JSEM ZTRATIL DŮVĚRU A CHTĚL JSEM, AŤ MĚ UKÁŽE, JESTLI VŠE FUNGUJE.
CHTĚL JSEM PO NĚM VYSVĚTLENÍ, ZA CO CHCE TY PENÍZE - BYLO MĚ ŘEČENO, ŽE JE TO NAVÝŠENÍ ZPŮSOBENÉ ZA PRÁCI (S TÍM PŘEDTÍM PŘI STANOVENÍ PŘEDBĚŽNÉ CENY NEKALKULOVAL). TO MĚ PŘIŠLO TEDA HODNĚ ZVLÁŠTNÍ A NEJSEM SI JISTÝ, CO NA TO ŘÍKÁ ZÁKON.
NICMÉNĚ SE POKOUŠIM SKÚTR NASTARTOVAT - NEJDE ANI NA 5. POKUS, PŘED SERVISEM STARTOVAL SKÚTR NA 2. POKUS - PODLE TRÁVNÍČKA NORMÁLNÍ STAV!!!!
vYMLOUVÁNÍ, VYKRUCOVÁNÍ POKRAČOVALO..

SLYŠEL JSEM POUZE VÝMLUVY TYPU, ŽE TOMU NEROZUMÍM, ŽE NEVÍM, JAK SE TO ŘEŠÍ, ŽE NEVÍM, JAK JE TO STARÉ, KOLIK NAJETO A PODOBNÉ KECY. V TU TOBU UŽ BYL HODNĚ SPROSTÝ!!! PADLO I TO, ŽE JSEM TO CHTĚL MÍT BRZO, ŽE MĚ HOŘELA KOUDEL U PRDELE - PŘITOM SI TERMÍN STANOVIL SÁM!!!!!

.NEMÁM ODVAHU SI SÁM ZKONTROLOVAT, JESTLI NA TOM UDĚLAL NĚCO JINÉHO, KROMĚ TOHO, ŽE ROZHASIL STAVITELNÝ SYTIČ.

POTÉ JSEM PO NĚM CHTĚL AŤ SKÚTR UVEDE DO STAVU A ŽE MU ZAPLATÍM CELOU ČÁSTKU. ALE CO JSEM SI VYSLECHL, TAK NA TO UŽ JSEM NEMĚL ŽALUDEK. CHTĚL JSEM TO S NÍM UKONČIT A TO HNED.

DAL JSEM MU VE FINÁLE 4200 KČ, NA KTERÉ MĚ DOKONCE NEVYSTAVIL ANI FAKTURU, POUZE TO NAPSAL DO PŘEDÁVACÍHO PROTOKOLU!

NEMĚL JSEM MU DÁT VÍC, NEŽ STÁLY DÍLY. SKÚTR JE V ROZHODNĚ HORŠÍ KONDICI NEŽ PŘED ÚDRŽBOU. SKÚTR DÁM ROZHODNĚ DO DALŠÍHO SERVISU, AŤ MÁM JISTOTU, CO TAM TRÁVNÍČEK NAPÁCHAL.

BYL JSEM ZÁKAZNÍK, KTERÝ PO TRÁVNÍČKOVI CHTĚL, AŤ JE VŠE TOP KVALITY!!! ALE S TÍMTO JSEM PROSTĚ NEPOČÍTAL....

K TOMUTO SERVISU BYCH SE DOPORUČIL OBLOUKEM SE VYHNOUT, Z ÚDRŽBY SE MĚ STALA NOČNÍ MÚRA!!!

(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n

Naposledy editováno 17.08.2015 06:03:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Trávníček, Zkušenost se servisem - nikdy VÍC!!!

15.8.2015 v 20:06 | Nahoru | #1
ok8> "Pravděpodobně by to vyřešilo pár frendíků, co se nebojí trošku ho podusit. Pak bych ho udal na finančáku. Za měsíc mu taky může z ničeho nic shořet auto."

Sakra, ty budeš ale hustej internetovej drsňák. Neděláš pro albánskou mafii?
Čau, Tom

(reakce na) Moto Trávníček, Zkušenost se servisem - nikdy VÍC!!!

15.8.2015 v 21:10 | Nahoru | #2
TomElefant750> Ne, ale v Lidlu si občas koupím "sýr albánského typu".

Víš jaký mají Češi (a nejen oni) problém? Nechají si pořád srát na hlavu. Jsou vystrašení. Možná to bude nakonec jejich prokletí, doba na to je zralá. Já se to právě velmi rychle odnaučuju a mám dobrý výsledky.
Boreček žádný předávací dokument neměl, takže jakou jinou páku má?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist