Téma: Vadný startér - haprování celé elektriky
4.8.2015 v 19:54
Dotaz na znalce elektroniky.
Může vadný startér způsobit za jízdy haprování kompletní elektroniky motocyklu, zejména se vstřikováním tak, že motor občas nepravidelně jede až chcípá, popř. jiný vliv?
Stav - uhlíky v háji tak, že přestane úplně startovat a kompletní prach z uhlíků ve startéru
Zatím mám 2 tábory, ale zkušenější v této oblasti tvrdí, že ano.
U kamarádova XJ 600 takto vadný startér způsobil úplné znefunkčnění motocyklu po přepnutí na dálková světla. Téměř nebyl schopen dojet vyjížďku. Na místě zkoušeny různé varianty přepínání cuplíků a hledání příčiny a elektrika kaput. Po demontáži startéru, vyčištění (uhlíky byly ještě v normě) a prošplíchnutí sprejem na kontakty dodnes najeto cca 1000km a víc a bez sebemenšího problému.

1 reakcí na tento příspěvek Vadný startér - haprování celé elektriky

6.8.2015 v 00:03 | Nahoru | #1
mozno mas rovnaku pricinu problemu ako ja
mne sa stalo nieco podobne aj ked sa to prejavilo daleko horsie ako u teba a bolo to na inej motorke
za jazdy vyplo zaplo elektriku na chvilu ale motorka fungovala ale po par km vyplo celu elektriku ako ked vypnes kluc

zastavil som na parkovisku

po zastaveni a vypnuti a znovu zapnuti kluca elektrika nesla

po hodine a pol skumania som prisiel na to ze vypadol jeden drat, su tam styri, co ide do startovacieho rele lebo sa prehrial a postupne roztavil konektor vnutri ale bolo to vidno az ked som konektor odpojil
tak som drat natlacil do konektora a motorka isla

ked som po hodine prisiel domov konektor bol prepaleny pri drate co sa prehrieval bola diera v konektore

na internete som nasiel fora kde som objavil ze je to ojedinely a pre vela ludi neznamy problem japonskych motoriek pokial sa s tym nestretnu

popis
drat ktory vedie prud do celej motorky sa prehrieva
pricina je tenky drat alebo je tam nieco ine zle skonstruovane
motorka moze jazdit dlho aj dvadsat rokov a niekomu sa to vobec neprejavi a u niekoho to skonci ako u mna uplnym vypadkom prudu alebo chvilkovym vypadkom ked motorka vynechava

je to casovana bomba lebo motorka moze dlho jazdit a prejavit sa to nemusi ale moze

ti co sa im to stalo to upravuju aby sa drat nehrial
pozrite
http://www.st-1100.com/starter-relay.html

problems occur with the starter relay
this is a fairly common failure on Japanese bikes and is not specific to the ST1100

doporucenie pre mna a mozno pre teba s kamaratom ak ide o rovnaku pricinu

dobre by bolo vozit rele a konektor s dratmi a naradim na opravu so sebou aby sa to dalo lahko opravit ked to pride znovu
u mna
www.ebay.com/itm/New-Starter-Relay-Solenoid-plug-for-HONDA-ST1100
alebo to upravit ako je vyssie

Naposledy editováno 06.08.2015 00:07:27

(reakce na) Vadný startér - haprování celé elektriky

6.8.2015 v 12:40 | Nahoru | #2
hondaman1> To zavání "kurvítkem" - poddimenzované vedení, pakliže se hřeje samotný drát a ne někde v místě konektoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom Bundik17 19 Včera v 18:32 PIGO
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom IvanJJ 6 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 13 13.9.2024 v 13:58 _Michal
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 10 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom Machy2001 2 4.9.2024 v 21:28 Martin1980


TOPlist