globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prestoupit na fz1s nebo si nechat fzs 1000
10.8.2015 v 08:35
ahoj zdravim zajímalo by mezda někdo ma konkretni zkušenost s prestupem z fzs 1000fazer na fz1fazer co ho zaskočilo prubeh vykonu, spotřeba ,posaz při cestovani atd za všechny poznatky k tématu dekuji ted mam fzs a pohoda ve vsem je to v pohode i manželka si chvali jezdi kratsi trate tak do 100-200 chcem si vyjet pristi rok francii tak jestli ma cenu menit nebo ne diky

1 reakcí na tento příspěvek prestoupit na fz1s nebo si nechat fzs 1000

10.8.2015 v 11:17 | Nahoru | #1
na fzs jsem se párkrát projel 2005 a 2006 (celkem tak 150 km):
- motor super, šel od nízkých otáček lineárně s drobným "postrčeními" před 7 tisícema toček, dobré zpřevodování
- podvozek velmi dobrý (jen ve dvou by to chtělo tvrdší zadek)
na fz-1 jsem se krátce projel 2006 a na fz1s minulý víkend asi 300 km:
- motor dole nejede, což je asi hlavně dlóóóuhým zpřevodováním, okresky (60-150 km/h) jezdíš 2-3, jinak to nebrzdí motorem, v 7 tisících to chytně druhý dech a jede...přes 10 tisíc jede zbytečně moc (na okresce na dvojku 150 km/h je zbytečnost, na dálnici taky), převody jsou těsně vedle sebe - dlouhatánská jednička, pak můžeš klidně řadit ob jeden. jako výhodu vidím, že na dálnici točíš na šestku 6 tisíc otáček a jsi "před půlkou otáčkoměru". jinak se díky objemu motor v pohodě sebere i z nízkých otáček a do 7 tisíc je projev motoru fakt "cestovní"
- podvozek je na fz1s lepší než na fzs, jen stupačky jsou moc nízko

celkově mi fzs sednul líp, motorka od začátku do konce jede jako sportovní polokapota, dominantní je motor - silný dole i nahoře.
fz1s je v nízkých otáčkách pohodový cesťák, ve vysokých sportovní cesťák a celkově to působí nevyváženě. než se dostaneš do vysokých otáček, motorka zrychluje jako šestikilo. pokud jsi zvyklý jezdit sportovněji, jedeš okresky opravdu 2-3...pak najedeš na dálnici a dáš šestku. problém je spíš ve zpřevodování - můžeš částečně odladit změnou pastorku/rozety, ale minimální rozdíly jednotlivých rychlostních stupňů zůstanou.

jinak fz1/fz1s měly u prvních ročníků (06, částečně i 07) ostřejší reakci na začátek plynové rukojeti - nic, co by člověka vystrašilo, ale jízda trochu ucukanější

edit: na fzs se mi líp sedělo - 190 cm

Naposledy editováno 10.08.2015 11:17:49

(reakce na) prestoupit na fz1s nebo si nechat fzs 1000

11.8.2015 v 08:13 | Nahoru | #2
mariano> ok chlapci diky jen jsem se potreboval ujistit myslim ze jeto fakt povedena motka az bude někdo vedet o kvalitni nahrade této "legendy" tak dejte vedet zatím zdravim všechny letce na fzs
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist