Může vadný startér způsobit za jízdy haprování kompletní elektroniky motocyklu, zejména se vstřikováním tak, že motor občas nepravidelně jede až chcípá, popř. jiný vliv?
Stav - uhlíky v háji tak, že přestane úplně startovat a kompletní prach z uhlíků ve startéru
Zatím mám 2 tábory, ale zkušenější v této oblasti tvrdí, že ano.
U kamarádova XJ 600 takto vadný startér způsobil úplné znefunkčnění motocyklu po přepnutí na dálková světla. Téměř nebyl schopen dojet vyjížďku. Na místě zkoušeny různé varianty přepínání cuplíků a hledání příčiny a elektrika kaput. Po demontáži startéru, vyčištění (uhlíky byly ještě v normě) a prošplíchnutí sprejem na kontakty dodnes najeto cca 1000km a víc a bez sebemenšího problému.
1 reakcí na tento příspěvek Vadný startér - haprování celé elektriky
mne sa stalo nieco podobne aj ked sa to prejavilo daleko horsie ako u teba a bolo to na inej motorke
za jazdy vyplo zaplo elektriku na chvilu ale motorka fungovala ale po par km vyplo celu elektriku ako ked vypnes kluc
zastavil som na parkovisku
po zastaveni a vypnuti a znovu zapnuti kluca elektrika nesla
po hodine a pol skumania som prisiel na to ze vypadol jeden drat, su tam styri, co ide do startovacieho rele lebo sa prehrial a postupne roztavil konektor vnutri ale bolo to vidno az ked som konektor odpojil
tak som drat natlacil do konektora a motorka isla
ked som po hodine prisiel domov konektor bol prepaleny pri drate co sa prehrieval bola diera v konektore
na internete som nasiel fora kde som objavil ze je to ojedinely a pre vela ludi neznamy problem japonskych motoriek pokial sa s tym nestretnu
popis
drat ktory vedie prud do celej motorky sa prehrieva
pricina je tenky drat alebo je tam nieco ine zle skonstruovane
motorka moze jazdit dlho aj dvadsat rokov a niekomu sa to vobec neprejavi a u niekoho to skonci ako u mna uplnym vypadkom prudu alebo chvilkovym vypadkom ked motorka vynechava
je to casovana bomba lebo motorka moze dlho jazdit a prejavit sa to nemusi ale moze
ti co sa im to stalo to upravuju aby sa drat nehrial
pozrite
http://www.st-1100.com/starter-relay.html
problems occur with the starter relay
this is a fairly common failure on Japanese bikes and is not specific to the ST1100
doporucenie pre mna a mozno pre teba s kamaratom ak ide o rovnaku pricinu
dobre by bolo vozit rele a konektor s dratmi a naradim na opravu so sebou aby sa to dalo lahko opravit ked to pride znovu
u mna
www.ebay.com/itm/New-Starter-Relay-Solenoid-plug-for-HONDA-ST1100
alebo to upravit ako je vyssie
Naposledy editováno 06.08.2015 00:07:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | Včera v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |