1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 6n vs Yamaha Fazer fz6n vs Yamaha TDM 900
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 6n vs Yamaha Fazer fz6n vs Yamaha TDM 900
Thoms píše: Srovnáváš hrušky s jabkama, R2 vs R4...V první řadě si to chce všechno ujasnit a srovnat v hlavě, co od toho vůbec očekáváš TDM 900 je z nich asi největší univerzál a nejvíc do cestovna..
pravda je že v tom mam tak nějak maglajz,proto si rad necham poradit nebo rad si přečtu rozdili mezi temito stroji TDM mi doporučil kamarad,ja byl rozhodnutej pro fazera...protože ho mam da se říct v rodině. Co očekavam?? No zprvu se naučit jezdit na takovym stroji,vychutnavat si jizdu,nejde mi o rychlost,zaroven neplanuju žadny dlouhy cesty,tratě...
FeryBo píše: pravda je že v tom mam tak nějak maglajz,proto si rad necham poradit nebo rad si přečtu rozdili mezi temito stroji TDM mi doporučil kamarad,ja byl rozhodnutej pro fazera...protože ho mam da se říct v rodině. Co očekavam?? No zprvu se naučit jezdit na takovym stroji,vychutnavat si jizdu,nejde mi o rychlost,zaroven neplanuju žadny dlouhy cesty,tratě...
Tak v tom případě postačí Fazer, ER6N teď jde jen o to, co ti víc vyhovuje.. ( jestli řadovej dvouvál, nebo čtyřvál ) vyzkoušej a uvidíš. Nevim na čem jsi doposud jezdil, každopádně na takový to první seznámení a základy poslouží obě zmíněné prakticky stejně. TDM 900 bych se v tvojem případě asi vyhnul, když nemáš v plánu nějaký delší cestování a tak nějak se s ní trápit na začátku, když přesně nevíš do čeho pořádně jít, by asi nebylo nejlepší. Nějakou tu sezonu odjezdíš třeba na tom fazerovi a pak tak nějak sám budeš vědět, kam jít dál a podle toho budeš vybírat
FeryBo píše: pravda je že v tom mam tak nějak maglajz,proto si rad necham poradit nebo rad si přečtu rozdili mezi temito stroji TDM mi doporučil kamarad,ja byl rozhodnutej pro fazera...protože ho mam da se říct v rodině. Co očekavam?? No zprvu se naučit jezdit na takovym stroji,vychutnavat si jizdu,nejde mi o rychlost,zaroven neplanuju žadny dlouhy cesty,tratě...
Nejlépe se ještě někde projeď na nějakém řadovém dvouvalu a potom si ujasni který průběh ti vyhovuje více. Jestli výkonnější vysokootáčkový 4V motor, nebo méně výkonný 2V který má průběh spíše jako objemnější diesel.
Jezdil jsem XJ600, pak FZS600 (98) a pak šel do TDM900. Pokud bych jezdil město tak bych bral něco lehkého a na výkon bych se nedíval. Popravdě jsem s TDM spokojenej (nutnost vyměnit širší řidítka, origo jsou na nic) dostaneš jistotu v zatáčkách, lépe se vodí. Je to prostě univerzál, který mi sedí. Jinak jezdím cca 4,2-4,8l více jsem se nedostal.(5l bude max).Do 170km/h jede, pak už to moc nemá smysl maximalka cca 200km/h. Na blbnutí bych volil něco jiného
xxx
Naposledy editováno 11.08.2015 16:38:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |